6 oktober 2010

Eldhund

Här hemma jobbas det förfullt med butiken och bakas inför kalas på lördag och allt annat som man måste fixa med.
Idag visar jag mina senaste loppisfynd.
Det är en Eldhund som används i öppna spisen.
Visst är den vacker?
Sedan är det de 3 st bruna ja vad det nu är för något, kanske ni kan hjälpa mig?
Tyckte de var grymt charmiga.

Igår gick jag förbi en gammal industrilokal här i samhället och de höll på att röja ut en massa saker.
Så jag frågade om man fick ta sig en titt innan de fortsatte att slänga, det mesta var redan tömt men några ting fick följa med hem.
Ha en skön onsdag!
kram
sandra

21 kommentarer :

  1. Riktigt fina saker du har hittat . Men vad kan dom bruna höga vara för något ??? Superdekorativa är dom iallafall ! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  2. Hej va fina saker du har hittat. Men nej jag vet inte vad det är, fast jag gillar dom också :)

    Ha de gott
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Så fine ting du har funnet Sandra.. og så spennende med lokalet da... du fant sikkert masse fint..

    klemmer =)

    SvaraRadera
  4. Många fina saker och de bruna prylarna har jag ingen aning om - men jätevackra och dekorativa är de!

    Ha en fin dag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra annorlunda saker du hittar och så vackra!Du har öga för det där extra!
    Vad kan det vara????...ingen aning.
    Ha en bra dag!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  6. Nämen ohhh så fina saker du har hittat !! Spännande med din butik...
    Ha det gott
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  7. Hej vännen,
    vilka fina saker! Superläckra. Jag har mejlat dig.

    Vi hörs, kram Monica

    SvaraRadera
  8. Har ingen om vad de föremålen är för ngt men otroligt fina är de. Spännande om ngn vet svaret.

    Kram,kram ! Betty

    SvaraRadera
  9. Supefina!! Och lilla 123 skylten, I bara löööv it!

    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Elddamen är så charmig, och även de tre......vsd det nu är för något.
    Spännande med din butik, för oss och för dej!

    SvaraRadera
  11. Du är ju en mästare på att hitta de ljuvligaste fynd!! Läckra;o)
    Så fint reportaget i Tove är!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Hej !

    Vad fina saker! Nää du, vet inte vad det kan vara.. Men dom var välldigt dekorativa..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  13. Uansett hva det er - et blikkfang!!

    Klem ♥ Jannicke

    SvaraRadera
  14. Nä, inte heller jag vet vad de bruns är för nåt...men snygga var de. Tur att de går att använda ändå :)

    Kramar Maria!

    SvaraRadera
  15. Hej Sandra!
    Så fina mysiga saker du funnit!!!! Du har öga för det lilla extra!
    Ha en fin dag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  16. Du är otrolig på och hitta fina saker, ser verkligen fram emot den 10 okt när du öppnar web-butiken!
    Dom tre höga ser ut som facklor, så dekorativa!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  17. Du kan fynda Du! Damen är så snygg, ja vad kan det bara är dom i trä?. I så fall skulle jag gissa på stänger till gardiner eller draperier i så fall bör det vara en platta i botten med hål för skruvar annars kommer jag inte på nåt.
    Självklart vill jag vara med i Din utlottning, länkar hos mig och håller tummarna hårt!
    Ha en fin dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  18. Åh så mycket fint du hittar!
    ha en fin dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  19. Det lät spännande med den där industrilokalen, hoppas att det snart visas, dina fynd! Jag vet inte heller vad de där bruna "pinnarna" är för något men de var verkligen dekorativa!

    SvaraRadera
  20. Åhhh, nu är det snart nedräkning....
    Kan tro att du grejar och står i nu för att bli färdig.
    Det gör jag också kan man säga.
    Ska på utställning på lördag och skulle egentligen behövt några extra dygn känns det som, för att hinna med att skapa.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra