2 augusti 2012

Mer fynd

Igår var jag och Elora och hälsade på min vän Anna, vi tog oss en liten tur och fyndade lite på en loppis.
Saker som kommer passa perfekt till köket, göra det lite mer rustikt.
Plockade in lite blommor från trädgården och satte i en gammal munblåst glasburk som jag har köpt av Marie.
Det är ju bara så vackert med gammalt gammalt glas....

Det har blivit en hel del loppisfynd den senaste tiden och det är ju bara så kul, ska besöka någon loppis till innan semestern är över.
Hur har ert loppisbesökande varit?

Ha en go torsdag vänner!
kram
sandra

15 kommentarer :

  1. Så fint!
    Inte en enda loppis har jag varit på denna sommar.. :(
    Vågen är ju bara helt underbar :)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Väldigt vackert med gammalt glas och så fint med malvorna i. Dåligt med loppisar denna sommar har gjort några fynd men, nej kanske hinner ännu. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Så vackert!:)) jajamen några loppisar har det blivit och fler ska det bli av:))

    Kram du fina och fortsatt härlig vecka:)

    Kråke

    SvaraRadera
  4. En hel del roliga loppisfynd gjorda i sommar!
    "Bakluckeloppisar allra, allra bäst."
    Där finns godbitarna...........

    Din skål är mycket fin med de vita blommorna i.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Superfint med gamla glas!
    Jag har loppat på ordentligt i sommar och hittat massor av kul till butiken men också finfina grejer till mig själv :)
    Sommarens bästa (hittils...)har nog varit en 60-tals klänning i mörkblått med vita prickar. En sån ärmlös modell med massor av vidd i kjolen. Satt som en smäck och jag älskar den!

    Solig torsdag på dig, kram Monica

    SvaraRadera
  6. Hej Sandra, jag håller på och läser ikapp mig här och ler så gott när jag ser alla dina fynd. DNA't är fortfarande intakt ;)

    Ni verkar ha en härlig sommar och det är gott.
    Själv ska jag flytta till lägenhet och rensar och rensar. Ja du fattar va?????

    Ha en bra dag.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Såå vackert! Glas och vita ljuvliga blommor! :)

    Ha det bra!
    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  8. jätte fina saker.
    I år har det varit en hel del loppis besök, men jag har inget hittat som har känts riktigt bra och det är inte riktigt likt mig, men så har det blivit i år.
    ha en bra dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Hej måste bara fråga!!! Om jag inte helt missminner mig så hade du gjort ett skåp av gamla fönster...eller e jag helt ute o cykla???? Härliga fynd! kram från Maja

    SvaraRadera
  10. Så mycket fina inlägg jag missat. Tiden vid datorn blir inte alls densamma nu under sommaren, men nu har jag läst ikapp hos dig, härligt :). Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  11. Vilke härlige loppisfynd ...
    Kram Karina

    SvaraRadera
  12. Visst är det lyxigt att kunna plocka in blommor från sin trädgård, det kallar jag vardagslyx! :)
    Inte mycket loppande för mig.. tror nästan att jag loppat mig in i väggen.. ;) Istället har det rensats ut mycket här hemma, har insett att jag kan inte ha så mycket saker överallt..
    Kram på dig!
    Evelina

    SvaraRadera
  13. Det är ju bara så kul att loppa! Själv var det hett i början sv sommaren och nu har det inte blivit så mycket. Men idag var jag iväg igen och på söndag blir det en till!

    Skall bli kul att se vad du hittade till köket:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra