29 september 2010

4 år och en utlottning


Det har gått 4 år sedan jag tog mina staplande steg ut i bloggvärlden, kan säga att det fanns inte lika många bloggare som det finns idag.
Något krångligare var det att göra inlägg massa av html koder hit och dit, känns skönt att det är så smidigt  idag.
När jag tittar tillbaka på mina gamla inlägg förstår man hur mycket man har utvecklats, både i inredningen och hur man fotade den.
Tyvärr har jag inte varit aktiv med bloggen under hela tiden, utan har  haft 2 långa uppehåll pga av jobbiga graviditeter.
Men nu är jag här för att stanna och som tack till alla som har hittat till mig sedan jag satte igång i januari tänkte jag ha en liten utlottning.
Den består av
 1 st gammal amerikansk reg.skylt
En liten tryckpressstämpel med bokstaven A
1 liten liten urtavla.

Vi kör som vanligt.
1 kommentar = 1 st lott
Länkar man också = 2 st lotter
Tyvärr inga mail eftersom det blir lättare att hålla koll med bara kommentarer.
Alla får vara med, med eller utan blogg, har ni igen blogg skriv eran e-mail så jag kan maila om det är eran lott jag drar.

Nu till den andra som jag ska berätta.
För många av oss bloggare har bloggen för oss till mål i livet som man annars inte skulle förverkliga.
Vissa har blivit inredningsfotografer, andra stylister och en del har öppnat butiker.
Nu är det äntligen dax för mig att förverkliga min dröm!
Jag tillsammans med min man ska öppna en bloggbutik som ska heta
MY VINTAGE GARAGE
Namnet är ett litet framtidsnamn, vi börjar med en bloggbutik men sedan ska vi förhoppningsvis göra om vårat garage till en verklig butik.
Men det ligger en bit i framtiden.
Många av er söta bloggare har kallat mig mästerloppisfyndare och det gör mig så glad.
Så nu har jag tänkt att sälja sådant som jag har hittat.
Vi ska försöka att starta butiken inom väldig snar framtid så håll utkik på min blogg om när det blir och hoppas att ni tittar in.

En jättestor kram till ER alla som tittar in!
Sandra

171 kommentarer :

  1. Först i kön till att vara med i din utlottning, med länk och allt!
    Och du är verkligen en "mästerloppare", så du har hittat din nisch, verkligen!
    Stort lycka till med webbbutiken, Sandra!

    SvaraRadera
  2. Så roligt med butiken!!
    Grattis!
    Så kul med drömmar som blir verklighet.
    Allt är möjligt!

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  3. Ett jätta Grattis Sandra!!! Vilken grej!!! Hm..Dock låter det inte lovande för min plånbok..tihi...

    Jag vill givetvis bara med i utlottningen o givetvis länkar jag inne hos mig..:)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  4. Glömde ju...
    Jag vill förstås vara med och länkar också=))

    SvaraRadera
  5. Hej goa vännen!
    jaa, jag är så glad och förväntansfull!

    Det händer så mycket spännande i ditt liv nu!
    Åh vilka fina saker ni kommer ha i er butik..jag kommer att sitta och dreggla!!!

    Jag vill absolut vara med i utlottningen!Länkar!
    Puss och kram ha en bra dag!!
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  6. Spännande med en butik!! Vill gärna vara med i din tävling! Jag länkar hos mig!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Gud så roligt med bloggbutik=) Vilken rolig idè! Kommer garanterat besöka den butiken=)
    Vill såklart vara med i tävligen också, vem vill inte ha sånna fina vinster!?

    Ha en fin dag! Kram Cissi

    SvaraRadera
  8. Vad roligt. Grattis till butiken och lycka till.
    Å så klart vill man vara med o tävla...
    Ha en fin dag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  9. Hör händer det grejer! Vad kul, smart att sälja via nätet det passar många. Lycka till och du hittar ju så himla många roliga och fina fynd hela tiden!

    Utlottningen vill jag gärna vara med på såklart.

    Jag länkar.

    ps om det blir ett nytt blogguppehåll så vet vi orsaken hihi

    Många kramar Anna

    SvaraRadera
  10. Grattis till hela 4 år Sandra!!!
    och webbutik och snart garagebutik, låter spännande!!!
    Grattis igen och lycka till!!!
    Kram Lisa
    ps gillas det om man länkar på sin FB sida =) ds

    SvaraRadera
  11. Grattis Sandra! Va kul med butiken! Du är ju som sagt en mästare på att fynda.
    Jag är gärna med i utlottningen och har länkat!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  12. Grattis till dina första 4 år, jag hoppas det blir många till!
    Vad spännande med en butik, önskar dig all lycka till!

    Jag vill gärna vara med i din utlottning och självklart länkar jag även till dig.

    Önskar dig en toppendag, kramar Maria!

    SvaraRadera
  13. Å, grattis till både de fyra åren och till butiksöppning!!!
    Är ju själv i branschen, hihi!
    kraam

    SvaraRadera
  14. Grattis till fyra år!
    Vad roligt med butiken!

    Jag vill gärna vara med i utlottningen.

    joakim.zander@hotmail.com

    Varma hälsningar
    Anna

    SvaraRadera
  15. Gratulerer med 4 årsjubileum!!
    Du har blogget lenge:-)Så bra at du ikke har gått lei, for bloggen din er nydelig:-)
    Jeg har ikke holdt på mer enn 2,5 år!!
    Ha en fin dag videre
    kristin

    SvaraRadera
  16. Stort lycka till med bloggbutiken , ska bli spännande att se vad du lägger ut till försäljning , kommer säkert att finnas många godbitar !! Jag kniper en lott och grattulerar till dina 4 år ! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  17. Grattis till 4 år och till nya butiken!
    Vilken veteran du är!! Visst är det kul att se att bloggen ger så många möjligheter. Jätteroligt att du har hittat din grej här genom att öppna butik!

    Självklart vill jag vara med i utlottningen och jag länkar förstås!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  18. Grattis till 4 års bloggdagen! Jag vill tävla och länkar.
    Lycka till med Vintage garage projektet.

    kramar @nette

    SvaraRadera
  19. Hej goa vän!

    Åh ett DUBBELT GRATTIS till dig Sandra!!!
    4 år är en imponerande bloggtid! (Min blogg har dryga 3 år på nacken)
    Jättekul också med ditt Vintage Garage!!! *kram*

    Jag kan bara hålla med, du är en mästerloppare, dina fynd är otroliga =) så det skall bli så himla kul att se vad man kan hitta i ditt Garage.

    Stor kram och GRATTIS igen!
    Mia
    PS hörde av Marie att ni fyndat ordentligt i söndags, hihi.

    SvaraRadera
  20. Wow!

    Vill absolut inte missa den här fina utlottningen. Jag är så himla svag för både skyltar och urtavlor, så nu ska jag hålla tummarna riktigt hårt!!=)

    Jag lägger en länk också!

    Så himla roligt med webbutiken också! Ja, det är verkligen många som förverkligar sina drömmar i bloggvärlden, det har du rätt i!

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  21. Hej vännen!
    Fyra år - GRATTIS!! Och toppenkul med er butik ser fram emot att shoppa hos dig!

    Jag är självklart med och tävlar och länkar från mig, så 2 lotter!

    Kram monica

    SvaraRadera
  22. har ingen egen blogg men det är så himla inspirerande att kika in till alla fina bloggar!
    lycka till med dina projekt..
    kram sofia

    sofia.halvarson76@spray.se

    SvaraRadera
  23. Hejsan vilken fin utlottning o grattis till 4 år i bloggvärlden, klart jag vill vara med. Länkar också så 2 lotter tack.

    Ja du är verkligen en "mästerloppare" är så avis på dina fynd ibland, fniss :)

    Ett jättegrattis med webbutiken, där kommer jag allt att titta in.. Ofta!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  24. could i join your give-away?
    my name is Anita so the letter A will a nice add to my collection
    thanks and i will put a link on my blog
    greetings from Holland
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    SvaraRadera
  25. Hej och grattis till fyraårsdagen! Jag har ingen egen blogg men vill gärna vara med i tävlingen! Jag följer din blogg slaviskt och får massvis av inspiration från dig!

    Lycka till med butiken, så spännande! :)

    Mvh

    Erika (erikanorberg80@yahoo.com)

    SvaraRadera
  26. wow, lycka till med butiken! Det kommer garanterat aatt gå jättebra, kram! /emmis

    SvaraRadera
  27. Hipp, hipp hurra på din 4-årsdag!!! Du har en ljuvlig blogg och en härligt "bohemisk" smakfull stil! Så passande att jag länkade dig i mitt inlägg idag då... Underbar skylt, ovanligt fin med allt svart! Mari.( garagewebbutik, kommer bli succé!)

    SvaraRadera
  28. Spännande med en butik och så kul att kunna förverkliga sina drömmar! Inget är omöjligt som Gunde säger.

    Stort GRATTIS!

    Prövar min lycka med en lott.

    Soliga höstkramar från Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Hej hej Sandra.

    Men så kul med en butik, grattis. Kan inte tänka mig att den bli annat än underbar:) Ser riktigt mycket fram emot "öppningen".

    Och ett stort grattis igen till 4 år med bloggen:)Jag vill gärna vara med i din utlottning, älskar allt vad bokstäver och siffror heter så. Jag länkar från bloggen.

    Önskar dig en underbar dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  30. Hej Sandra! Vad kul med en egen webbbutik! Vill gärna vara med i utlottningen om de fina sakerna.
    Kram Alexandra (fd bloggare med egen butik)

    SvaraRadera
  31. Gud vad kul! Webbutiken ska vara min favoritsida :) Och grattis till 4 år!

    SvaraRadera
  32. Hej, är gärna med och tävlar! Jag älskar din blogg och får massor av inspiration härigenom :) Vad roligt att du ska starta en butik också!

    Jag länkar här: http://matildasusanna.blogg.se/2010/september/tavla-hos-min-favoritblogg.html#comment

    Kram Matilda
    matilda-pettersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. hei på deg.
    gratulere så mye med 4år som blogger,
    så fantastisk,klart jeg vil være med på din utlodning,så spennende,å siden jeg er 1958 modell var det absolutt noe som passet..hihihi..
    å gratulere masse med nettbutikk,såå spennende da,den kommer til å gå så bra.
    ja blogg verden fører til mye,
    ønsker deg en nydelig dag.
    stor klem fra sylvia

    SvaraRadera
  34. Så kul att ni tar steget och öppnar nätbutik, - lycka till!

    Självklart vill jag vara med i utlottningen, - jag länkar även med bild från sidomenyn i min blogg!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  35. Oj så roligt!! Bloggvärlden ger möjligheter man annars skulle missa!! Grattis!! Jag har sänkt de ordinarie priserna på Lunafigurer nu.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  36. Va kul med bloggbutik. Det är bara att köra och följa sina drömmar annars är risken stor att man ångrar sig i framtiden och då är det ju för sent. Jag och min syster öppnade vår butik i våras och det är såå kul.
    Jag är gärna med i din tävling och länkar.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  37. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  38. Gratulerer så mye med 4 års dag! Og morro at du starter opp bloggbutikk. :) Gjorde det selv for noen måneder siden og det går så det suser. Så jeg ønsker deg all lykke!

    Klem Madelén

    SvaraRadera
  39. Bloggbutiken verkar mycket lovande! Så kul! Jag vill gärna vara med och tävla /Lina lina@settern.se

    SvaraRadera
  40. Halloj!
    Vill så klart vara med i din utlottning! Vilka fina priser...hoppas och håller tummarna!
    Länkar till din blog.
    Men va kul med din Webbutik! Lycka till så väldigt mycket!
    Sussi

    SvaraRadera
  41. Grattis till de fyra åren :-)! Stort grattis till de fyra åren!

    Två lyckosamma lotter tack :)!!

    SvaraRadera
  42. Nämen åhh va roligt- stort grattis till butiksöppningen och stort grattis till 4-åringen bloggen!
    Jag länkar såklart..
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  43. Nämen vad roligt, grattis till butiken! Ska bli spännande att se.

    Grattis också till dina 4 år! Är gärna med i tävlingen och länkar hos mig.

    kram

    SvaraRadera
  44. Åh detta vill jag vara med och tävla om..Så jag tar mig en lott jag med *Ler*

    Ska hålla utkik efter din butik. Va skoj.

    kram Cattis

    SvaraRadera
  45. Men vilka fina priser du lottar ut! :) Jag är gärna med och tävlar! Har länkat till tävlingen i min blogg.

    Vad spännande med en bloggbutik, härligt att förverkliga drömmar!

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  46. Vad himla kul det låter med Webbutiken, är alldeles övertygad om att det kommer att gå superbra.
    Vill givetvis vara med i tävlingen och länkar också.
    //Camilla

    SvaraRadera
  47. Hej Sandra!
    Men åh vad kul att ska öppna bloggbutik!! Jag ska "hänga på låset" när ni öppnar;)

    Grattis oxå till dina 4 år med bloggen!!

    Utlottningen är jag gärna med i och länkar med bild från mig!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  48. Vad roligt med en webbbutik!!Lycka till!!
    Vill gärna vara med i din utlottning.

    /Ingela

    imoolsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Hej!!
    Grattsi till dina fina bloggår!
    Jag länkar så klart;o)

    Men vad kul att du förverkligar din dröm!! Lycka till!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  50. En självklar utlottning som man bara måste vara med på...jättekul, gillar jag verkligen
    Länkat hos mig

    Härligt med butiken ska kollas in ordentligt...lycka till
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  51. Stort grattis till de fyra åren! Du har en jätte fin blogg. Vad kul att du ska öppna en butik. Lycka till.
    Jag vill gärna vara med i din fina utlottning.
    Kram Marita i Björkhagen

    marita@depechemode.se

    SvaraRadera
  52. Inspirerande att läsa hur den ena efter den andra tar ett eller flera steg närmare sin dröm!! Härliga vinster, jag samlar på A i alla former och skylten skulle vara supercool på min äldste sons rum!
    Anna I.

    SvaraRadera
  53. Och så glömde jag mejladressen förstås:
    annaingemark@yahoo.se
    Hälsar
    Anna I.

    SvaraRadera
  54. Grattis Sandra både till 4 år som bloggare och en lysande butiks-idé. Det är såna här butiker jag gillar, och du är en mästare på och hitta bra saker. Jag är gärna med i din utlottning, och länkar såklart.
    Håller både tummar och tår håårt...
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  55. Grattis Sandra till de fyra åren! Vad spännande med din butik grattis även till den!
    Din blogg är så underbar, du har gett mig så många tips och idéer,
    du är en pärla inom bloggvärlden och jag bara älskar att titta in till dig!
    Önskar dig all lycka med webbutiken och jag kommer att vänta med spänning tills du öppnar.
    Så har du tävling också, det är klart jag är med, visserligen har jag vunnit denna veckan på andra bloggar, så turen kanske hinner vända tills din dragning. Men jag kan väl tipsa andra på min blogg om din fina tävling.
    Ha en fin kväll!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  56. Grattis till 4-årinngen o till beslutet om butiken, vad kul o spännande.
    Och så vill jag ju naturligtvis vara med o pröva lyckan i din utlottning o jag länkar naturligtvis
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  57. Hej och grattis! Önskar dig och din man lycka till med eran satsning! Jättekul!

    Självklart vill jag vara med i utlottningen! Tyvärr så har jag ingen blogg ännu - men det är på G!

    Varma hälsningar från Evelina
    evelina_pling@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Heeej
    ja detta vill jag inte missa!!!!!! Klart jag länkar.. kraaaaam (Vad spännande med butiken!!)

    SvaraRadera
  59. Åh denna utlottning måste jag ju bara vara med i! Jag länkar också! Ha en fortsatt bra vecka! Kram Amelie

    SvaraRadera
  60. Hej!
    Såklart att jag vill vara med i din utlottning, kan inte länka eftersom jag inte har en egen blogg. Va kul att ni ska öppna en bloggbutik, det ser jag verkligen fram emot.
    Ha det gott!
    Kramar Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  61. Å va kul med en utlottning...och på så fina saker oxå.

    Grattis till butiken...jag har själv jobbat i en inredningsbutik med tillhörande webbutik och det är verkligen jättekul!
    Så lycka till!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  62. Hejsan!

    Så spännande med webloppis:)))
    Ett stort lycka till!
    Jag vill så gärna vara med i tävlingen, jag länkar också!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  63. Oh my gosh I love that sign! so please count me in... I have not been a lot on your blog for some reason I never found it but at least I am not a lurker haha..Let me know when your shop opens so I can link you from my site!

    SvaraRadera
  64. Grattis till fyra år och till en härlig bloggare som inspirerar så många! Och som orkar fixa och dona så mycket! Härligt underbart med er nya satsning som kommer att gå super! Många kramar Faster

    SvaraRadera
  65. Grattis till dina 4 år!! Och så otroligt spännande att öppna butik. Jag är också på gång i miniformat.
    Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar på min blogg!
    Ha det gott!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  66. Grattis o lycka till med butiken!!
    Låter väldans spännande :)
    Jag vill gärna vara med i din fina utlottning och länkar givetvis!
    Marie

    SvaraRadera
  67. Åhh, vilken härlig tävling. Jag vill gärna vara med och länkar från mig så det blir två lotter

    Håller tummar och tår nu

    Kram

    SvaraRadera
  68. Å vilken fin skylt,den vill jag vara med och tävla om.
    ninni

    SvaraRadera
  69. Så spennende. Ny blogg (for meg) og da med utloddning. Klart jeg vil være med. Liner til utloddningen også jeg :)
    Kerstin

    SvaraRadera
  70. Jag vill vara med och tävla!!!
    Jag länkar från min blogg så jag kniper två lotter, tack! :)

    Stort lycka till med webbutiken! Jag har själv blivit sporrad via min blogg att starta eget homestylingföretag så jag hoppas verkligen du tar steget och startar! :) Jag är precis i slutskedet för att "stå på egna ben" och det känns både skrämmande och spännande men mest är det bara ren och skär lycka!!

    Ha en fortsatt härlig vecka!
    Kram ia

    SvaraRadera
  71. Kära Sandra!
    Grattis till dina 4 år! Och GRATTIS till butiken!!!
    Så roligt..:))...och så spännande!
    Det kommer att gå bra, för du är verkligen en mästerloppa..:)
    Jag gillar namnet också väldigt mycket.
    Åhh, så kul, att du uppfyller din dröm. Det ska man.

    och så vill jag förstås testa lyckan, för jag älskar sakerna i din utlottning!

    Stora kramen till dig vännen, och lycka till med allt och allt...

    SvaraRadera
  72. Ja, vad säger man?????
    Näst intill andnöd - vilka saker du lottar ut Sandra! Vill ju vinna precis ALLT! Jag länkar självklart också önskar jag att jag vinner, jag önskar så inni bänken vet du *ler*
    Ska bli så himla kul att "kika in" i ditt vintage garage. Mästerloppare är du minsann och jag kan tro att det kommer att bli rena rama frossan där inne.
    Ha det gott!
    Kram kran Mia

    SvaraRadera
  73. Grattis till fyra år i bloggvärlden.
    Klart jag villvara med och vinna så fin skylt. Länkar även till dig.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  74. Grattis till öppnandet av butiken! vilken snygg reggskylt, jag är med!
    Annelie

    SvaraRadera
  75. Så spännande med en butik.GRATTIS!
    Vilka fina priser du lottar ut ,dessutom heter jag ANNIKA så a:et passar perfekt och skylten är ju så härlig.
    Nu hoppas jag på lyckan...kramar
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Grattis till 4-årsjubileum och stort lycka till med butiken, här har du en kommande stamkund.

    Åh, vill ha vill ha! :)
    Länkat å klart: http://corneliascloset.se/2010/september/my-vintage-garage.html

    SvaraRadera
  77. Oj vilken fin blogg! Vad roligt! Du har jätte fin inredningsstil med mycket råa detaljer som jag älskar! Jag ska absolut delta i tävlingen =) Roligt att du hittat min blogg =) Ha det så gott! Mvh Sofie

    SvaraRadera
  78. Wow 4 år!! GRATTIS!!!! och ett grattis att du blivit med butik ;) den kommer jag att besöka!!

    Jag vill ju så klart vara med på
    din utlottning :)
    och länkar gör jag oxå!
    så 2 lotter till mig och så håller jag mina tummar och hoppas på tur!

    Må så gott!
    Kram/Sofia

    SvaraRadera
  79. Jag igen...När dras vinnaren föresten :) hittade inget datum för det!

    SvaraRadera
  80. Åh, så roligt att du ska öppna butik :) Grattis och hoppas att det går bra för dig.
    Har länkat om tävlingen i högra spalten på min blogg:
    http://annapagronkulla.blogspot.com/

    SvaraRadera
  81. Hej Sandra!

    Vilken härlig blogg du har! Jag är här för första gången och måste kika runt lite mer hos dig!
    Vill gärna vara med i din tävling och länkar också.
    Grattis till dina 4 år och till din butik!
    Själv har jag inte varit med lika länge, men firar 1 år imorgon:-) Det blir en utlottning även hos mig, välkommen att vara med om du vill.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  82. Hej!

    Vad roligt med tävling! Åhh så fina priser :)
    Jag har länkat till din tävling.
    Spännande med er nya webbshop, bra namn.
    Lycka till!
    Kram Katta

    SvaraRadera
  83. Grattis till 4 år i blogglandia:) Vill gärna vara med och pröva lyckan.
    Lycka till med butiken!!
    gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

    SvaraRadera
  84. Hej,
    Jag vill jättegärna vara med i utlottningen.Jag har nyligen hittat till din blogg, tyvärr har jag ingen egen.
    Hälsningar Helena
    helena.andersson@telia.com

    SvaraRadera
  85. Grattis till 4 års bloggande! JAg har precis hittat din blogg via fabriken.... Jag vill gärna vara med i utlottningen ;-)

    Lycka till med framtida butiken!
    / Lotten

    SvaraRadera
  86. Grattis till 4 år som bloggare! :)
    Vill också gärna vara med i din utlottning, jag länkar från min sida och håller tummarna, för vinsterna var jättefina!
    Verkligen härligt att du nu kan förverkliga din dröm! Tänk så mycket bloggandet kan ge... Lycka till! :)

    SvaraRadera
  87. JAETTE GRATTIS SANDRA! Till 4 och maanga mer!

    Och vad mycket spaennande som haender! (Vilken toppenide med Gargaget!). Vilka haerliga tider foer dig!

    Du faar hojta till om du behoever hjaelp from over here.

    En stor kram, Mon

    SvaraRadera
  88. Hejsan Sandra!
    Vill jätte gärna delta i din riktigt fina tävling och jag hoppas ju på vinst såklart. Grattis till dina fyra år som bloggare,det är ju så roligt med en egen blogg. Väldigt spännande att du ska öppna en inredningsbutik,väntar med spänning att få se. Jag deltar med 3 lotter och länkar på min blogg med bild till dig.
    Ha en fin höstdag!
    Kram Sandra<3

    SvaraRadera
  89. Oj oj oj, jeg vil gjerne være med :)Så spennende!
    Og gratulerer så mye :)

    Jeg lager en link på siden min også.

    Klem fra meg

    SvaraRadera
  90. Hej där! Tittar in för att vara med i din utlottning.
    Vill också säja att jag gillar din blogg som jag följt i några år. Har den på inredningsbloggar- favoriter.
    Ha en fin fortsatt vecka!

    Hälsningar Anna S

    anna.skapbyggare@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. Underbara saker du lottar ut! Så vackert slitna.

    Grattis på 4-års dagen!

    Hälsningar,
    A som i Anne :)

    P.S. Har ingen blogg, men e-mail finns under sähköposti.

    SvaraRadera
  92. Jag kniper gärna en lott, å grattis till 4 lyckade och inspirerande år! (eller snarare tack)

    Kram Therese - Sockenvägens Söta

    bjarstig@live.se

    SvaraRadera
  93. Heisan


    Førts grattis til 4 årsdagen... det er ganske lang tid.. og jeg har desverre ikke fulgt deg hele denen tiden..men er veldig gald for den tiden jeg har fulgt deg.. en herlig og fin blogg..og et vakkert hjem du har..

    Grattis til bloggbutikk... så spennende da... her vil jeg nok følge med litt ja..

    klemmer 0)

    SvaraRadera
  94. Hej!

    Grattis till 4-årsdagen och hurra för garagebutiken! Det ser jag fram emot. Är gärna med i utlottningen också. :) Vänliga hälsningar, Emelie (emelieee@hotmail.com)

    SvaraRadera
  95. Heej :)(!)
    Ser att du har en del att fira så GRATTIS!!
    Och självklart vill jag vara med om denna
    :)!
    Länkar på bloggen.

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  96. Hej å Grattis till 4 år samt bloggbutiken :)

    Underbara vinster så jag vill gärna vara med och tävla.

    Skrivit ett inlägg och länkat till dig.

    //Mia

    SvaraRadera
  97. Grattis till de 4 åren, lycka till med webbutik, självklart vill Systrarna vara med och tävla! Kram/Marie

    SvaraRadera
  98. Hej Sandra!
    Grattis till dina fyra år! Hatten av för alla som trixade med koderna i början:-)

    Jag kniper två lotter. Länkat har jag gjort!
    Kram H.

    PS Jag har UTLOTTNING av PLÄDAR hos mig, kom in och knip ett par lotter du med!

    SvaraRadera
  99. jag vill vara med och tävla om denna fina skylt :)

    SvaraRadera
  100. Hej!

    Hittade din fina blogg idag, inte illa att få vara med i en tävling det första man gör.

    Nu ska jag sikta in mej på dina gamla inlägg....

    SvaraRadera
  101. Hejsan.
    Jag vill jättegärna vara med och tävla om den fina reg-skylten. Nu ska jag titta vidare på din blogg, jag hittade dig i Tove hem för några dagar sedan. Underbart badrum!
    Kramis från Loo

    SvaraRadera
  102. Hej! Vilken fin blogg du har! Grattis till dina fyra blogg-år och lycka till med butiken :)! Jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg.
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  103. Hej! Vilken härlig blogg du har, helt i min smak.=)Grattis till 4 år!

    Jag vill självklart också vara med i utlottningen så jag har länkat från min blogg!

    Kram,Matilda

    SvaraRadera
  104. Grattis 4 åring!
    Jag vill gärna vara med, länkar, 2 lotter!
    Har en skön söndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  105. Grattis och stort lycka till med framtida projekt!

    Jenny

    j-stil@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Vad roligt att du/ni ska starta butik=) Du har ju blick för att hitta det där speciella.

    Jag vill vara med i din utlottning och länkar givetvis.

    Önskar dig en underbar söndag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  107. Grattis till alla år som bloggare. Jag är gärna med i din fina utlottning och länkar hos mig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  108. Jag vill givetvis bara med i utlottningen & självklart länkar jag inne hos mig. Lycka till med webbutiken.

    SvaraRadera
  109. Jag vill också vara med i utlottningen och länkar från min blogg! Nu är det bara att hålla tummarna :-).

    Ha en fortsatt fin söndag!

    Kram
    Beatrice

    SvaraRadera
  110. Herregud, höll på att missa denna fina utlottning! Tur att jag såg den nu! Jag vill vara med så klart, älskar ju dessa supersnygga regplåtar. Stämpeln och urtavlan är oxå superfina =)
    Länkar för två lotter =)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  111. Men hallå där. Jag tror att det är första gången jag är in här faktiskt?! Jag brukar ha rätt bra koll annars ( tror jag??). Nu blir det till att plöja igenom din blogg. Såg att du länkade till en butik i Ängelholm, är du därifrån? Jag bor rätt nära, i helsingborg. Då kan jag alltså komma och botanisera i ditt garage sen, vad kul! Grattis, så skoj att ta ett steg in i framtiden. Ett stort lycka till! Jag passar på att tävla lite och säger på återseende!

    SvaraRadera
  112. Grattis både till 4 år och till en nystart med en butik. Spännande.

    Jag tar gärna två lotter och länkar här:

    http://evamar.blogg.se/2010/october/skylt-mm-10-okt.html

    SvaraRadera
  113. Grattis till dina 4 bloggår! Så roligt med butiken! Vilka fina vinster, jag är gärna med i din utlottning! Länkar från min sida. Ha det gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  114. Härligt att hitta till en ny inspirerande böogg.Grattis till dina 4 år och jag är gärna med i din fina tävling och länkar också.//Anne

    SvaraRadera
  115. Jag är gärna med, har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/october/skylt-mm-1010.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  116. Grattis till 4år!

    Jag vill vara med och tävla.
    Har länkat från min blogg.

    Kram,
    Cecilia

    SvaraRadera
  117. Grattis och lycka till! Är gärna med och tävlar. Mvh Lina

    lilli_lina@hotmail.com

    SvaraRadera
  118. MT - mariettetrempenau@hotmail.com3 oktober 2010 kl. 21:03

    jag är självklart med :)

    SvaraRadera
  119. Hej Sandra!

    Nu anmäler jag mig och länkar förstås!!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  120. Ååh vill jättegärna vinna!

    Har även länkat på bloggen: http://nordengrim.blogg.se/2010/october/vintage-tavling.html

    SvaraRadera
  121. Hej! Vilken underbar vinst... den vinster önskar jag mig. Den kan flytta in direkt.
    Lycka till med framtida projekt & Grattis till dina 4 bloggår.
    MVH
    Helena

    SvaraRadera
  122. Jag vill också vara med! =)

    *håller tummarna*
    KRAM

    SvaraRadera
  123. åh va snygga saker! håller tummarna :)
    tack för en ispirerande blogg!
    mvh pernilla
    pillanlandstedt@hotmail.com

    SvaraRadera
  124. Hei. Lykke til med nettbutikk:)
    Jeg tar gjerne 1 lodd, fin premie. Er faktisk på jakt etter et skilt for å ha på rommet til gutten min, så det hadde vært artig å vinne.
    Hilsen fra Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvaraRadera
  125. Hej! GRATTIS till 4 år i bloggvärlden! och Lycka till med butiken! :)

    Jag deltar gärna!

    SvaraRadera
  126. hei!! jeg ønsker å være med på denne give awayen!! :D

    trevlig blog du har!! :)

    hilsen gunn merete
    www.sjarmerendechic.blogspot.com

    SvaraRadera
  127. Grattis till 4 år som bloggare och till blivande butik!
    Är gärna med och firar och tävlar och länkar på min sida!
    Ha en skön vecka!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  128. Jag är gärna med!

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/10/10-okt-vinn-nummerskylt-mm.html

    SvaraRadera
  129. Dreams can some true!
    Nu e de min tur att pröva lyckan..
    Önskar dig ALL lycka med butiken, är övertygad om att det kommer gå super!
    Kram från Alexandra i Jämtland.

    Alexandragr8@hotmail.com

    SvaraRadera
  130. vad kul att starta en butik jag skall titta in där sedan,
    vore kul med en reg skylt för min son har flyttat till USA
    mvh
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  131. vad kul att starta en butik jag skall titta in där sedan,
    vore kul med en reg skylt för min son har flyttat till USA
    mvh
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  132. Jag är med såklart och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/10-okt-vinn-nummerskylt-mm.html

    Håller verkligen tummarna!
    Ha det got så länge!
    Mattias (mr22ga@hotmail.com)

    SvaraRadera
  133. Lycka till med den kommande Webbbutiken,spännande!
    Jag är gärna med i din tävling och har länkat till tävlingen ifrån min blogg!

    Kram Millan

    SvaraRadera
  134. Hej!!
    S
    T
    O
    R
    T
    LYCKA till med din nya garage butik & webbutik. Du har gjort ngt som jag länge gått & drömmt om men jag har inte vågat ta steget!!
    Jag beundrar ditt mod, önskar dig stor framgång & hoppas jag vågar göra det samma en dag!! :-)
    Självklart är jag gärna med i din fina tävling & länkar till min blogg!!
    Jag & lilla M är hemma & är sjuka så det var rena turen att jag såg din tävling!!
    Ha en härlig dag!!
    Kramis Linda

    SvaraRadera
  135. Gratulerer så mye med 4-års dagen!!!
    Jeg vil selvfølgelig gjerne være i din utlottning:))

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvaraRadera
  136. Jag har precis hittat till dig och din blogg, så mysig!! Vill gärna vara med i din utlottning! Lycka till! /Malin

    SvaraRadera
  137. Grattist till 4 år! Visst är det fantastiskt vad bloggandet leder till, nya vänner, inspiration, glädje och stora mål i livet.

    Lycka till med butiken.
    Själv har jag också startat upp mitt företag efter bloggandets start. www.selmashus.se

    Självklart vill jag vara med i din fina utlottning och jag länkar från min blogg.

    Kram britt

    SvaraRadera
  138. Hej Sandra!

    Stort GRATTIS till tidningsreportaget och din nya webbutik! En lysande idé som jag funderat på själv. Kommer nog gå galant då efterfrågan på vintagefynd är enorm :)

    Är absolut med och tävlar om dina fina priser.

    Lycka till med dina planer!

    Kram från Anna S - 78a@live.se

    SvaraRadera
  139. Men himmel och pannkaka har aldrig sett så många kommentarer!
    Grattis till Dina fyra år!
    Självklart vill jag vara med och fira, länkar hos mig och håller tummarna!
    Din webbutik kommer att bli superspännande att se.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  140. Hejsan!

    Provar lyckan med en lott*håller tummarna*
    E-post: havet700@hotmail.com

    Lycka till med allt!/Linda

    SvaraRadera
  141. Klart man vill vara med i din utlottning!! så nu häller jag tummarna.

    * Stort Grattis till dom 4 åren!! *

    /Mona.G

    le.kling@telia.com

    SvaraRadera
  142. Jag vill också vara med!=)
    Länkar i högerspalten på min blogg.

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  143. Good morning here from Finland:)
    I want to take part in your lovely lottery:))

    Your bloggy is so sweet, I like it...I visit here every day!

    SvaraRadera
  144. Hej. Oj vilken fin blogg du har.
    Är gärna med i tävlingen.
    Kram jessica.

    SvaraRadera
  145. Om jag hade talangen... har tyvärr ingen blogg men läser din med glädje och deltar jätte gärna i tävlingen!

    Har letat efter svart reg skylt till sonens blivande tonårsrum i vitt med svarta detaljer - en kompromiss efter önskemålet om ett helt svart rum...

    Trevlig helg!

    // Tiina (tiina.gronberg@home.se)

    SvaraRadera
  146. Hei
    Nydelig og inspirerende blogg :-)
    Har også lagt om link fra min blog :-)

    SvaraRadera
  147. Jag vll vara med. ;D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  148. Jag tar också chansen att vara med i din utlottning. Länkar så klart. Och visst är bloggvärlden fantastisk. Stort lycka till med butiken. Du är verkligen en "mästerloppare" så idén är helt super. Ser fram emot att få följa dig.

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  149. Är med- jaaa!
    Underbart. Länkar gör jag med. HA en finfin helg
    Lotta

    SvaraRadera
  150. Wow, så fint du har det hemma! Den här utlottningen vill jag verkligen inte missa, så fina saker du lottar ut.Länkar förstås! Lycka till med din butik.

    Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  151. Grattis!
    Vad roligt med butik, är själv sugen på att öppna en. Lycka till!

    Jag länkar.

    Rusan

    SvaraRadera
  152. Grattis till fyra bloggår! :)

    Jag är gärna med i din utlottning!
    Trevlig helg
    //Johanna

    SvaraRadera
  153. Hej Sandra!

    Vilka fina saker o vad roligt med butik!
    Självklart tar jag chansen att vara med i utlottningen:)

    lindiz77@hotmail.com

    Mvh Linda

    SvaraRadera
  154. hei,
    gratulerer så veldig mye ;-))
    jeg har ingen blogg selv men synes det er kjempemorsomt å kikke innom her hos deg.
    jeg vil gjerne være med på din give-away.
    god helg til deg, og lykke til videre.
    masse hilsener fra Tove
    mailadr min er; dideidem@online.no

    SvaraRadera
  155. Hej ramlade in här för att jag såg tävlingen på en annan blogg. Du ger verkligen inspiration och lycka till med webbutiken!

    Cecilia

    SvaraRadera
  156. Hej!

    Grattis till de 4 åren och lycka till med butiken!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen. Själv är jag ny både i bloggvärlden och snart i butiksvärlden.

    hälsningar Åsa

    SvaraRadera
  157. Ojoj sent ute men jag vill jättegärna vara med i utlottningen. Jag lägger en länk högst upp på höger sida i min blogg.

    Nu ska jag hålla tummarna
    Anna

    SvaraRadera
  158. OJ det här hade jag missat men vill absolut vara med även om jag är sent ute.

    Grattis till fyra år!!!
    Vad spännande med en webbutik;)

    Ha en bra kväll!
    Kram C

    SvaraRadera
  159. Grattis till 4 år i bloggvärlden. Jag är gärna med o tävlar. Länkar från min blogg. Ha det gott /Eva

    SvaraRadera
  160. Hej Sandra. Roligt att du har vågat fövärkliga din drömm. Jag önskar dig lycka till. Kommer självklart att besöka dig. Det kommer att bli spännande. Du har ju öga för de riktiga fynden. Grattis till dina 4 år med bloggen. Vill gärna vara med i utlottningen. Mvh Lena. Ps har ingen blogg min adr lindbergskan@live.se

    SvaraRadera
  161. Hej!
    Vill gärna vara med i utlottningen.Tack för en härlig blogg och lycka till med webbutiken-
    Liselotte i Eskilstuna

    SvaraRadera
  162. Tillykke med de fire blogg-år. Skyltan er bare så fin. Jeg har ikke kunnet finde nogle i Danmark, så det ville være fantastisk at vinde den. anita.barner@gmail.com

    SvaraRadera
  163. Vilket härligt namn på din blivande butik! Kul och spännande!
    Grattis!

    Jag vill gärna vara med i din fina utlottning, sista sekunden känns det som..

    Länkar..

    Kram Lily

    SvaraRadera
  164. Trevligt! Jag håller tummarna och önskar dig en trevlig vecka!

    :-)

    SvaraRadera
  165. Lycka till med din webbutik! Kommer att komma in o kolla...Har ingen blogg men vill gärna va med i utlottningen:)

    Höstkramar Mia
    mia.lumnas@hotmail.com

    SvaraRadera
  166. åh vilka fina saker! vill ha :)
    mvh pernilla
    pillanlandstedt@hotmail.com

    SvaraRadera
  167. Grattis webbutik!!! är stort! Blogg lös men inte lott lös!!!

    Kram Katha


    katharina.petersson@edu.norrkoping.se

    SvaraRadera
  168. Grattis till bloggbutiken!!!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen. Satsar på två lotter och länkar till din sida oxå.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  169. hej
    första gången jag kikat in till dig, trevlig blogg du har och lycka till med din nätbutik, det ska bli intressant och se vad du har att sälja..!
    jag är gärna med i utlotten. hoppas mycket på den fina skylten.
    mvh
    katarina i umeå

    SvaraRadera
  170. Hejsan!
    Grattis på 4årsdagen! Jättefin blogg! Och vilka fina saker du lottar ut sen!! Jag länkar från min blogg ;)
    Kram och lycka till med dina förehavanden, Jenny

    SvaraRadera
  171. Så klart att jag vill vara med i din underbara utlottning!
    Hittade till din blogg via ditt underbara badrum...
    Länkar så klart och hoppas på ENORM tur!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra