21 augusti 2012

Besiken....

Igår tänkte jag fota endel men till min stora besvikelse insåg jag att jag inte var klar där, måste fixa färdigt där, inte tillräkligt med grönsaker hemma för att fota där, ingen frukt hemma för att fota den osv.....
Så ni får hålla er lite till och jag med fast jag har massa att visa, vilket känns kul för jag känner att jag behöver lite mer intressanta inlägg.
 Bloggen känns lite tråkig, men jag är säkert bara bloggblind.....
Här visar jag ett hörn i köket, grönt är ju min stora passion.
Allt på bilden är gamla ting förrutom citronerna.

HA det !
kram
sandra

15 kommentarer :

  1. Gillar alltid dina inlägg:)) Älskar de gröna detaljerna och ditt kök:)))

    Kram på dig och ha en bra dag:)

    kråke

    SvaraRadera
  2. Men sötaste Sandra , din blogg blir ALDRIG tråkig !!!
    Varendaste bild är ALLTID inspirerande och vacker !!!
    Det är ALLTID en givande upplevelse att komma in här !!!
    Kram /Lotta

    SvaraRadera
  3. Men knasfia!
    Dina inlägg blir väl aldrig tråkiga!!
    Jag tycker du har en skön varation..;)
    Jätte vacker bild!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Hej Sandra!
    Nej, tycker absolut inte att din blogg är tråkig! Den är väldigt inspirerande med ljuvliga bilder som den du visar idag:)

    Ha det gott,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Bloggblinda blir vi väl alla lite ibland.
    Din blogg bjuder alltid på fina och färgstarka inlägg, tycker jag.
    Som idag........enkelt och stilfullt med vackra färger ihop.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Nä, din blogg är fin som vanligt! Ser fram emot de där bilderna :) kram

    SvaraRadera
  7. Bloggblind och bloggtorka händer ju oftast alla ibland.. Men man kommer tillbaka =)

    Så snygg brödlådan är..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Nej! Din blogg är inte tråkig! Älskar den där gröna färgen du har på grejerna på bilden. Dukningen några inlägg nedan är fantastiskt fin, härliga färger och full av inspiration.
    Ha det så bra och kram!
    //Cicki

    SvaraRadera
  9. Nej inte alls tråkigt! fast jag förstår vad du menar, man vill hela tiden göra bättre, snyggare annorlunda och häftigt. Kram Pia

    SvaraRadera
  10. hej fina Sandra! Din blogg är ALDRIG tråkig....jag är inne varje dag för du ha en sån inspirerande härlig blogg, och du är du inget konstlat känner jag! Guldstjärna till dig! Kram från Maja

    SvaraRadera
  11. Jag älskar den där brölådan, superfin är den verkligen!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  12. Så många tjusiga ting, fint med de gröna!

    SvaraRadera
  13. Dina Inlägg är alltid så fina! :)
    Men jag vet hur det känns att tänka i dem banorna! Är i precis samma tänk just nu!
    Ha en skön onsdag! Kram amelie

    SvaraRadera
  14. Underbar blog, får så mycket inspiration.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra