1 september 2010

Imorgon bär det av....

I helgen flyttades det runt lite här hemma och min kära man blev inte speciellt glad när jag sa att vi skulle flytta vårt postfackskåp.
Det är "lite" tungt och väldigt stort, men med några mattor under gick det bara fint.
Istället för skåpet hamnade en av mina järnsängar som jag hittade i sommar.
Det ska bli en härlig dagbädd som man kan och slappa i.

Vad glad jag blev när jag hittade en plats för mina skolplanscher som jag fyndade i Danmark i somras.

Imorgon bär det av kl 03:00 är det dax att stiga upp för att ta bilen till Landvetter och sedan ta flyget till Barcelona.
Vi är 6 st småbarnsmammor som ska göra Barcelona osäkert.
Det ska bli så underbart skönt att bara få vara, äta gott, dricka, shoppa lite och njuta....

Ha det så underbart gott
kram
sandra

31 kommentarer :

  1. Det blev ju jättefint med sängen där! Skönt att bara få komma i väg så. Önskar dig en trevlig resa och njut så mycket som du bara kan!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Vilken resa det kommer att bli!
    Hoppas att ni får riktigt, riktigt kul!

    En drömsäng ser jag.
    Blev hur snyggt som helst.
    Kan tänka mig att det kommer att bli en favorithörna=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Ohh vad fint, vilken ljuvlig järnsäng du har köpt..och plancherna !!
    Ha nu en jättefin resa..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  4. Skulle inte ha något emot att åka till Barcelona! Vilken stad, vilken arkitektur! Jag säger bara GAUDI....ståpäls!
    Ha en himla skoj resa nu och njut!

    SvaraRadera
  5. Såååå fint Sandra!!!

    Hoppas att du får en underbar resa, guldvärt som småbarns mamma..!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  6. Så rå fin seng du har funnet deg... likte patinaen på den..

    og skoel plansjene passet perfekt..



    Ønsker deg en fin tur ...kos deg
    klemmer =)

    SvaraRadera
  7. ÅÅh ha så jättebra! Njut åt mig också:))
    Blev så bra där med sängen och plancherna passar som ett smäck!
    Ha det gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Det ser otroligt inbjudande ut! Vilka fina skolplanscher!!!
    Ha en jättefin tripp till Barcelona! Det låter ju toppen!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Vad fint där blev.. Underbar säng!

    Åh, så avis jag blir.. Barcelona...mmm....

    Ha det så himla gott!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Åh vad fint det blev med sängen! Jag bara dååånar. JAg har med köpt en sådan fin gammal järnsäng som ska stå i blivande uterummet men just nu bor den hos min kompis i stället för här finns ännu ingen plats.

    Jag hoppas ni får en underbar tid i Barcelona. Jag bara älskar den staden som har ALLT. Både inredning, loppisar, mode sol och sååå många mysiga ställen att bara gå och strosa på.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Det blev ett jättemysigt hörn! - Se nu till att få mycket tid där i höst, tillsammans med en god bok och något gott!

    SvaraRadera
  12. hei på morran.
    så vackert hos deg,skjønner godt mannen ble skeptisk,men så deilig å forandre ting å tang.
    koselig day bed,
    må du ha en riktig hyggelig ferie,så flott å komme seg litt ut med venner,tenker byen blir utrygg..hihihi.
    nyt dagene,å jeg gleder meg til bilder av byen.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  13. Underbara bilder från dig!!!
    Å jag önskar dig en mysig resa...
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  14. Oj vad fint det blev, älskar de gamla sängarna, hoppas jag kan få tag i en när jag väl får plats nånstans. Skolplanscherna gjorde sig jättefint där.
    Avis jag blir på att du ska till Barcelona, har bott nära där och älskar den staden mer än någon annan.
    Ha en underbar resa!

    Kram Catta

    SvaraRadera
  15. Sängen är ju såå charmig och jättefint med låda och resväskan.
    Hoppas ni får en superkul resa.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  16. Så fint det blev med sängen och skolplanscherna. Ha nu en underbar tripp till Barcelona. Njuttt!!
    Var rädd om dig!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  17. Så fin hörna ! Järnsängen är underbar ! Såå mysigt att få komma iväg , så med några väninnor !! Ha det så kul och passa på att njut ! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  18. Hej,
    blev toppenfint med sängen! Riktig härlig myshörna...

    Önskar dig en kanonfin semester!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  19. Vilken mysig hörna Du fixat till, sängen är ju supersnygg!
    En underbar resa önskar jag Dig!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  20. Jätte fint du har gjort.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  21. What a gorgeous corner! With a book and a glass of wine, I could cuddle up there and never leave! :)

    Have a wonderful day ~
    Sarah

    SvaraRadera
  22. Så fanastisk vakkert du har det ! :)
    Du er virkelig flink!

    Klem

    SvaraRadera
  23. Både sängen och planscherna är helt underbara. Superfint!!

    Och vilken resa sedan, ni har det helt säkert underbart : )

    Kram / Mari

    SvaraRadera
  24. Det er den fineste sengen og de vakreste plansjer jeg har sett!!! Perfekt.
    Et slikt hjørne skulle jeg gjerne hatt!
    Takk for de mest vidunderlige bilder!
    Klem, Jannicke

    SvaraRadera
  25. Hääääääärligt!!!!!!!!!!
    Sängen är bara underbar.
    Ha nu en riktigt bra resa!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  26. Ljuvliga bilder Sandra, finns inget på dina bilder som inte skulle vara välkommet att flytta in hos mig;o)

    Ha en supertripp nu;o)
    Många kramar Malin

    SvaraRadera
  27. Himmel så härligt!!! Bara njuuuut nu! =))

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  28. Hej goa Sandra!

    Åhh..ojojoj..!

    Vilken underbar säng, helt underbar färg och form!!! ♥

    Och bilderna i förra inlägget är såå fina, gillar alla detaljer och det där badrumsskåpet jättemycket :)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  29. Hej Sandra!
    åh vad fint det blev o vad jag gillar dina skolplanscher!

    Hoppas du har det toppenbra i Barcelona med dina girls:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  30. Åhh, va fint det blev!! Vilken inspirationskälla din blogg är, jag tror inte mitt minne klarar av att lagra mer fina bilder från ditt hem . Hjärnan kommer explodera snart.
    Jättekram

    SvaraRadera
  31. Oh I just LOVE your Day Bed and how you have everything arranged! Great photos of it too. Yes... The Man and my Son aren't thrilled when I need or want the heavier items moved around in my decorating frenzies either. *wink*


    Dawn... The Bohemian

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra