13 oktober 2010

Vårt badrum i Aftonbladets Härliga Hemmasnickare

För ett tag sedan berättade jag att vi har mycket roliga saker på gång och nu är det dax att berätta nästa grej.
För ca 2 veckor sedan var Aftonbladets Härliga Hemmasnickare hos oss och filmade vårt badrum för deras tävling Badrumspecial där man kan vinna
 20 000 kr på Bauhaus.
Det är vi och 3 st andra bidrag som är med och tävla.
Kan berätta att det var en väldigt nervös Sandra som stod framför kameran är ju inte riktigt min grej.
Titta och lyssna inte så mycket på mig utan njut av badrummet.

Bilden nedanför visar hur badrummet såg ut när vi köpte huset, den är tagen mot samma vägg som bilden ovan.
Förändring???
Så vill NI vara så gulliga och gå in och rösta på oss.
Klicka på denna länken
http://www.aftonbladet.se/hemmasnickare/




KRam
Sandra

45 kommentarer :

  1. Du var toppenbra, puss på dig!!! Nu har jag, Elsa och Vera röstat på dig!!!!

    Veras första kommentar när hon såg erat badrum var:
    -Åh, där har jag kissat!!!!!

    Kram Kram
    Marie

    SvaraRadera
  2. av ngn anledning så kan ja inte kolla på klippet..sur!!..men ja rösta på dig iaf..;)

    ..sofia

    SvaraRadera
  3. Toppenreportage och så bra Du var och så roligt att få se hela Ert vackra badrum. Självklart fick Du högsta betyg. Lycka till!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Du vinner Sandra!
    Du skötte dig jättebra och vad kul att se dig "in action" du såg inte alls nervös ut. Jag har röstat på dig. Den där Stock lyssnar vi inte på:)

    Lycka till, Bauhaus har mycket fint.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Selvsagt stemmer jeg!
    For en forandring!
    Mitt bad ser ut som ditt gjorde...kanskje det finnes håp likevel!
    Tusen takk for vakker inspirasjon.

    SvaraRadera
  6. Ja, jag försökte men fick inte upp klippet. Men rösta gör jag ändå vet du.....
    Försöker igen senare.
    Så kul Sandra, du är verkligen i hetluften nu du. Reportage i tidningar, web-tv, shop och sanslöst bra loppisblick. Du är allt tjejen du *ler* Tänk att jag suttit bredvid dig, att jag pratat med dig (ja, ja - jag har urkass humor jag vet.....)
    Lycka till nu!!!!

    Sätter in pengarna nu.
    Har jobbat helt galet mycket men nu tar jag mig snart kvällen faktiskt.
    Kramar Mia

    SvaraRadera
  7. Ni har så jätte härligt badrum.
    Jag har röstat på dig !:)
    Lycka till !

    SvaraRadera
  8. Hej Sandra!

    Vad skoj!!!!

    Jag klickar mig vidare direkt!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  9. Beautiful trans formation! Just lovely!
    have a wonderful weekend, Li :-)

    SvaraRadera
  10. Du var ju jättebra! Du fick högsta betyg av mig!
    Jättekul att få se dig live!
    Lycka till!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  11. hei goe Sandra,
    ja nå har jeg stemt på dere,
    nydelig det er på deres bad,
    kjempefin forandring .
    ønsker deg en flott kveld,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  12. Såg faktiskt den lilla TV-filmen på Aftonbladet.se innan jag läste ditt inlägg ikväll, - vilken överraskning! Och så kul det var att få komma på "riktigt" besök hemma hos er, - du var toppen!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  13. Tala om förvandling!!! Oj, vilken skillnad och så snyggt det blev!!!
    Klart jag röstar på dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  14. Hej! Vad kul att se delar av ditt hem i rörliga bilder!
    Du var verkligen naturlig och avslappnad framför kameran, imponerande! ... och vilket drömbadrum sedan!! Fem plus fick ert badrum från mig! :)

    Ha det bra!

    Erika (trogen följare av din blogg)

    SvaraRadera
  15. Du har min röst Sandra!
    Vaddå bänk man inte kan sitta på och kandelabrar som kan välta???
    Det var ju jättefint!

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  16. Nu har jag röstat på ditt badrum. Både du och badrummet såg bra ut - har inga högtalare på datorn så rösten missade jag!

    SvaraRadera
  17. Hej
    Men gud va snyggt och va roligt för er att få vara med,att du vågade vara med på film ,modigt!!!!
    kram o ha en fin kväll.
    ninni

    SvaraRadera
  18. Toppbetyg förstås, från mig..:)))

    Gud så kul att se allting! Grattis vännen!

    Du har redan vunnit..:)

    Kraaaaam...

    SvaraRadera
  19. Vilken moviestar! Inget att oroa dig för...klickat nu också och håller tummarna för dig...

    Kram Loella

    SvaraRadera
  20. Lite trött efter jobbet satt jag och slöläste på Aftonbladets hemsida och plötsligt spratt jag till...nämen, det där badrummet känner jag igen och det var ju ditt och du var så bra och badrummet är ju så vackert. Vet du vad maken sa när den där Stock tyckte si och så? Jo maken sa att den där han har ju inte fattat någonting! Hahaha här gäller det att smida medan järnet är varmt...var ska jag börja?

    Nu ska jag in och rösta på dig!!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  21. Vilken förändring, badrummet är ju en dröm, så vackert.
    Gillade reportagefilmen på Aftonbladet o har varit inne o röstat på ditt fina badrum
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  22. Nämen gud så spännande, ert badrum är ju såå himla fint. Nu måste jag genast kika in där och rösta på dig. Lycka till!! Kram Paula

    SvaraRadera
  23. Hej Sandra, ååå vad jag blir glad för din skull. Jag älskar ditt fina vintage badrum och allt är såå härligt och fridfullt. Jag har sett hela filmen och du får högsta betyg av mig så klart, håller tummarna för dig.
    Kramar i massor/INgela.

    SvaraRadera
  24. Ja vad säger man, helt otroligt fantastiskt snyggt och vilken skillnad :-)
    ha en bra morgondag
    kram Malin

    SvaraRadera
  25. Självklart ska jag rösta, såå fint ert badrum är! Vilken skillnad mot när ni köpte huset. Vårt var liknande och nu är det snaaaart klart.
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  26. Absolutey beautiful transformation.
    Congratulations!

    SvaraRadera
  27. Underbart Sandra!!! O nu har jag röstat, hm...Både jag o J till o med..:)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  28. Hej gumman nu har jag gjort ett inlägg om röstningen.
    nu håller vi tummarna!! Kram Anna Mylovelythings

    SvaraRadera
  29. Hej vilket fint repotage o superfint badrum ni har, kunde tyvärr inte få nå ljud men röstat har jag 2 gånger tom :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  30. Men himmel sååå fint alltså..jag ska kika där och rösta såklart !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  31. Godmorgon.
    Jag har tittat på filmen, och röstat, du fick 5 stjärnor av mig såklart! Och du gör dig bra i rutan, naturlig talang för detta hade du. Och vilket badrum! det var kul och se det lite mera live, så superfint.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  32. Hej Sandra!
    Åh vad skoj att ert vackra badrum är med!! Har såklart varit inne o röstat:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  33. Vilken dröm till badrum ni har!!! Och jag tycks ha sett er i många tidningar och böcker sista tiden! Häromdagen bläddrade jag för första gången i Anna Örnbergs bok, Ljust & Lantligt, och där fick jag se er och ert ljuva hem! Köket är ju också så himla fint! Och så AB och var det ngn annan tidn också tro, ja hur som, urvackert hem har ni och ni har gjort ett dunderjobb med badrummet! Mari,.

    SvaraRadera
  34. Hej svejs!!

    Rösten är självklart lagd!! Högsta betyg.

    Kram Monica

    SvaraRadera
  35. Hej Sandra!
    Å vad fint, vilken förändring!!! Ska genast klicka mig dit!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  36. Vilket vackert badrum ni har, gillar det om möjligt ännu mera nu när man sett det på film. Du fick självklart toppbetyg av mig.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  37. Vilken skillnad!
    Lycka till :-)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  38. Hello Sandra,

    I just stumbled upon you absolute lovely blog!
    I clicked on the video of Aftonbladet - I must admit, I couldn't understand a single word exept for "hej" and "badrum", but I just simply love, love, LOVE your extraordinary beautiful bathroom!!! I still can't believe it is the same room with the ugly brownish tiles! I just HAD TO vote for you - I hope this is okay if you get votes from German bloggers :-)

    I wish you all the luck and hopefully you'll win!!

    Kram
    Cate
    lauikati.blogspot.com

    SvaraRadera
  39. En viss skillnad! Super snyggt!
    Hälsningar Sanna

    SvaraRadera
  40. Hej Sandra!

    Å vad kul!! Vad fin du var! Nää, det syntes ingen nevositet där inte.. Bra gjort!!
    Nu har jag röstat på dig med!!

    Tack för tipset hos mig!
    Låter spännande..

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  41. Vad roligt att få se ditt hus "live". Jätte fint badrum, jag röstade självklart! Lycka till! Kram Sofie

    SvaraRadera
  42. Vad roligt att få se ditt hus "live". Jätte fint badrum, jag röstade självklart! Lycka till! Kram Sofie

    SvaraRadera
  43. Men åhhh, grattis vennen!!! Dette er så gøy!! Du har det så fint du, håper jeg en dag får det liek fint. Selvsagt skal jeg stemme på deg. Må også sjekke hele klippet. Fy som det suser rundt mine gode bloggevenner om dagen, jeg blir så Inspirert og motivert av alt. Og ikke minst giret, fniss :)

    Puss och kram,
    Aina

    SvaraRadera
  44. Hei, hei...
    En blogg venninne sendte meg en link til dette innlegget siden jeg er på inspirasjons jakt til baderommet, skal lage nytt. Jeg har veldig lyst å få det til i en landlig stil..
    Badet ditt var nydelig og for noen flotte møbler :)))
    Og du..takk for linken til Marie ( min lille veranda) Akkurat den var jeg på leting etter :)))

    Godt Nytt År og nyt dagen.
    Klemmer

    SvaraRadera
  45. men du...snacka om förändring..mkt vackert blev ju resultatet..mkt fint

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra