1 oktober 2010

Vårat Badrum är med i Tove Hem och Trädgård





Alla bilder är tagna av Carina Olander

Igår kom nya numret av Tove Hem och Trädgård och där finns vårat badrum med.

Anna och Carina var och hälsade på oss en dag i början av året för att fota vårat badrum och vilken härlig dag det var.
Ännu roligare är att vi har kontakt efter denna dag.
Vårat badrum är det rum som 4 år efter renoveringen, som jag är fortfarande lika nöjd med.

Blogger håller på att driva mig till varsinne just nu, kan inte ladda in en enda bild och dessutom ska den hålla på att vända mina bilder.

Jag blir galen!!
Inte så lätt att jobba med bloggbutiken nu.

Tack alla som vill vara med i min utlottning och alla söta ord ni har skrivit till mig, det värmer ordentligt!

Jag har helt missat att skriva när tävlingen avslutas.

Den avslutas när något annat börjar.

Så söndagen den 10 oktober är det allt händer.

Ha en mysig helg på ER

kram

sandra

30 kommentarer :

  1. Din badrumskaramell kan man suga på länge! Jaha den 10:e oktober, då står jsg i kö då...
    Ha en trevlig dag, man får väl hoppas att Blogger skärper till sig tills helgen....

    SvaraRadera
  2. Spännande. Då ska jag hålla utkik när tidningen kommer till affären. Jag tycker att den tidningen har blivit riktigt bra och dessutom är det väldigt bra pris på den.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh så roligt att du ska starta en butik !! Ska bli såå spännande..
    Och vad roligt att du är med i den tidningen med ert vackra badrum..måste köpa tidningen bums..
    Ha det gott
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  4. Den söndagen hänger jag på låset, ska bli så roligt när butiken öppnar. Och Tove ska jag köpa när jag handlar idag, grattis vännen är säker på att det är ett toppenfint reportage.
    Ha en fin fredag
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Lycka till med butiken!
    ... bilderna på badrummet är ju helt ljuvliga!!

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  6. Så roligt Sandra! Såg hos Carina igår att ert badrum är med i Tove. Nu blir det till att köpa den tidningen.

    Kan se dig framför mig när du sitter där och hoppar på stolen när Blogger utmanar dig "blink, blink"
    TÅLAMOD! Och, det är väl precis det som du inte har nu när du bara vill få in och få igång allt.
    Ska bli så kul att se. Vi är nog många som ställer in påminnelse i almanackan på den dagen kan jag tro!
    Ha en fin helg nu och kom ihåg - ANDAS när frustrationen kommer smygande.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Hittade hit via Annas blogg och måste bara få säga att ert badrum är sååå fint! Nu väntar jag med spänning på att tidningen ska landa i brevlådan så jag får läsa mer!
    Vad spännande det låter med projektet att starta butik, önskar er lycka till! :)
    Jag hade också väldeliga problem med blogger förrut, men så fick jag tipset om att skriva inläggen i Windows Live Writer istället och sen dess har jag inte haft några problem! :)
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  8. Grattis vad roligt. Men jag förstår mycket väl att de vill ha dig med, du har ju så vackert överallt!
    Ha en fin helg
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  9. Såg bilderna på Annas blogg, - jättegrattis till ett jättefint reportage! Ditt badrum är verkligen rena drömmen, hade jag ett sånt badkar hade jag nog legat i blöt mest hela tiden.
    Trevlig helg på dig!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  10. Hej Sandra!
    Ert badrum är en dröm och Carina är ju sååå duktig att fota, tänk om man kunde få till bilderna så.
    Blogger har ändrat lite så jag för över från Picasa nu. Lampan har jag hämtat och den hänger uppe, blev jättebra, ska bara byta kabel men den går så länge.

    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Vilket paradis! Och vilka bilder! Men ljuskronan kadn du vael aendaa inte vara saa foertjust i... Skicka gaerna till Seattle! (:

    Straeck paa dig. Det haender saa mycket roligt paa ditt haall!

    Kram

    Mon

    SvaraRadera
  12. Jag säger bara makalsöt vackert badrum!!!! Kors, man dånar, gick jag in där skulle jag aldrig vilja gå ut igen, vilken lyxig, lantlig dröm!! Jättefina bilder, ska köpa tidningen! Grattis och ha en mysig helg i badet! Mari.

    SvaraRadera
  13. Men Sandra, vilket underbart badrum:)Förstår att ni är nöjda.
    Ska bli så spännande med din butik.

    Önskar dig en härlig dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  14. Hej Sandra,
    ditt badrum är allt något extra!! Tidningen skall självklart inhandlas.

    Önskar er en underbar helg!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  15. Sååå Roligt!! Det får minsan bli min fredagsläsning de..Måste kila inom o köpa ett nummer ju!! :)

    Hoppas att du får en underbar helg!!

    Blogger va inte så snäll mot mig i morse heller..Kan man bli arg eller?!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  16. Länge sen jag var in här, länge sen jag såg dig med:)

    Tänk om man bara hade en liten liten del av ditt sinne för att få fram inredning så vackert och personligt!
    Inspirerande!

    Kram
    Alex

    SvaraRadera
  17. Underbart fina biler! Nu måste jag köpa tidningen.


    Kram Marina

    SvaraRadera
  18. Så utrolig fint bad dere har! :) Superdelikat :)

    Klem fra meg

    SvaraRadera
  19. Snyggt!...som bara den.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  20. Så utrolig vakkeet bad dere har... nydelig detaljer... grattis med repotagen :::

    klemmer =)

    SvaraRadera
  21. Hej!!

    Ska köpa tidningen!! Kul;o)

    Blogger lever sitt eget liv, man kan helt klart bli galen....

    Kram Malin

    SvaraRadera
  22. Fantastiska bilder! Inspirerande. Gillar den tidningen, känns fräsch. Ha en fin helg. Kram.

    SvaraRadera
  23. Grattis Sandra till ett så himla fint badrum och ett kanonreportage!!!

    Kraaam

    SvaraRadera
  24. Jag har sett det och jag blev så glad att du och hela din goa familj kom på bild. Jätte fint badrum, jag har tittat på reportaget flera gånger.
    Grattis och jag hoppas det kommer mera repotage från ditt vackra hem.
    Kram Raina

    SvaraRadera
  25. Hej Sandra!
    Åh vad kul!! Måste köpa den tidningen! Ert badrum är såå snyggt!

    Ha en skön söndag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  26. Ditt badrum är så mumsigt att kika på *Ler* Förstår att den hamnar i tidningen.

    Blogger verkar krångla för många just nu. Hoppas dom löser det snart.

    kram på dig
    Cattis

    SvaraRadera
  27. Åhåå så läckert badrum! Superfint ni har det hos er! Kram från mig:)

    SvaraRadera
  28. Ich mochte wirklich, dass diese Lampe wirklich stilvoll aussieht!
    ______________
    klimatyzacja pruszków

    SvaraRadera
  29. Jag blev riktigt inspirerad av ditt badrum i Tove Hem och Trädgård - det är verkligen vackert och tidlöst. Det är fantastiskt att höra att du är fortfarande nöjd med renoveringen efter 4 år, det visar verkligen att det lönar sig att satsa på kvalitet.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra