14 augusti 2012

Tomater.....mumma

Tomater är något jag är väldigt väldigt förtjust i och nu kan man frossa i mängder.
Gott med lite olivolja, basilika och salt....

Första dagen gick alldeles utmärkt och det kändes så otroligt skönt.
Jag går och plockar endel här hemma och försöker få lite ordning och känner mig fruktansvärt nöjd, jag bara älskar att spendera tid i köket.
Det är så roligt att äntligen börja se alla detaljer falla på plats och se alla idéer man har haft i huvudet blir lika bra i verkligheten.
Ska bli så kul att få visa er....

ha en GO tisdag!
kram
sandra

11 kommentarer :

  1. HEJ!

    Ser framemot att få se, måste hänt massa saker ju!Vi har åkt på en rejäl förkyning :( Jag hade ju tänkt besöka dig men får nog vänta nån vecka.


    Tomater är ju sååååå gott!


    KRAM MALIN

    SvaraRadera
  2. Förstår att du älskar att gå runt i ditt kök! Jag får rysningar när jag tänker på det, för som jag sagt så många gånger så älskar jag verkligen ditt kök. Det finns liksom så mycket mig i det:) Ser fram emot att se det igen!

    Ha en go tisdag du med,

    Kram Johanna

    Och tomater är supergott!

    SvaraRadera
  3. Vad skoj att få se ditt kök.Tomater är ju bara så himla gött.Ha en härlig tisdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Så skönt att första dagen gick bra!
    Ska bli kul att se vad du har att visa :)

    Ha en fin dag,
    kram Catta

    SvaraRadera
  5. Blir så spännande att få se!! :-)

    Ha en fin dag!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  6. Mmmmm ja tomater är gott!! hoppas kunna skörda lite snart av mina plantor :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Åh ditt nya kök ser jag fram emot att få se :)
    Det låter som att du är nöjd i allafall.
    Är det en sån där god söt körsbärstomat på skärbrädan? Jag odlar sådana med den färgen och de är otroligt söta och goda.
    Kram /Therese

    SvaraRadera
  8. spännande att få se hur det blir.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Lycka att få plocka i sin egen trädgård!! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  10. Hej,
    ja tänk att ni nu kan börja njuta av allt jobb med köket!! H ä r l i g t!!

    Jag är nu i stan själv och försöker efter jobbet städa och fixa lite fint efter attt vi bott på landet i nästan 2 månader.

    Kram monica

    SvaraRadera
  11. Spännande, det vill vi se!!!
    Kram
    AC

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra