12 oktober 2010

Vinnaren är...

Bloggen Anna på Grönkulla.
Ett stort Grattis till Vinsten!
Sedan ett stort TACK till alla som har deltagit in min lilla utlottning, kan säga det var en del lotter att fixa.

Idag är det sovrumstema hos Fabriken, det enda tema jag verkligen inte har något att visa från.
Faktum är att jag har aldrig visat en enda bild från vårt sovrum och kommer det besök hålls den dörren stängd.
Det finns en anledning och det är KAOS.
Vi har renoverat det en gång men sedan kom vi inte längre, har aldrig inrett det förrutom att det står en säng i rummet.
Nu har jag tröttnat på tapeterna och vill förstås göra om, men det ligger långt ner på listan.
Så några bilder från sovrum lär ni inte få se på väldigt väldigt länge.

Igår hade jag besök av Anna,  vi kom båda underfund med vad trevligt det är att träffas en vardag.
Gör vardagen lite mer spännande.
Anna testade vår kamera och lärde mig några som trix, önskar bara att jag kunde lära mig mer.
Bilden är tagen av mig eller Anna och kommer från vårat matsalbord och ett av olivträden Anna hade köpt till mig.

Ha en skön hösttisdag!
kram
sandra

23 kommentarer :

  1. Grattis till vinnaren och tack för en trevlig tävling.
    Ha en bra dag, kram I-B

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren av det fina priset och Tack för en fin tävling!
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Grattis till henne!

    Ja man måste ju faktiskt få ha rum som man inte heller vill visa eller hur?
    Ingen av oss lever väl i ett perfekt hem, tiden räcker verkligen inte till det, man får prioritera!!

    Tips du kan dela med dig av när det gäller foton?

    Trevlig tisdag!
    Kraam Mariette

    (Texten och bilderna har blivit så stora, hände igår kväll..är det bara jag som tycker detta eller har du också märkt det?! Det är både på min och andras bloggar, ser helknasigt ut!)

    SvaraRadera
  4. Kul! Många grattis till vinnaren....:)
    Ja just det sovrumstema har vi idag...ja jag kan visa lite bilder men inte på sängen, jag gör som dig tror jag, brukar ha dörren stängd in dit....dels känns det både för privat men också hos mig KAOS artat..:)

    Ha en fin dag Sandra!
    Betalning kommer på den fina urtavlan jag köpte.

    Kram Loella

    SvaraRadera
  5. hei.
    gratulere til din vinner,
    ja vi har vel alle en dør vi vil lukke.
    hehehe mitt rom er lager rommet,
    alt blir kaos der, men pytt pytt.vi er bare menneskelige..sant?
    ønsker deg en ny og deilig dag.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  6. Grattis till din vinnare, och tack för jättefin tävling. Sovrumstema är ju inte största drömmen, ser ut som ett kaos här också. Men det var en fin bild du visade.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Grattis till henne!!!!
    Ja men visst är det så mysigt att träffas på en vardag!!! Lite vardagslyx...
    Ha en fin dag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnaren och tack för tävlingen! Jag är superavis - hade gäääärna kammat hem denna vinsten! Men får hoppas på turen en annan dag istället.

    Bilden du visar är verkligen superfin! Och angående sovrummet - du får väl anlita en homestylare istället? *blink blink*

    Ha en härlig tisdag och ta hand om er!
    Kram ia

    SvaraRadera
  9. Attans;o) Grattis till din vinnare!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Hej Sandra!
    Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!

    Har oxå ett sovrum jag skulle vilja göra om;)

    Ha en bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  11. Grattis till den lyckliga vinnaren!

    Du är inte ensam om att ha kaos i sovrummet! Hos mej är det mera som ett upplag!

    Undrar just hur fen shui ställer sej till det...hm!!!
    Ha en fin dag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  12. Ja du är då inte ensam om kaos....tycker det överväger i alla rummen just nu här hemma...inget man visar på bloggen, står alltid framför en hög med leksaker och fotar jag med...
    Ang. din fråga så kommer jag så småningom att sälja fårskinn, kanske även på bloggen om det finns intresse. Fårverksamheten är i sin linda ännu, håller precis på med beredning av mina första tre fårskinn. Ska även tova div. hantverk av ullen.
    Måste ha några visningsex. först. Det blir jättefina, exklusiva skinn av dessa Klövsjöfår, långhåriga, lockiga, från vitt till svart kommer att finnas. Se skinn liknande mina på http://www.halsinglandslammkvalite.se/skinn2.html
    Ha en bra dag och blås inte bort!!!

    SvaraRadera
  13. Hej,
    Grattis till vinnaren!!

    Hemma hos oss så flyttar "KAOS" runt i lyan....

    Ha det gott!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  14. Hej Sandra.

    Grattis till vinnaren:)

    Så kul med lite vardagslyx, det kan man alltid behöva.

    Ha en härlig dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  15. Hej Sandra!
    Måste först säga Grattis till webbutiken! Måste vara kul och jag har också funderat på något sådant men hinner inte känner jag. Du hade såå fina saker och terrinen skulle gärna få komma hem till mig:)
    Fotöljen ni hittade var så cool, att du hittar allting.
    Det blir lite press när vi har dessa teman men rätt bra för då fick jag röja lite i mitt. Det var ett lättare kaos där med:)

    Sedan måste jag bara säga (jag har ju inte skrivit på länge) att bordet var superduper fint. Tänk vilken bordsyta, sååå snygg!

    Ha det så bra!

    Kraam Anna

    SvaraRadera
  16. Då får man gratulera Anna på Grönkulla! Jättefint pris...

    Vårt sovrum är också ett "stänga dörren" rum. Det ligger sist på priolistan, sååå mycket annat jag vill fixa till innan jag kommer till sovrummet. Och så länge dörren går att stänga får det bli så...
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  17. Grattis till vinnaren!
    Tack för en fin tävling!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  18. Grattis till butiken säger jag som missat tävlingen=) Följer dig med spänning,jättefin liten butik!Annica

    SvaraRadera
  19. Grattis till vinnaren! Så fin bild du visar idag Sandra. Ja jag skrev lite om det också- att sovrummet är liksom inte högst prioriterat när dte kommer till inredning. Och vi är inte världens bästa på att hålla ordning där, så vår dörr hålls också ofta stängd.. ;)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  20. Att du har kaos i ditt sovrum gör mig nästan lättad, - så skönt att höra att inte ens du bor i ett perfekt hem, hehe!
    Grattis till Anna som vann den fina nummerplåten!

    SvaraRadera
  21. Åh, så glad jag blir! Särskilt den här dagen som inte alls har varit särskilt bra i övrigt... Jättekul att få avsluta dagen med en sådan fin vinst :)
    Tusen tack!

    SvaraRadera
  22. haha..när ja satt i bilen hem så kom ja på..men..va va ert sovrum nånstans..hihi..nu fick ja ju svaret på varför ja inte såg ngt..o grejen e att den känslan du har för ditt sovrum..har ja för nästan hela mitt hus..m..då kan du fatta.. ;)

    tackom för en förträffligt trivsam dag!!
    ha d godis sandra
    ..miss sophie

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra