7 augusti 2012

Tantvarning!

Jag måste verkligen öva på en ny pose, den är verligen urtråkig.
Men som sagt att vara framför kameran är inte min starka sida, så ni får ha tålamod.
Jag gillar verkligen vintagekläder och blir alltid lika glad när jag hitta något roligt, som idag när jag hittade denna härliga klänning.
Tantvarning absolut men jag gillar verkligen det...
Solglasögonen är ett par gamla bågar som har fått nya solglas i.
Hittade även den söta lilla väskan.

HA det så himla gott och tusen tack för era kommentarer, läser varje ord...
KRam
Sandra

19 kommentarer :

  1. Jättefint : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Njaa...vintagekläder är inte min grej...
    Men visst är det fräckt att kunna använda det mormor hade på sej. Kvaliteterna var ju ofta i sådan polyester som vi kallar "svettety" av någon anledning...

    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra jag tycker det är härligt att du vågar ha din egen stil, det är inte alla som törs sticka ut :)
    Du är jättefin!

    Ha en fortsatt fin kväll, Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Jag gillar när andra har vintage på sig, själv törs jag riktigt inte. När jag var ung punkare hittade jag mycket svarta tantklänningar på loppis som jag tyckte var fina...kanske ska börja med det igen ;)
    Såg ditt sms, ringer dig vid tillfälle, men nu är det fullt upp! Snart kommer gruset på gårdsplanen!

    SvaraRadera
  5. Snälla gulliga du som är så fin inte ska du ha såna tantkläder! Min mormor såg ut så på 50-talet.....Usch och fy säger en som är tant(64)på riktigt.....

    SvaraRadera
  6. Ja du är modig och den klär dig! Inte min stil alls,men häftigt att du vågar!!Fast lite mod har jag....idag har jag permanentat mig.....Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  7. Coolt! Gillar din stil du är sååå modig! Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Klänningen är riktigt cool!

    Ha en fin kväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Jag tycker det är häftigt med vintage...och tantväskor gillar jag skarpt=)

    Ha det gott!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  10. Du är jättesnygg!! Jag är också en sucker för vintage. Jag har , hrm, växt ur mina gamla kläningar men jag kan inte göra mig av med dem. Rätt vad det är så krymper jag i dem igen.

    SvaraRadera
  11. LOVE your dress!
    LOVE PEACE enJOY!
    Julie
    x

    SvaraRadera
  12. Tycker klänningen var fin! Jag loppade ju också en blå med vita prickar för nån vecka sedan och gillar den skarpt! (skall försöka få till nån bild så får du se :)

    Kram Monica

    SvaraRadera
  13. Ännu en prickig klänning, jag tycker du är jättefin i den och härligt att du vågar. Nu ska du bara våga en ny pose också!
    Kram till dig härliga Sandra!
    Cia

    SvaraRadera
  14. Prickigt är ju modernt igen å visste är den fin!! Din stil är härlig - i allt så fortsätt med det!! kramiz Moster

    SvaraRadera
  15. Ursnygg klänning tycker jag! Är galen i vintageklänningar och kläder med retrostuk. Kika gärna in i min blogg vetja!
    http://tantemmasbravader.wordpress.com/2012/08/07/klanningar/

    SvaraRadera
  16. Det är roligt att du vågar :) läckert, men vet inte om jag skulle våga... Fin är du i den!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra