15 september 2010

Lite höstigt..

Har börjat rensa lite ute, sommarblommorna som dog alldeles för tidigt pga. alldeles för mycket regn i slutet av sommaren har jag plockat bort.
Zinkbaljorna har nu fått flytta in på glasverandan och jag har tänkt att göra lite höstigt där ute.
Satt igång lite smått.
Bordet som fick flytta in, har nu fått flytta på sig igen.
Kändes bättre att ha det här ute.
Lite ljung och röda äpple ger ett vackert stilleben, tillsammans med mitt senaste fynd ett stort horn.
Mitt olivträd och mina mårbacka har växt så att det knackar och få nog vara kvar här ute ett tag till.

Nu händer det mycket i livet, min stora kille ha börjat på dagis ska vara där 15 timmar i veckan.
Detta menas helt nya rutiner för oss alla , så vi är lite ur fokus just nu.
Sedan har jag och min man ett projekt som vi ska göra ihop som jag hoppas kommer uppskattas av er bloggare.
Ger er lite hintar hit och dit, så jag hoppas snart vi kan sätta igång.
Sätta lite press på sig själv....

Ha en härlig onsdag!
kram
sandra

20 kommentarer :

  1. Godmorgon Sandra ! Så fint och höstigt du har gjort det på verandan ,ser så mysigt ut !! Verkar spännande projekt du har på gång ! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  2. Så höstigt o mysigt Sandra!!
    Jag gillar hösten. mys o tända ljus.. Hm..om det regnar stannar jag dock gärna inne..:)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Åhhh så fint du pyntar..att sätta äpplen så där tillsammans med ljung, det var ju jättefint !!
    Vad spännande med ert projekt...du måste berätta snart !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  4. god morgen kjære Sandra,
    så nydelig du har pyntet,bestandig masse inspirasjon hos deg,vakkert med epler i lyng,
    ja store forandringer når de begynner i barnehagen/dagis .
    spennende med hva din mann å du skal gjøre,følger spent med nå,
    da vil jeg ønske deg en vakker onsdag.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  5. Vad spännande, undras vad det blir för projekt? Ja, att blogga är bra har jag också märkt...nu börjar det hända saker här i huset minsann....

    SvaraRadera
  6. Så herlige bilder Snadra...

    ja høsten er er for fullt den...

    så spennende med prosjketet da...

    klememr =)

    SvaraRadera
  7. Va snyggt det blir Sandra.Du har verkligen en kanon fin veranda!
    kram Anna Mlt

    SvaraRadera
  8. Så fint du har pysslat till det! Så mysigt att göra höstfint nu!
    Ha en fin dag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  9. Mmmm va snyggt med det gamla bordet, lyktan, tråget, hornet så ljungen med äpplen i, smakfullt. Projekt, det låter spännade!!! Mari.

    SvaraRadera
  10. Hej Sandra!

    Mmmm, gillar dina horn...
    Passar perfekt ihop med det andra i ett höstarrangemang!

    Nya planer...?

    Här skiner solen och så regnar det mitt i alltihop!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  11. Hej Sandra!
    Så höstmysiga bilder! Jag har också höstpyntat det hemma, älskar hösten!

    Ha en fin dag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Så fina bilder Sandra, älskar din mysiga veranda med alla vackra detaljer!

    Kul att prata en sväng igår, vi hörs snart igen!

    Kram Kram
    Marie

    SvaraRadera
  13. Hej Sandra!
    Vad fint du höstpyntat!

    Nu blev jag nyfiken på ditt och makens projekt, ser fram emot att få höra mer;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  14. Hej Sandra!!
    Så härligt höstigt hos Dig!!
    Vad kan det nu vara som Ni har på gång???? Spännande!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Underbara och inspirerande höstbilder, vackert att blanda ljung och äpplen!
    Nu blir jag så nyfiken!
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  16. Så höstmysigt du gjort på verandan...har fortfarande mina olivträd ute men det är nog dags att ta in dom snart....vill inte riktigt förstå att det är höst!

    kram Marina

    SvaraRadera
  17. Så vackra dina bilder är, du har fångat lite av höstens varma o ombonande känsla i dem. Gillar ditt stora trätråg.
    Jaha ja kan det vara något med dina fina bilder tro ..... sätta press på ....
    Spännande att få nästa lilla ledtråd
    Ha det
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  18. Hej,
    ja visst är det trots allt mysigt att boa in sig och höstfixa lite!!

    Jag anar vad som är på gång!! Kul och spännande.

    Kram Monica

    SvaraRadera
  19. Härligt höstfint du har gjort, det bordet är så fint. Blev jättefint med äpplen i ljungen, vackra färger ihop. Blir ju jättenyfiken på vad det kan vara ni ska göra.
    Ha en fin helg
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  20. Hej!

    Kul att hitta din blogg!

    Vad fint med äpplena i ljungen. Det ska jag testa! :)

    Hälsn Linda

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra