4 oktober 2010

Tvättställning

Hej vänner
Hoppas ni har haft en skön helg, själv har den varit riktigt bra.
Fått en massa gjort har bla. rensat mitt pysselrum, vilket verkligen behövdes gick knappt komma in där.
Har tänkt att använda rummet som packningsrum och såklart lite pyssel också.
Ny vecka och håller på att fota för fullt inför öppningen på söndag.
Återkommer vilken tid det blir senare i veckan.

Bilderna i dag kommer i från vårat badrum, det har ändrats lite sedan Anna och Carina var och fotade.
När Marie var här förra söndagen hade hon med sig en tvättställning, har letat länge efter en sådan och blev så glad när hon hade hittat en.

Nu önskar jag er en härlig start på veckan
Kram
sandra

24 kommentarer :

  1. Gud så fin Sandra!!! Vilken lycka!! Tröttnar du så står jag på kö..:)

    Spännande med din öppning..Längtar!!!

    Hoppas att du får en underbar start på veckan!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  2. Hejsan!!

    Guuud vilket underbart badrum du har - ja det är helt sagolikt!!!!

    O så fint med din samling av olika ljusstakar på bordet - jag har också en förkärlek till ljusstakar - kan man få för många...nej jag tror bestämt inte det :0)

    Önskar dig en fin dag!!

    Kram gunilla

    SvaraRadera
  3. Godmorgon önskar dig ett behagligt uppvaknade på måndagsmorgonen till en spännande vecka!
    Ditt badrum är så vackert kan inte se mig mätt på det.
    Ha det nu så gott i veckan,mycket att göra förstår jag!
    Lycka till!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  4. vilket vackert badrum du har..där skulle jag kunna sitta i timmar :)
    ha en fantastisk måndag!!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Heisan

    for et utrolig flott bad du har... det er bare å drømme seg bort hos deg..

    sender dege n amil jeg =)

    klemmer =))

    SvaraRadera
  6. Vilket gäng ni är med loppis-spröten ständigt inställda:) vilken fin tvättställning hon hittade, åh va fin den blev i ditt badrum! Vilket vackert livsnjutarinlägg fr ditt sagolikt vackra badrum! Mari.

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Vad fin! Passar perfekt där i ditt fina badrum..

    Kram på dig!

    Mia

    SvaraRadera
  8. Vilket mysigt badrum. Önskar att jag fick in lite mer i vårt, men det är för litet.

    Kram

    SvaraRadera
  9. god morgen.
    så flotte nydelige bilder fra ditt bad,
    det er så gøy når en finner det en leter etter,
    ønsker deg en herlig dag.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  10. Jättefint litet tvättställ!
    Spanar på ditt fina vita vitrinskåp och känner hur jag suktar... Varför hittar aldrig jag några sådana, fast jag anstränger mig och letar?
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  11. Vilket vackert badrum med så fina detaljer, du kan konsten att få saker på sin rätta plats.
    Ha de bra, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  12. Hej Sandra!
    Köpte tidningen i fredags och så fint reportaget var! Kul att se hela din familj också. Älskar ert golv, ja alltihop. Tvättfatet passade jättebra, bra att hjälpas åt och hitta godbitarna.

    Ha det bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Men sååååå fint badrum ni har, verkligen ljuvligt! Underbart snyggt och vilke fint skåp!

    Kram från
    Adela

    SvaraRadera
  14. Underbart vackert! Du är sååå bra på detaljerna, jag bara suger i mig=) Vilken spännande vecka du har framför dig till premiären.

    Önskar dig massor av lycka till!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  15. Vilken fin tvättställning Marie hittade till dig, passar ju perfekt i ert badrum!

    Ha en trevlig vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  16. Otroligt fint!!
    kramar Malin

    SvaraRadera
  17. Så fiiiiint Sandra! Man får lust att tappa upp ett bad på direkten!
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  18. Jättefina bilder Sandra!
    Tycker det är så himla kul med din öppning!! Du som alltid visar fina saker kan inte ha annat än fina saker i din butik!
    Önskar dig en härlig start på nya veckan! Kram Amelie

    SvaraRadera
  19. Hej Sandra.
    Du har så fint i ditt badrum, med så fina detaljer.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  20. Vilket underbart badrum! Fint skåp och såklart tvättstället:)

    SvaraRadera
  21. Vad du måste ha mycket att stå i nu!!! Så kul;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  22. Åh, så fint du har!!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  23. Ert badrum är så ljuvligt fint!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  24. Jeg elsker det!!

    Klem ♥ Jannicke

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra