27 juni 2011

Chokladblomma, Salvia, Snöflinga och klöver

Då var denna midsommar helgen över, synd att de går så fort men nu är det nedräkning till semesten.
Två veckor kvar sedan 4 veckors härlig ledighet.

Helgen har vi spenderat i svärföräldrarnas stuga i Halmstad med vänner och familj, en skön och lugn helg.

Idag visar jag en plantering jag gjorde i förra veckan som jag känner mig riktigt nöjd med, har fått hjälp av Gunilla på Två Stolar med de olika blommorna.
Det är chokladblomma, salvia, snöflinga och klöver.
Chokladblomma, så vacker!
Här ser ni snöflinga och en klöver som går i brunt.
I korgen finns Gaura.
Ikväll ska jag åka och titta på något som jag länge velat ha, hoppas det är i bra skick.

Ha en bra start på veckan!
kram
sandra

15 kommentarer :

  1. Chokladblomman passade bra ovanför just 'den' trälådan..
    Älskar den blomman, brunt är min grej just nu!

    Kramen på dig!

    SvaraRadera
  2. Chokladblomman är ju underbar! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. fina ute bilder du visar idag Sandra! Hur går det med köket? ;)

    KRAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Mysiga blommor!!! Å trälådan är ju så charmig.
    Hm...vad ska du nu köpa!!!Spännande!
    Ha en fin måndag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Jag får också semester om två veckor, då hoppas vi på fint väder som består :-)

    Ha en fin Måndag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  6. Det var verkligen jättefina blommor ihop. Jag tycker det är svårt att få ihop just uteväxter. Blir oftast det gamla vanliga. Jag startar min semester idag och ska tillbringa dagen tills m min stora tjej (22år) m lite shopping. Kommer nog dra m henne till Plantagen och försöka få ihop ngt fint. Dina bilder blir bra inspiration och mitt mantra blir "Ut ur lådan"!!!

    SvaraRadera
  7. Hej :)
    Fina bilder på allt som du visar men... chokladblomman är verkligen mer än underbar!!!
    Ha en underbar dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Så fint! Det var jättebra val av växter, passade så jättebra ihop.
    Hoppas du blir nöjd med "saken" du ska kolla idag.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Your foto's are very-very nice! This flower - chokladblomma - it's amazing!
    Ölellek! Fróni

    SvaraRadera
  11. Beautiful pictures Sandra.....4 weeks vacation !! you must be a lucky girl !!!....love and enjoy the week....xxx..

    SvaraRadera
  12. Herlige bilder..spennende å se hva du skal kikke på

    klem O=)

    SvaraRadera
  13. Vilket fint arrangemang! Chokladblomma på en chokladlåda :)
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  14. Vilken fin plantering! Snyggt mot det rostiga.
    Och vilken fin gammal trälåda!

    Ha det så bra!
    Agneta

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra