19 augusti 2012

Dukning i skördetid

Så här i skördetider är det perfekt att göra en vacker dukning med det som finns i landet.
Anna E hade i våras en inspirationskväll på Två Stolar där hon gjorde denna läckar dukningen.
Spillkummet har hon lånat av mig och det hittade jag på en loppis i Danmark förra året.
Vackert att blanda in grönsaker....
Det var en mysig tripp med mamsen igår och det blev lite höstfint inhandlat..
Det är alltid roligt med lite nytt i garderoben.

En fin söndag önskar jag ER!
kram
sandra

12 kommentarer :

  1. Jättefin dukning, härliga färger. Bordet är dessutom outstanding=)

    Kul att shoppa lite nytt, jag kan tänka mig att det har kommit in mycket fint i butikerna nu.

    Ha en fin söndag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen härliga bilder! Ha en skön söndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Verkligen vackert och inspirerande! Höstfärger är underbart. Kram Marthina

    SvaraRadera
  4. Vem blir inte glad av en solros på bordet. Verkligen mysig dukning.Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Åh, vad häftigt!
    Ha en fantastisk söndag, fina du!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  6. Underbar höstdukning och sååå häftiga stolar, bliv helt såld...
    Ha en fin söndag vännen, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig höstdukning. Det ser så inbjudande ut. Du får ha en fortsatt fin dag.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  8. Alla årstider har sin tjusning. Nu är det allt bra mysigt att få in lite sensommardekorationer hemma:))
    ha en fin söndag /Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Hej hej!

    helt underbar dukning!

    Ha en ny härlig vecka!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Alltid lika roligt att titta in hos dig!
    Kul med lite shopping!
    Önskar dig en skön söndagskväll.
    Kram
    Caroline

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra