16 augusti 2012

fantastiska dagar

Det har varit en riktigt härlig vecka med massa sol och sköna kvällar och jag känner mig både inspirerad och totalt oinspirerad.
Massa idéer men ingen tid och när väl tid finns då blir jag lat, men det är nog så livet som små barns föräldrer är.
Idag ska jag och barnen ta med oss picknik och gå till en sjö,det tycker jag är hög mysfaktor.
Det växer förfullt ute på glasverandan, denna bild är tagen i början av sommaren och nu är allt dubbelt så stort.
Dr Westerlund är en favorit och den doftar så gott,,,
kram
sandra

7 kommentarer :

  1. Hej Svejs! Va görr o gå till en´sjö, själv ska man jobba :)

    Må så gott, kram!

    SvaraRadera
  2. Mysigt att gå till sjön.Mys och njut.Ha en underbar torsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej Vännen:)
    Jag känner samma som du...
    Ikväll ska jag sluta tidigare & så ska vi ha picknick i grannbyn & lyssna på Thomas Di Leva...:))
    Det ser jag fram emot!!!

    Ha det så mysigt vid sjön:)
    Kram M

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar bild, låter som en härlig picknick, myys!

    Kram
    Tiina

    SvaraRadera
  5. Ja, underbara dagar och så fint det växer på din veranda!
    Hoppas att ni fick en härlig stund vid sjön!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild! Så mysigt det låter med picknick vid sjön=)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra