3 oktober 2010

Nybakat till..

är så underbart gott!
När det är söndag är det alltid lite extra mysigt att göra en lång och härlig frukost.
Idag blev det scones, lätta att göra och smakar ljuvligt.
Detta får bli mitt söndagsbidrag till fabriken.

Lite tända ljus, här ser ni min samling av olika ljusstakar.
Tycker det är enkelt och så vackert.

Hur ser era söndagsfrukostar ut?
Kan dock avslöja att våra brukar spåra ut något, Elvis testar allt just nu.
Upp på bordet, maten flyger och allt annat som man kan göra runt matbordet...

Önskar Er en skön söndag,själva ska vi försöka få bort färg från ett plåtskåp.
Tack för alla söta kommentarer om vårt badrum, vi blir jätteglada.
kRaM
Sandra


15 kommentarer :

  1. God morgon!
    Vi har också vaknat och redan ätit en ganska tråkig frukost just idag.

    Nu funderar vi på att ta en sväng i skogen...

    Önskar er en fin söndag, kram Monica

    PS. Din bild av alla ljusstakar är så fin, jag är också storsamlare.

    SvaraRadera
  2. Söndagsfrukost brukar vara mys här, dock inte med egen-bakat bröd.
    Men från bageriet=))

    Vad fint reportaget var!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. ååå så mysiga söndags bilder...

    stor kram på dig

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar söndagsbild!
    Ja, visst är det skönt att njuta extra länge på söndagarna!
    Själv blir det ingen större skillnad, jag brukar förresten leka söndag lite då och då, eftersom jag ju är en tant med lite mera tid numera!!:)

    Åh, vilket vackert badrum ni har!!

    Ja blogger kan vara helt hopplös ibland! Du har ändå lyckats med bilderna idag!
    Ha en fortsatt skön söndag!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Älskar söndagsfrukostar och i synnerhet scones. VACKRA bilder från dig i dag
    kramar Malin

    SvaraRadera
  6. love also sunday...we have almost the same picture...:)
    have a nice sunday

    SvaraRadera
  7. Så ska en söndagsfrukost se ut, nybakta scones och levande ljus. Det var jättefint med alla ljusstakar i grupp.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Hej Sandra!
    Å vad härligt och gott det såg ut! Stämningsfullt...
    Ha en fin dag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  9. Åhhhh vad det såg mysigt o smaskigt ut! Det var länge sedan jag gjorde scones (eller en riktigt mysig söndagsfrukost över huvud taget...)! Nu blev man sugen!

    Ha en bra kväll!

    Hälsningar Evelina

    SvaraRadera
  10. Nydelig... så kosleig med nybakt o9g tente lys i høst morgenen..

    elsker o9gså tente lys..litt dårlig med nybakt her hos meg...

    Nyt søndagen

    klemmer =))

    SvaraRadera
  11. Mums vad sugen på scones jag blev nu...fniss!! Och ert badrum ser ju underbart ut, måste absolut köpa nya Tove och kika lite mera. Kramis Paula

    SvaraRadera
  12. Vilka fina bilder! Så sugen man blir på scones, det ser jättegott och mysigt ut.

    Kra, Daniela

    SvaraRadera
  13. Sandra, du skaper magi!

    Klem ♥ Jannicke

    SvaraRadera
  14. Vad härligt det ser ut!
    Nu blev jag jättesugen på scones! :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  15. Vad sugen på scones jag blir, kanske skulle gå upp lite tidigare imorn och bjuda barna på lyxfrukost innan skolan.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra