8 september 2010

Flytta in


Vilka härliga dagar vi har haft, skönt att komma hem till varma soliga höstdagar.
Börjar snart bli dax att flytta vissa utemöbler in till garaget, men mitt lilla bord fick istället flytta in.
Här har jag placerat några av mina fynd från Barcelona.
Jag hade lätt kunnat få med mig massa andra saker, men jag tror inte flygbolaget hade blivit så glada.

Käglorna blev jag så kär i när jag fick se dem och tala om lycka när jag fick tag på en glasklar sifon.
En sådan har jag letat länge efter..

Det blev några mer ting och något jag blev så glad över, men det var lite tvekan innan jag köpte.
Visst inte hur jag skulle få med det hem..
Ha det så härligt tills vi ses igen!
kram
sandra

24 kommentarer :

  1. Nämen ohhh så fina saker du har hittat där i Barcelona !! Jisses alltså..och mera som du visar sen...vilken lycka !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Jag höll på att smälla av när jag såg sifonen!!
    Varför är det så svårt att hitta klara såna?
    Fyndat har du verkligen gjort=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Kjempefine ting du kjøpte deg... herlig satt sammen..

    så spennende når man finner ting man virkleig liker..

    klemmer =)

    SvaraRadera
  4. Åh, så fina saker du hittade! Ja, det kan ha sina sidor att få med sej sakerna hem sen...!
    Så snyggt du har gjort det och så vackert med trädgårdsbordet!
    Ha en fin dag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. ohh så himlans fina saker sandra, ut med kläderna och så får man hoppa på väskorna, då funkar det, fniss!
    må väl, varmkram lotten

    SvaraRadera
  6. Riktigt fina fynd och så fint det blev med bordet. Ja hur många gånger har man inte önskat sig fler och större väskor!
    Ha en fin dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Vilka fynd du gör var du än befinner dig i världen. Tuffa käglor, kan tänka mig att de även passar hos killarna. Jag har flyttat in ett bord jag med som jag ska visa snart. Nu blir det trångt innomhus....
    Kankse ska be min S att kika efter gobitar, han ska till Barcelona om ett tag.
    Ha det bra du med!
    Kul att du gillade min header, har inte bestämt mig ännu om den ska få vara kvar.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hej Sandra,
    vilka fina fynd du har gjort!Sifonen är grym, liksom käglorna.

    Ha det gott och njut av hösten!
    Kram monica

    SvaraRadera
  9. Wow vilka coola käglor! Himla kul att kunda fynda lite annorlunda grejer utomlands!

    Vilken resa ni har haft, låter alldeles underbart... hade lätt kunnat packa en väska med en gång och åka idag!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  10. Oj vilka fina saker du köpt! Ser ut som att man själv får göra ett besök där! Sifonen är ju såå underbar!
    Ser fram emot att se vad du mer fått tag på! Kram Amelie

    SvaraRadera
  11. Hälsningar från Finland, du har så fina saker och vackra fotos...:)

    SvaraRadera
  12. Hej!!
    Välkommen hem!! Du har haft riktigt trevligt ser jag, underbara fynd;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  13. Har nog inte sett en sån sifon innan. Jättefin var den iallafall.

    Roliga käglor har du fyndat med *Ler*

    Kram Cattis

    SvaraRadera
  14. Jeg er stum! Hvilke skatter.
    Herlig innlegg!
    - ♥ -

    SvaraRadera
  15. Nämen du, vilka superfynd du har gjort!!!!!!! Underbara saker!!

    Kram Kram
    Marie

    Ps. Vi kan väl höras imorgon!

    SvaraRadera
  16. Såå fina saker du hittade i Barcelona!!! O så mysigt ni verkad ha haft det på resan - jätte fina bilder där ifrån:)

    Ha en bra dag!!

    Kramar gunilla

    SvaraRadera
  17. Hej!

    Underbart sköna bilder från Barcelona!! Mycket avis ; )

    Ja, jag ska med börja tänka på att snart flytta in vissa saker snart..

    Jobbigt när dom små inte vill sova..

    Ha en fin dag!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  18. Å vilka härliga fynd!!! Jättecharmiga.
    Å för dig kommer det ju vara semesterminnen också.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  19. Det kan man kalla reseminnen! Vilka läckra käglor och sifonen var fin också. Jättefint att du har dina fynd på trädgårdsbordet som fick komma in. Ska bli väldans kul och se vad du köpt mer..
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  20. Hej Sandra! Vilka härliga fynd du gjorde på din resa till Barcelona, det ser ju helt underbart ut där. Att resa är alltid så givande, man får nya intryck och minnen med sig hem. Käglorna är ju urcharmiga och sifonen i klarglas också. Har haft problem med att kommentera här på din sida flera dagar nu, vet inte varför, ibland krånglar blogger bara, men man blir ju bara så knas när man gärna vill lämna ett litet avtryck. Men nu verkar det äntligen som det funkar igen. Nähe nu ska jag gå och susa, latdagen är slut och imorgon är det kneg igen :-)) Ha det gott. Kraaaam P

    SvaraRadera
  21. Tack snälla för ditt stöd! Jag kommer också ihåg att vi startade våra bloggar samtidigt. Härliga fynd!! Barcelona låter fantastiskt.

    Allt gott!

    Mari

    SvaraRadera
  22. Vilken fin Sifon!
    Och helt gasklar också!

    En sån skulle jag vilja ha!
    Din lyckost!

    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra