20 augusti 2012

In love!

Bara älskar den....

8 kommentarer :

  1. Vad snygg! Har också en Coca Cola back :)

    Ha det gott!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Fattar precis;) Den ÄR underbar!!!! Jätteläcker sensommardukning med solrosor nedan! mari.

    SvaraRadera
  3. Jag har en liknande Coca Cola back! Jag har den stående i köket med mitt lilla diskställ i.

    Ha en fin kväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Herrejisses vilken snygging!!! :) Dem växer nog inte på träd!!! Kan förstå din lycka!! :)

    Ha det gott!

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  5. Nice!!!♥♥

    Blir allt lite avis....;-)

    Ha en fin kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  6. Jag förstår.......
    Ha det gott
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Skønt billede....
    Tak for kigget :-)
    Susan

    SvaraRadera
  8. Skønt billede....
    Tak for kigget :-)
    Susan

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra