11 augusti 2012

Då var...

Snart slut på den här semestern. Vi är hemkomna efter en vecka i Halmstad och vi har nu försökt plocka i ordning alla saker som har åkt fram och tillbaka. Nu väntar bara en stor hög med tvätt, men det tar jag en annan dag. Nu ska jag sätta mig och läsa en tidning, dricka en latte ute på verandan.
Tyvärr har batteriet tagit slut i kameran och jag har lyckats glömma batteriladdaren, så fruktansvärt typiskt mig.....
Så ni får hålla ut en stund till sen ska jag börja visa hemmet igen.
Kram och skön lördag!
Sandra

3 kommentarer :

  1. Det brukar vara lite kaos innan allt är tvättat och alla saker kommit på plats då man varit på resande fot med hela familjen=) Skönt att ta en paus då...

    Ha en fin fortsättning på helgen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Hej!!!!!

    Jag har minsann en sak till dig :)

    Jag tycker du gör rätt i och slappa, det brukar alltid va fullt ös på semestern.... Härliga inlägg nedan.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du gör så rätt i att ta en liten vilopaus. Vi väntar kvar att få se lite fina bilder från dej.
    Kram på dej

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra