20 juni 2011

LOPPISTUR EN REGNING SÖNDAG

Hur har er helg varit?
Själv har den varit bara fin, besök på en stor lekplats,fika med kära vänner och en loppisdag med härliga vännen Marie
Jag och Marie var ute och for lite igår och besökte bland annat Moheda, tog en lunch på Örs lantcafé och vi avslutade dagen hos Sofia, Lena och Lovisa med butiken ...ibyn.
Ett fantastiskt ställe som ni måste besöka om ni är i Ljungby trakten, nästa gång de har öppet är den 3 juli.
Kolla in Sofias blogg Fyra Vindar
Här kommer en massa bilder från butiken som är ett gammal lada.

På loftet har de gjort en fantasisk festlokal.
Vi tittade även in hos Björn som har sin antikaffär bakom Örs lantcafé.
Kika gärna in hos honom om ni är där och fikar.
Vad som kom med mig hem,det får ni se en annan dag?

En bra start på midsommarveckan önskar jag Er!
Kram
sandra

24 kommentarer :

  1. Åhh vilken helg du har haft..loppisar och allt..spännande att få se vad du köpte !!
    Kraam Anette

    SvaraRadera
  2. oh vad skoj m ed loppis, du hittar ju ALLTID en massa fynd :)

    Du råkade inte möjlitvis se vad badkaret i zink kostade? suuupperfint :)

    puss o kram

    SvaraRadera
  3. ser fram emot att se vad du har fyndat ;)...när jag ser dessa fina bilder känner jag att jag behöver komma igång med att besöka någrra loppisar :)
    ha en underbar dag!!
    kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Jisses, den där ladan skulle jag vilja besöka!!!! Så mycket fint!!

    Nu ser jag fram emot dina fynd:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Låter som en helt perfekt helg !! Tack för tipsen och titten !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  6. Å vad roligt ni har haft!
    Så underbara bilder på en massa mysiga saker!!!
    Ha en fin start på veckan.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Men oj vilken underbar helg och vilket loppis ställe!
    Spännande o se vad du fyndat.
    Ha en fin dag.
    kram
    jessica

    SvaraRadera
  8. Åh, så hääärliga bilder! Det riktigt kliar i fingrarna att få gå och plocka bland alla finfina saker!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  9. What a great sell !! i see beautiful things !! the next time i will go with you !!...hahahahhah!!@...love Ria...xxx...

    SvaraRadera
  10. Oj, här har jag ju missat en hel del!!! Er glasveranda är verkligen sååååå fin!!! En dröm för mej - att ha en glasveranda!!! Så härligt att kunna vistas där när det inte är riktigt uteväder!

    Den loppisladan var verkligen spännande! Så mycket härliga saker och vilken fin miljö!!! Oj, detdär skåpet med glasdörrar på slutet....jisses så fint!!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig tur! Den tänker jag planka rakt av i sommar! Har planerat en "tjejkompisresa", jag o två tjejer till, under sommaren och nu vet jag vart vi ska. Fika, god mat, mysiga butiker och loppisar. Och mer fika. Kombi och släpkärra brukar det bli på våra resor så att alla får handla vad de vill. Fast det hjälper inte alltid ändå ;D. Förra året drog vi runt Vättern. Tyvärr så var ju Lustfyllt stängt då men jag läste nu att de vunnit ytterligare en gång, så nu är det OK med öppning igen. Tyvärr inte i sommar verkar det som men snart så...längtar... Ha det bra!

    SvaraRadera
  12. Ååå vad roligt med en loppis fylld av saker i med sin naturliga platina kvar, ingen som varit framme med pensel eller slippapper. Där får köparen själv avgöra vad som passar hos dom :).

    Spännande att se vad du hittade.

    Ha en bra vecka, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  13. Vilket härligt utflyktsmål en regnig helg. Så fint på din veranda i förra inlägget. Ha en fin måndag rara Sandra. Stor Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  14. Vad massa fint jag ser :-) Gillar verkligen de där höga hyllorna i grovt virke, nice!

    Jag slöade hela dagen igår när det regnade, förutom ett par timmar som jag målade lite.

    Ha en fin måndag!

    Kram Petra

    SvaraRadera
  15. Oj vad mysigt!!!

    Och vilken rolig tripp!

    Kul att komma iväg på en runda!


    Kram Mariette

    SvaraRadera
  16. Wow så mycket fint! Så mycket som gärna skulle fått följa med hem till mig.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  17. What an idea!Thanks!Look well!

    SvaraRadera
  18. Hej Sandra!

    Åh det låter som det har varit en lyckad dag!

    Synd att jag inte kunde träffa er, det hade varit såå kul!

    Tack för tipsen, jag skall absolut titta rund dit när jag är i krokarna :)

    Kram
    Mia - Lilla Blanka

    SvaraRadera
  19. Så mycket kul du hunnit med i helgen:)) Läcker lada...den skulle jag vilja besöka:) Ser fram emot att se dina fynd:))

    Haenbrastartpåveckan...

    kram kråke

    SvaraRadera
  20. Vilket underbart ställe, jag gillar de där robusta bokhyllorna eller förvaringshyllorna i trä, de var väl kanske inte till salu förstås :) .

    Kram Elvira

    SvaraRadera
  21. Jag tror du har varit i himmelriket, såna där ställen gillar jag! Riktigt spännande och kolla på bilderna vad som fanns.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  22. Gahh, så många fina saker!
    En sån härlig helg du måste ha haft, det känns som om jag inte varit på loppis på länge..får nog snart ta tag i det, tror jag.

    kram!

    SvaraRadera
  23. I Moheda har jag varit några gånger men ibyn har jag missat...
    Tack för tipset!! :)

    Ha en mysig kväll!
    Kram kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra