20 september 2010

En skön helg

Här hemma har vi haft en skön helg, som har bestått av sol,regn,sol och regn.
Har ändå varit ute och fixat lite, målat lite, röstat och en kort utflykt.
Så idag visar jag vad vi fick med oss hem.



En ny terrin, har nog terrin tur just nu.
Sedan 2 st hattaskar, är så svag för gamla resväskor och askar.
Vad tycker ni om de 2 st käglorna som vi har hittat, jag är så förtjusta i dem?
Sedan min sifon, den flyttas runt överallt,kan inte bestämma mig var den ska vara.

Måndag och en ny vecka att se fram emot, har en hel del inplanerat denna veckan och det känns riktigt roligt.

Ha det så gott!
kram
sandra

25 kommentarer :

  1. Käglorna är ursöta!
    Du kan verkligen nosa dej till fynden, Sandra!

    SvaraRadera
  2. Ohhh vad mycket fint..terrinen, hattasken, käglorna..jaa allt är så himla fint !!
    Ha nu en fin vecka
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Hej men åhh vilka fynd, gillar också hattaskar och har nyss fyndat en. Terriner är ju bara så fina o blommor i.

    Letar också sifoner men har inte haft nån tur än.
    Lyckos dig :)

    Ha en skön måndag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Oj, en sifon i klarglas. Vilket fynd!
    Ha det gott i veckan!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  5. Men åh vad mycket fint Sandra! Du hittar då de mest fantastiska saker. Längtar tills på söndag när jag får gå och kika på allt på riktigt igen!!!!!!!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. De vakreste bilder av de vakreste ting. Blir glad av å se dette.
    Ha en deilig uke.
    Klem, Jannicke

    SvaraRadera
  7. Kjempeflotte bilder Sandra... liker den kommoden din så godt.. herlig farge...

    og hattesken var kjemepfin.:

    Ønsker deg en fin uke =)

    Klemmer

    SvaraRadera
  8. Såå fina saker och fint arrangerat, vilken turgumma du är:) Fin söndagsbild också.
    Ha en bra vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Ok, vart hittar folk allt fint, jag har sån otur!
    Otroligt fina saker, älskar käglorna, sen önskar jag mig fler hattaskar då jag är Modist =)

    Ha en toppendag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  10. Hej Sandra!

    Vilka fynd du gjort!
    Allt var superfint!!!

    Käglorna var riktigt häftiga.

    Roligt att hitta så mycket på en helg!

    Önskar dig en härlig ny vecka!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Vilken härlig hattask!! Love it..
    Vackert stilleben...
    Fin fina fynd du gjort...
    Hoppas du får en fin vecka..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  12. Ah så vackert, vilken helt ljuvlig grön skänk!!!! Detta arrangemang hade inte varit lika blodtryckshöjande om den varit vit, tycker jag:) mycket läckert och smkfullt! Käglorna var verkligen fina och passade bra där, såg nya såna i mysiga butiken Lavendel & Romantik, de var snygga men dessa var ännu snyggare! Terrinen och sifonen har hittat hem också ser jag.... Ha en bra vecka! Mari.( den där X-tavlan bakom var ju för häftig också!)

    SvaraRadera
  13. Önskar dig en fin vecka!

    Ska nog kidnappa dig och ta med på lopparunda, vilken näsa du har för fynd...


    Gillar verkligen falggstångsknoppen....är det loppisfynd det med?

    Kram Loella

    SvaraRadera
  14. Hej vännen,
    så mycket fint du har hittat. Käglorna är verkligen kanon. Här har vi också haft en helg med blandat väder och lite husmorssysslor som matlagning, bakning och på menyn har det stått svamp mest hela helgen för vi var ute en tur i skogen och plockade lite svamp.

    Önskar dig en härlig vecka, Kram Monica

    SvaraRadera
  15. wauw, what a beautiful house!
    love it.
    have a nice day from holland

    SvaraRadera
  16. Hej Sandra.

    Men å himel vad mycket fint du hittat:) Käglorna hade jag inte tackat nej till, som den fd bowlare jag är:)

    Hoppas du får en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  17. Vilka härliga fynd! Jag gillar verkligen din fina skänk, fin färg. Ha det fint /Therese

    SvaraRadera
  18. Vilket urfint arrangemang allt är så samstämt och fint, käglorna blir jag allt lite avis på!
    Ha en rolig vecka!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  19. Så mycket fint! Du har verkligen rätta känslan...
    Käglorna är underbara, förstår att du gillar dem!

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  20. Hej Sandra!
    Vad fint du har gjort det där på skänken, käglorna är verkligen charmiga:)

    Ha en toppenvecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Käglorna var jättefina, men jag trodde faktiskt det var kryddkvarnar först när jag såg dom på bilden :)

    Ha det bra!

    /Carina

    SvaraRadera
  22. Härliga saker du hittat, käglorna så charmiga, underbara skolplancher med x, härliga.
    Gillar din skänk, letar efter en liknande till vårt kök.
    Ha en fin vecka
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  23. Jag förundras över vïlka loppisar Ni måste ha där omkring!!! Du är en mästerlopperska!! Vill alltid ha allt du hittar;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  24. For noen vakre ting! Blir helt mo i knærne av å se de nydelige bildene.. Så mye vakkert!!

    Herlig blogg du har!
    Jeg la meg til som følger, og gleder meg til å se mer til deg :)

    Klem, Trine

    SvaraRadera
  25. Oh, so schön ist es bei dir!
    Liebe Grüße aus deutschland von Lilli Jördis

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra