20 december 2010

Vår Bruna hörna

Måndag och nu går vi in på sista veckan, vilket känns så skönt.
Njuta av det man har pyntat, slå in lite julklappar och umgås är vad som ska ske denna veckan.
På programmet idag står vår bruna hörna.
Fick placera om lite när granen skulle in och det kändes som allt brunt hamnade på ett ställe, vilket blev väldigt lyckat.
Tyvärr får det inte vara kvar så länge, för saker ska ske.
Men det tar vi en annan gång.
Mina älskade resväskor, senaste fyndet är kofferten längst ner.
De är perfekt förvaring och öppna en och placera en tall och lite ljus.

På den lilla hyllan som går runt hela rummet, har jag lagt lite lärkkvisar och placerat ljus i små glasflaskor.
Tyvärr fick jag inte till ljusen när jag fotade.

Vår gamla skinnfåtölj, ett par skidor och en vintrig skolplansch gjorde susen.
Har kommit på att jag är väldigt förtjust i brunt.
Vad tycker ni ?

TAck för alla söta kommentarer som jag har fått under helgen, de värmer i mitt julhjärta.

KRAM
Sandra

17 kommentarer :

  1. I LÖÖÖÖÖÖV den fotöljen! Riktigt råå och tuff... Var inne på blocket och surfade igår, hittade typ sånna plåtskåp som du har. Folk säljer dom för 10000!!!! INTE KLOKT! Så du har minsann en guldklimp där hemma ;)

    Ha d bra & Tack för ännu ett fint ilägg Sandra. Vi får ta den där fikan sen efter jul minsann...

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nyyydelig Sandra.. for en herlig krok... så vakkert med brunt...

    du er superflink å style.. og jeg liker stilen din veldig godt..

    ha en fin uke mot jul..

    Klemmer =))

    SvaraRadera
  3. Verkligen läckert!!
    Gillar planchen väldigt mycket också!!
    kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Jag älskar brunt och din fotölj skulle jag ge mycket för att få ha hemma hos mig ;)
    Blir nyfiken på vad som ska hända...

    Önskar dig en härlig måndag, kramar Maria!

    SvaraRadera
  5. Hej jo jag gillar oxå brunt i detaljer. Har en brun soffa i rummet, med ljusa väggar o textiler så myser jag gärna där :)

    Fina väskor, smart förvaring.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Sååå fin hörna! Den bilden ska jag visa mannen, han kommer älska den. Har tjatat och tjatat på just precis en sån känsla som man får av den bilden...när vi har köpt det där stoooora huset då;)

    Ha en skön sista vecka! Kram Therese

    SvaraRadera
  7. e d i hörnan där den gamla järndagbädden stod!? brunt gillas..e ju en rosttjej ju..hi

    synd d ble som d ble ida..men vi ses annan da snart..o då ska d planeras o skvallras..hi..

    kramen o godis till dig
    sofia

    SvaraRadera
  8. Vet du - jag har också kommit på att jag är förtjust i brunt...men det ska vara RÄTT brun färg - sliten och lite gammal, och kottar och saker från naturen. Din fåtölj är helt underbar
    Jag kastar lystna blickar på några slitna madrasser i brunt skinn på mitt jobb...hm!!! Åh, du skulle se dem!!!!

    Din bruna hörna är underbar!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Jag gillar brunt, har mycket brunt till jul iår. Den hörnan blev supermysig, jättefint har du gjort.
    Julkram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Jag har alltid gillat brunt! Det blir så fint tillsammans med andra naturfärger, och ger ett vilsamt uttryck. Tycker man det blir för mörkt är det bara att blanda in lite vitt....SNYGGT! Precis som din hörna! Kanonfint Sandra! Den fåtöljen....
    Ujujuj som man säger i Närke!

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  11. Håller med de andra fotöljen är riktigt fin. Är egentligen inge brunälskare om jag ska vara ärlig men det är det som är kul att se hur andra får till det. Du får det bruna att vara fint även i mina ögon:)

    Jag har sovit i hela en timma, svår att sova på dagen. Hoppas natten blir bättre.

    Ha en mysig vecka snart är det stora doppardagen!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. I love brownt, skapar sån härlig kontrast mot det vita!
    Och allt det nötta, måla aldrig!
    Eija

    SvaraRadera
  13. Det blev ju helt perfekt med skidorna och planschen, fåtöljen är super! Din bruna hörna är jättefin!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  14. Ohhhhh, det er så fint med alt det brune- Elsker dine kufferter.

    SvaraRadera
  15. Jag får en härlig känsla av julfirande på högfjällshotell i svunna tider!
    Här är väl inte julkänslan än på topp, men jag hoppas att den dyker upp när jag blir ledig.

    SvaraRadera
  16. Jätte fint! Vilken härlig fåtölj. Mysigt juligt =) Ha en fortsatt mysig julvecka. Kram!

    SvaraRadera
  17. Jag gillar din bruna hörna mycket. det är så fint att ha det bruna mot det vita och det ger en skön kontrast som är behaglig att titta på. h
    ar missat dina senaste inlägg och det var så mycket fint att skrolla tillbaka på en stund.
    Gillade alla dina tända ljus i lådan.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra