28 september 2010

På väggarna- Min fotovägg

Tisdagens tema hos Fabriken  är På väggarna.
Jag valde att visa min absoluta favoritvägg.
Den tog mig 10 år att komma på hur jag ville ha den och jag blev så glad att den blev som jag hade tänkt mig.
Jag har valt att ta gamla ramar i olika utförande med ändå samma stil.
Det är två ramar som saknar foto,få se om det kommer något foto eller om de får vara kvar som de är..

Wow, nu har vi mycket som händer här i livet och den här veckan är det verkligen fullt ös.
Därför kommer jag bli lite frånvarande hos er ett litet tag framöver.

I morgon får ni inte missa att titta in hos mig.
Min kära blogg fyller 4 år och jag tänkte ha en liten utlottning,
dessutom tänkte jag berätta om min och min mans projekt.
Kram
Sandra

17 kommentarer :

  1. Vackert på väggen.... Du slänger väl en blick och blir alldeles glad varje gång du går förbi...
    Fint med olika ramar, fast i samma stil. Fina minnen som är inramade där.
    Ha en fin dag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Vilken helt underbar fotovägg, blir verkligen inspirerad till att göra nåt liknande själv. Ser organiserat oordnat ut på ett härligt sätt.
    Tittar in imorgon igen..

    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Hej där!
    Jag har kikat in på ditt fina postskåp flera gånger... det är så fint!
    Kommer igen imorrn då:-)

    Tänkte också tipsa om UTLOTTNING av 5st SUPERHÄRLIGA FILTAR/PLÄDAR hos mig då.... Kul om du vill va me!

    Ha en go vecka! kram Hillevi

    SvaraRadera
  4. Otroligt vackra ramar! Dom är lite som tavlor i sig, utan foton i till och med så det gör ju inget att två av dom är tomma.

    SvaraRadera
  5. Ja det var väl ett självklart val för dig att visa din fina fotovägg... Den blev verkligen lyckad! Härligt med en massa fina minnen på väggen, den måste sända ut en massa positiva vibrationer i hela huset!

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  6. Snygg fotovägg! Riktigt kul att se olika typer av fotoväggar och din är super.

    Tittar in i morgon för en tävling vill man inte missa;)

    Kram C

    SvaraRadera
  7. Du har verkligen gjort en fin tavelvägg!
    Min är bara halvfärdig...

    Grattis till dina fyra år i bloggvärlden!

    SvaraRadera
  8. Så ljuvlig tavelvägg! Härligt att ha alla minnen samlade på ett ställe! LÅter spännande med era projekt, självklart tittar jag in imorgon! Kram så länge!
    /Anna

    SvaraRadera
  9. Hej svejs,
    så spännande... Gillar din tavelvägg den är toppenfin!

    Ha det gott och lycka till med ert projekt!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  10. Du har en nydelige bildevegg der... kjempefint satt sammen alle bildene dine..

    så spennende... jge gleder meg veldig =))

    klememr

    SvaraRadera
  11. Vilken vacker fotovägg!!
    Har gjort en liten i hallen men inte i närheten med så snygga ramar som du.
    Det är så fint o samla minnen i en liten klunga så där.

    Åh i morgon tittar jag bestämt in, vill ju inte missa din tävling :)
    Ha en skön tisdag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  12. Din fotovägg är så himla fin, har blivit inspirerad av den förut :)Jag har kommit så långt att jag fixat ramar men inte mycket mer. Får nog ta tag i det här projektet igen!
    Ha det så bra!
    Annika

    SvaraRadera
  13. Hej Sandra!

    Fiin fotovägg!!

    Håller ju själv på med min variant... Kör svart (förvånad?!).

    Tänk 4 år, jösses du startade långt innan många andra....

    Trevlig vecka!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  14. Kanonfin vägg Sandra!! Förstår att du är nöjd med den!!!
    Men vad nyfiken jag blir nu, vad är det Ni ska hitta på;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Din fotovägg är så fin. Den är så speciell och vacker eftersom du använder gamla ramar. Kom att tänka på att jag har inte så många foton på familjen framme. Kan det bero på att bilderna finns i datorn? Förut hade jag mängder med fotoalbum, men nu är det sällan jag har papperskort. Vi visar oftare foton på TV:n genom att koppla in datorn.

    Ska bli spännande att höra om ert projekt=)

    Ha det bäst!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  16. Kanonfint! Jag gillar verkligen att du har hittat olika ramar men ändå i samma stil.

    /Kristina

    SvaraRadera
  17. det ska va du Sandra till att få till det sååå fint. Din vägg är såå fin att titta på och inspireras utav. Kram på dig vännen/Ingela.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra