3 oktober 2011

Vilken helg!

TACK OCH ÅTER TACK FÖR ERA FANTASTISKA KOMMENTARER, DET VÄRMER NÅGOT HELT OTROLIGT.
Så kul att det är så många som finner min stil så inspirerande.
Var inne hos er igår men blogger strular hos vissa för mig och jag kan inte ens lämna en anonym kommentar.

Något som också har varit helt fantasiskt är denna helgen, tänk vad lite sol och värme kan göra gott för kropp och själ.
Jag har plockat bort alla kuddar och täcken från verandan och tvättat upp dem, sedan plockade jag ner renfällen från vinden och den pryder nu sin plats i soffan på vernadan.
Den fick dock vara stolsdyna en stund i höstsolen.
En liten höstplantering finns nu även på baksidan med ljung, kål och något som jag tyvärr inte kommer ihåg vad det heter men har fina röd lila blad.

Ny vecka, nya tag...
kram
sandra

25 kommentarer :

  1. Godmorgon! Vilka härlig höstbilder du bjuder på! Mysig renfäll!

    Fin dag på dig! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Låter som att du haft en kanonhelg!
    Skönt =))
    Ser härligt ut med renfällen, mysigt att sitta där och koppla av en stund.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Mysigt med din fäll där på verandan......

    Läste ditt förra härliga inlägg om dig och din blogg, vilken resa och även kul att se förändringar i stil.
    Har själv haft min blogg i över 3 år och det är så roligt att gå tillbaka i tiden och se och läsa.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tänk, jag stod och höll i ett renskinn i en butik härromdagen och kunde inte bestämma mig så den fick vara kvar i butiken...nu får jag fundera några varv till...
    Ha en bra måndag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hej! Inspirerade o vackra bilder du bjuder på, som alltid :) ang. bloggkrångel.. Jag hade oxå problem att kommentera, så jag laddade ner Google chrome & nu funkar det alldeles utmärkt :) testa det! Kram Tilda

    SvaraRadera
  6. God Morgon Anna !

    Härligt med mpndagen nör man har haft en mysig helg ! :)
    Det har jag också haft. Jag har både jobbat och haft miv och våra goda vänner på besök.
    Så idag blir det bara att återhämta sig ;)
    Kanske får jag till att måla lite,fortsätta med mina byråer.
    Vilka härliga bilder.du bjuder och tack för den fin inspirationen som du delar med dig !
    Gillar det och den personliga och hemtrevliga könnslan som du sprider med den värmen !
    Ha en fin måndag och start pä den nya veckan !

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  7. Grattis,
    till dina fem år på din underbara blogg!! Jag missade ditt förra inlägg. Men nu efteråt vill jag säga GRATTIS, det har varit en glädje för mig att få följa din vackra blogg. Jag älskar att besöka dig och se allt vackert du skapar, du är så duktig.
    Önskar att du kommer vara kvar många år till här på bloggen!
    Apropå kommentarer så har jag läst att många har problem med detta, om du går in till Kathrine som har bloggen Fågel Blå, så har hon en länk i sitt inlägg hur man kommer tillrätta med problemet.
    Önskar dig en fin måndag!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  8. God Morgon!
    Ja vilken Helg, så härligt!!!
    Ha en bra start på veckan:)

    Kram M

    SvaraRadera
  9. Hej Sandra!

    Grattis till dina fem år med bloggen, helt otroligt ju!

    Du är ju nästan en klassiker!!?!
    Still going strong också!
    Men så är det ju med det som är roligt, man vill inte sluta...

    Den rödbladiga är en alunrot.

    Jag har också ett renskinn, perfekt att få till en vinter/höstkänsla med.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Jag tror att den där växten heter alunrot, syrran har tryckt ner några sådana hos mig...
    Supersnyggt med fällen, synd att jag är allergisk -vill gärna ha sådana!
    Får hålla mig till korthåriga lammskinn..

    kram

    SvaraRadera
  11. Den där renfällen är ju ljuvlig:)) Och håller med vilket fantastiskt väder vi har haft:))

    kramis kråke

    SvaraRadera
  12. Ja det är så härligt när solen skiner lite. Hopas på mer! :-)

    Ha en fin dag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  13. Fina höstbilder du lagt ut!! Kul att kika in på din blogg och få inspiration. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  14. It is so beautiful !!...lovely week !! enjoy....love xxx.....

    SvaraRadera
  15. Så härligt höstlikt hos dej! Den växten du har bredvidljungen kan vara en alunrot - jättevackert med de färgerna!
    Så skönt det ser ut med renfällen!

    Ja, vilka underbara dagar vi har haft! Helt fantastiskt!
    Ha en fin måndag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  16. vilken fin blogg! har tittar runt och gillar den verkligen.

    underbar renfäll du visar idag

    ha det bra
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  17. Stooort grattis till dina 5 år. Oj, det har verkligen hänt mycket och det syns tydligt att din stil har förändrats. Bara äääääälskar ditt arbetsrum....ja, hela din stil :o)))

    Härliga utebilder med fällen!
    Ha en skön måndag...
    Kramis
    Ulrika

    SvaraRadera
  18. Stort stort Grattis till ditt bloggjubileum !!
    Tänk va tiden går fort och visst är det roligt hur som haver för en själv att kunna gå tillbaka i den och minnas , för det blir som en typ av dagbok .
    Va mysigt det ser ut där med din renfäll ! Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  19. Gud vilka härliga höstbilder!
    Man vill ju bara krypa upp där i renfällen! :)
    Ha en fin vecka Sandra! Kram Amelie

    SvaraRadera
  20. Grattis till 5 härliga bloggår!! Du började några månader innan mej alltså, tänk va tiden går, hoppas du bloggar minst fem år till, älskar din stil, bara juldukningen nedan, så snyggt! Och så renfällen här, läckert!!! Mari.

    SvaraRadera
  21. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  22. Härliga höstbilder, och det renskinnet är skönt och sitta på nu. Jag har sån växt, men kommer inte på vad den heter heller.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  23. Hej Söta Sandra!
    Så mysiga bilder!!!! Å ditt förra inlägg var såååå fint!
    Ha en mysig kväll.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  24. Härligt att vi ficken sån underbar helg...det kändes som sommar!!!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  25. Kul att läsa om dig och din blogg!
    Vilken skillnad både på hem och foton, kul att se!
    Mvh Camilla

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra