17 juni 2011

GLASVERANDA/ PORCH

Det var väldigt längesedan jag visade någon helheltsbild här på bloggen, så idag blir det ändring på det och ni ska få se hela vår glasveranda.
Här ute äter vi frukost, middag och kvällsmat om vädret tillåter, det får inte vara för kallt.
Jag njuter verkligen av detta rum.
Mårbackorna i fönstret har jag själv odlat upp av skott och de bara växer och växer.
En lila bukett såg dock lite hängig ut , har några dagar på nacken
Järnsängen passade perfekt här ute och det är så gott att ligga och njuta av några tidningar.
En ny helg väntar och idag tänkte jag få lite uppröjt här hemma, 3 metaren är på plats och det blev super.
Imorgon blir det en liten utflykt med barnen om värdet tillåter och på söndag blir det loppis.
Vad ska ni hitta på?
Tänk nästa vecka är det midsommar och sedan inte så många veckor till semestern.

It has been a long time since I showed any full wide pictures of our home, so today I will show you our porsch from every angle.
The ironbed fits perfect our here and with a good magazine its the place to be.
This weekend I am looking forward to a fleamarket trip on sunday with a great friend.

En kanonhelg till ER
kram
sandra

31 kommentarer :

  1. Härliga bilder!
    Där förstår jag att du trivs. Häftigt med den där lampslingan ovanför fönstret.

    Det blir 6 dagars jobb i rad för mig med start idag, sen väntas ledigt över midsommar i 4 dagar. Intensivt.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Gomorron Sandra!
    Förstår att ni försöker vara där ute så mycke som möjligt.
    Dels på grund av er ombyggnation men oxå pga att ni verkligen har det såå mysigt på verandan.

    I helgen skulle jag egentligen jobba sista dagarna innan semestern men tog ledigt även dom. Så nu blir det att packa och för tidig morgon på tisdag lyfter vi mot grakland :).

    Ha en bra fredag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. God morgon !

    Vilket rum Sandra "
    Sååå fiiint
    Blir riktigt avis.
    Kam tänka mig att ätä där alltid.
    Nu dka vi göra oss i ordnin till skolavslutming.

    Så trist med vädret.
    Igåg verkligen strålande Sol och idag ösregn.
    Så synf för barnens skull med.
    Vi skulle ha ätit på Glassredturangen
    Men det får vi ta en annan dag.


    Trevlig helg !

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Hade ditt hus legat hos mig idag så hade jag haft nytta av din fina veranda! Ett sånt väder!
    Hade gärna spenderat tid på din veranda, där hade jag trivts!

    Kram o trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. God morgon !

    Vilket rum Sandra "
    Sååå fiiint
    Blir riktigt avis.
    Kam tänka mig att ätä där alltid.
    Nu dka vi göra oss i ordnin till skolavslutming.

    Så trist med vädret.
    Igåg verkligen strålande Sol och idag ösregn.
    Så synf för barnens skull med.
    Vi skulle ha ätit på Glassredturangen
    Men det får vi ta en annan dag.


    Trevlig helg !

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Riktigt härliga bilder på din härlga veranda! Då fint du gjort!

    Idag är det sista dagen för mig - sen är det seeeeemester! Yihaaa!

    Ha en fin fredag!
    Kramen jenny

    SvaraRadera
  7. Alltså...din stol som står där är en favorit.
    Så rackarns snygg!

    Härlig plats att mysa på=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Hej Sandra!
    Kul med helhetsbilder igen. Jag är dåligt på det med just nu. Du har mycket "vill har" grejor. Mysigt ställe. Jag ska jobba hela helgen, går på i kväll. Hoppas du får en fin helg.

    Kramis Anna

    SvaraRadera
  9. Där har ni det så härligt, bara golvet gör mig glad. Perfekt med en sittdel och en mysdel.
    Trevlig helg och kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Uttryckte mig kanske lite luddigt, menar ju inte att det bara är golvet jag gillar. Utan att när jag ser ditt vackra rutiga golv blir jag glad. Så, nu blev det rätt.
    Kramar
    AM

    SvaraRadera
  11. Så underbart på din veranda, som från en svunnen tid!
    Skulle gärna slå mig ner ett slag, eller varför inte ligga där en stund....
    Ha en fin fredag. Här i närke regnar det.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  12. Godmorgon!!!
    Skulle allt kunna tänka mig att ligga där och slappa i järnsängen. Härligt!
    En glasveranda vore ju inte fel att ha faktiskt, men nu har vi iallafall äntligen fått till ett litet uterum. Det är så mysigt att sitta därnere på kvällen och tända ljus.

    Ha en fin helg och lycka till på loppisturen. Ska bli kul att se vad du kommer hem med den här gången. :) ;)

    Kram kram Mia

    SvaraRadera
  13. Hej Sandra.
    Så fint ni har gjort det på verandan:)Härlig inspiration. Gillar verkligen golvet, ja allt är så fint.

    Ha en fin dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  14. Vilket härligt ställe att sitta och njuta på!! Mysigt med det rutiga golvet....och allt det andra oxå för den delen;))

    kram på dig och ha en bra helg!!

    kråke

    SvaraRadera
  15. Åh vilken underbar plats, förstår att ni gärna tillbringar tid där!
    Ha en riktigt härlig helg Vännen!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  16. It's warm, and comfortable..so homey!Well done!Have a nice weekend! Fróni from Hungary :)

    SvaraRadera
  17. It all looks great !!...have a nice weekend darling...love Ria....xxx...

    SvaraRadera
  18. Jag kommer till kvällsmaten Sandra..:)

    Önskar dig en underbar helg, vi ska minsan åka o hälsa på pippi vi..Underbart!! :)

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  19. Jamen, den är ju alldeles underbar er fina veranda. Där hade jag också stormtrivts ;o)))
    Längtar så innerligt tills vi ska bygga vår, men det blir tyvärr inte förrän nästa sommar för i år ska garaget renoveras och bli till något helt annat ;o)

    Här bjuder helgen på sommarfest på fritids och svärmor på besök :o)
    Ha en härlig helg!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  20. Vilket underbart sommarrum! Vi har ett liknande, men lite mer tråkigt traditionellt! Fast underbart att vara i ändå! Ska se vad jag kan göra, fick en dos inspiration nu:) tack för det! Kram

    SvaraRadera
  21. Där skulle jag kunna bo om sommarn, så fint och så många vackra detaljer!!!

    Trevlig helg!
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  22. Förstår att ni trivs på den verandan!Önskar att jag också hade en sån!
    /Jenny

    SvaraRadera
  23. Åh den som hade en sådan glasveranda! Kan man inte få bygga på en sådan på sin vanliga lägenhet i ett hyreshus?!

    SvaraRadera
  24. Din veranda är verkligen helt ljuvlig! Förstår att du trivs där.

    Hoppas du hittar nåt fint på loppisen! Kram

    SvaraRadera
  25. Vilken härlig glasveranda! Så mycket fint!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  26. Mysigt Sandra!!!

    Ha en bra Helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  27. Superhärligt - förstår att du njuter här! :-)

    SvaraRadera
  28. Sandra, du är ett sånt inspirationsknippe! Det är så vackert omkring dig alltid...:)

    Jag önskar dig en underbar sommar,
    med många fina blommor:), solskensdagar...ja, allt gott!
    Ta hand om dig!

    kram/
    Smulan

    SvaraRadera
  29. Fantastisk hjem dere har.
    Veldig inspirerende !!!

    SvaraRadera
  30. Vilken härlig plats att vara på, jag förstår att du älskar den.
    Och så vackra saker du har där sen.
    Själv börjar min sista semestervecka imorgon o jag hoppas på lite sol
    Ha nu en fin vecka
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra