1 augusti 2012

Dessa skålar

Igår var jag inne i Halmstad centrum och träffade en jobbakompis, passade på att springa in en snabbis på Myrorna och jag fick med mig lite kläder hem.
Bland annat blusen ni ser i bakgrunden.
Jag gick en annan väg hem till stugan och såg en antik affär som jag snabb tittade in i och där stod en vacker skål på fot.
Undrar varför man blir extra glad när man hittar dessa skålar, det spritter lite i hjärtat....

Hoppas ni alla har det bra och njuter av er semester, Mikael har denna och en vecka till vilket känns så skönt...

Kram
Sandra

11 kommentarer :

  1. Fina fynd du gjort, vet känslan av när det spritter så där:)
    Min sambo började jobba idag, känns så där..

    Ha en fin dag,
    kram Catta

    SvaraRadera
  2. O Sandra förstår din lycka över skålen, har själv hittat 2 liknande denna sommaren o jag njuter!! :)

    Min J började tyvär jobba i Måndags, o jag o lilla Vera njuter av lugnet några dagar till sen är det tillbaka till verkligheten, hur kan semestern gå så fort?!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina bilder! Och din klänning ser fantatsisk ut!

    SvaraRadera
  4. Visst blir man glad när man springer på sådana godingar, jättefin.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  5. så fin skål. Blusen ser också fin ut.
    Ha en bra dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Hej Sandra!

    Ja varför spritter det till i kroppen...jag vet precis vad du menar...;)
    Man känner sig nästan lite fånig över att man kan bli så glad över en sak.
    Väldigt fin var den i alla fall liksom tårtfatet.

    Vilka underbara bilder också från stranden. Både på vyerna och familjen.
    Bilden på killarna i kajaken är ju underbar!! Vad himla smart att dra hem dem i den...hihi...lite stor barnvagn kanske...inte precis nåt man drar med sig på stan...haha..
    Kram o ha en fin dag!
    Katarina

    SvaraRadera
  7. Underbart med renfana och sååå fin skål du fyndat. Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Vackra bilder Vännen....:))

    Kram

    SvaraRadera
  9. Så vackra bilder! Verkligen ljuvliga. Och känner igen hur de kittlar extra i magen av fina fynd=)

    SvaraRadera
  10. Så fina bilder med dessa färger! Vissa saker är det stort "behov" av och känslan infinner sig direkt i magtrakten.
    Skål Sandra!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  11. You have a beautiful blog!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra