14 december 2010

Tisdagstema: Favoritmöbel

Favoritmöbel??
Det finns endel möbler här i huset som ligger mig väldigt värmt om hjärtat, men det var ändå lätt att välja den som är den absoluta favoriten just nu.
Köpmansdisken som jag hittade i en gammal industrilokal, hade turen att rädda den innan den gick till tippen.
Nu pryder den istället vårt badrum så fint.
Kolla in hos FABRIKEN för att se andras favoritmöbler
Lite julmys här också.
En lugn dag men lite luciafirande på dagis.
Hur ser er dag ut?

Syns imorgon igen!
kram
sandra

27 kommentarer :

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin...:)
    jag som drömmer om en massa lådor.
    Vilket fynd!

    kram/
    Smulan

    SvaraRadera
  3. Vill ha! Så snygg och sliten..
    Fina tisdagsbilder du bjuder på.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Skjønner godt dette er favoritt møbeelt ditt...virkelig nydelig..og en flott frage...

    ønsker deg en fin dag Sandra...

    klemmer 0)9

    SvaraRadera
  5. Godmorgon!

    Blev inte så mycket luciafirande för min del. Såg inte en enda lucia, om jag ska vara ärlig :)
    Hoppas ni hade en trevlig dag.

    Tack för dina rara ord!

    Super charmigt skåp!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Den är verkligen ett fynd din disk. Älskar såna med massor med lådor som man kan samla alla sina grejer i. Din har ju absolut rätta färgen och stuket. Kram /Therese

    SvaraRadera
  7. Den är ju helt underbar Sandra! Vilken tur att du räddade den från att kastas. Jag letar också efter en liknande, det är så charmigt med alla små lådorna. Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  8. Hjärtat bankar & huvet snurrar = LOVE, LOVE, LOVE
    skulle lätt ge min vänster fot för den!

    Puss & kram till dig, fina Sandran min, och en tjingeling tisdag likaså..:)

    SvaraRadera
  9. Mmmm finfin tröttnar du kan du alltid skicka den till sörmland=)Nu ska kika runt bland alla favvomöbler./Annica

    SvaraRadera
  10. Den var då otroligt snygg den,vill ha möbel!!
    kram o ha en fin dag.
    ninni

    SvaraRadera
  11. Vad fin den är. Gillar färgen också. Har länge gått och drömt om ett sådant möbel...nån dag händer det:)
    Så härliga bilder som finns här.

    /Annika
    http://precioussister.blogspot.com/

    SvaraRadera
  12. Åh förstår dig det skulle vara min favvo oxå! Kram Petra

    SvaraRadera
  13. Vill ha, vill ha!!!!!!
    Så fint du pimpat den oxå;o)

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  14. Hej Sandra!
    Vilken tur att jag hittade din blogg! Den är superfin!!! Kommer att fortsätta följa den.Förstår att disken är din favoritmöbel, den är som en dröm!
    Ha det bra. Lena
    topdesign.webblogg.se

    SvaraRadera
  15. Förstår dig verkligen , den är helt underbar. Lussefirandet på vårt dagis är imorgon ,utomhus med marshaller o eld.

    Kram Betty !

    SvaraRadera
  16. Ack så vacker!!!!

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  17. Jag gillar din köpmansdisk skarpt. Härlig färg och patina och underbart praktisk.

    Ha en fin fortsättning på tisdagen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  18. Håller med de andras kommentarer, det är nog mångas om skulle vilja ha en sån!
    De är så svåra att få tag på de där men du är ju en riktigt sakletare:)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  19. Vilken fullkomligt underbar förvaringsmöbel för ett badrum! Fast jag hade nog fått skriva små kom-ihåg-etiketter på lådorna för att komma ihåg var jag hade lagt saker och ting, hihi!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  20. Hej på dej!
    Verkligen super charmig möbel du har!!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  21. Jag tycker att alla dina möbelfynd är mina favoritmöbler :-) Men den där är ju särskilt fin!
    Och den där korgen ovangå var ju också charmig, skulle passa bra i min korgsamling.

    SvaraRadera
  22. Hej
    Den är ju så fin!!! Vilken lycka att få rädda den=) Du jag glömnde ju skriva tipsen till dig! Förlåt...men trösten är att det finns inga roliga loppisar...hoppas ni hitta nått roligt när ni var här..kraaam

    SvaraRadera
  23. Hej vännen!
    Hoppas ni har haft ett fint lussefirande idag!! Jag var på skruttans firande igår...

    Din köpmansdisk är verkligen underbar och alltid något extra när man fyndat eller som du räddad från en öde värre än...

    Ha det gott, Kram Monica

    SvaraRadera
  24. Åh jag förstår verkligen om du tycker om den. Den var verkligen urfin!

    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra