7 oktober 2011

UTLOTTNING

Förra fredag skrev jag om 5 år som  bloggare och idag blir det en fin fin utlottning på grund av detta.
Jag hade först ingen aning om vad jag skulle lotta ut men har bestämde mig till sist för något väldigt vackert enligt mig.
Ett gammalt madrass överdrag från militären.
Dessa överdrag har en helt fantasisk linnekvalitet och läckra metallknappar.
Man kan använda det till mycket som madrassöverdrag, lägg i soffan som ett vackert smycke, lägg ett täcke i och mys i.
Ett gammalt C med läcker patina
En gammal klämma

Vi kör som vanligt.
1 lott= 1 kommentar
2 Lotter= Kommentar och länkar med bilden ovan

Vem som helst får vara med, om ni är anonym glöm inte skriva er email.
Utlottning pågår till den 20 oktober.

Helg igen och så skönt!
Jag och mannen ska till Göteborg och njuta av storstadslivet.

Ps: Ett litet Tips... Det är många som har svårt att kommentera hos vissa och jag är en av dem, nu såg jag hos Nordingården följande
Sedan några dagar har det varit svårt att lämna kommentar hos vissa av er som har kommentarsfältet som helsida.
Gå in på

"Inställningar", "Kommentarer" och välj " Popup-fönster " ( stället för helsida)

Ha er en härlig helg!
kram
sandra

131 kommentarer :

  1. Godmorgon Sandra !! Oj ! Först ut !
    Självklart vill jag vara med i din fina utlottning , och länkar givetvis ! Önskar dig en trevlig helg . Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  2. Hejhej! Jag vill också vara med och få 2 lotter.

    Ha en trevlig helg

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej söt!
    Vilken underbar vinst!
    Jag tar självklart en lott!!!!

    *hoppas på tur*

    KRAM I MASSA!

    SvaraRadera
  4. Åhhh du..vilka vinster !! Jag vill också vara med..jag har ju köpt kuddar av dig i linne, de är kanon fina och bra kvalite..skulle sitta fint med ett täcke också...
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Nu kommer folk tro att vi är i maskopi, i dag handlar mitt inlägg om dig och din blogg och så har du utlottning samtidigt...så kan det bli ibland...
    Jag vill givetvis vara med och tävla och länkar med bild i min högerkolum.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vill absolut vara med, älskar detta madrassöverdrag. Jag länkar och får två lotter.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  7. Åh vilka roliga grejer!! Jag önskar att jag hade handlat mer på militärens överskott när de hade sånt. Kram/Therese

    SvaraRadera
  8. God Morgon!!!!
    Så klart man vill vara med och pröva lyckan! Tar en lott tack!
    Ha en fin helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  9. Jag kniper mer än gärna en lott och önskar dig en fin helg! här har visst snö utlovats... den första för i år - så kanske får jag å barnen göra snöänglar i helgen :-D
    KRAM Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  10. Hej hej!
    Verkligen jättefina saker och jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen! Jag har ingen egen blogg så jag tar en lott. Har precis köpt mig ett gammalt hus på landet och kollar din blogg varje dag för att få inspiration, och det får jag i massor!! Kraam från Anna, malva75@hotmail.se

    SvaraRadera
  11. Så fine premier, vil gjerne være med og tar et lodd!

    God helg!
    Klæm:) Tina

    SvaraRadera
  12. Åhh så fint täcke jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen Kram Karina vitspets@live.se

    SvaraRadera
  13. Åååh.. jag vill vara med! :)
    Kram Sofia
    snillet78@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Godmorgon, Sandra!

    Fina vinster och jag vill gärna vara med om utlottningen med 1 lott!

    Trevlig helg!

    Kram Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Vill vara med och tävla, 2 lotter tack!
    Härligt fina vinster och GRATTIS till 5 år (det är mycket)!
    Ha det fint i Göteborg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  16. Hello Sandra!

    Jag är hemskt gärna med och tävlar! 2 lotter till mig, har länkat...Tackar också för kommentarstipset!

    Ha en go helg
    Loellan

    SvaraRadera
  17. Jaaaaaaaa, jag vill vara med!!!!
    Länkar så klart:))

    Ha en superhelg i stora staden!!!
    Kram M

    SvaraRadera
  18. Hade lite bråttom där, när jag testade den vägen du beskrev med inställningar kommentarer, så fanns det inget val Popup-fönster....Hmmm hur hittar jag det?

    Tackar rara för svar...=)
    Loella

    SvaraRadera
  19. Hej Sandra!!!
    Självklart vill jag vara med och tävla om dessa fina vinster. Tar en lott och håller tummar och tår för vinst.

    Trevlig helg!!!

    Kram Ingela

    imoolsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. självklart vill jag oxå vara med på en utlottning ;)
    hoppas du och Mikael får en toppen helg!
    Ps länkar oxå ;)

    SvaraRadera
  21. Ååå, så flott gevinst. Jeg er med med 2 lodd :)
    Klem

    SvaraRadera
  22. Åh, så läckra! De har tuffa sakerna är verkligen DU, det uppskattas också att det inte är någon sponsrad utlottning! Länkar självklart!
    Och så får du ha en riktigt skön helg bloggkompis!
    Eija

    SvaraRadera
  23. Wow det vill jag inte missa... hoppas hoppas att jag vinner dit fina madrassöverdrag!

    2 lotter tack!


    Kram Marina

    SvaraRadera
  24. Hej Sandra.
    Vilken underbar utlottning. Jag vill vara med :) 2 lotter tar jag tack :)
    Tack för tipset om kommentarerna.
    Ha en fin dag .
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Jag vill gärna vara med, underbar blogg du har med väldigt personlig stil, det gillar jag. Lägger ut en länk på min blogg :)

    Kram LOTTA

    SvaraRadera
  26. May i count in ??? o wowww what a great give away.......lovely weekend darling...xxx...

    SvaraRadera
  27. Oj, vilken underbar vinst i utlottningen!
    En lott till mig tack :)

    Höst hälsningar från Norr Finland,
    Mari

    SvaraRadera
  28. Hej Sandra,
    Så klart jag vill vara med och med två lotter!!

    Önskar er en fin fin helg i Götet!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  29. Oj va fint,klart jag vill vara med,jag länkar till dig från mig.
    Kram o ha en fin helg.
    Ninni

    SvaraRadera
  30. ..o ja vill oxå va me..självklart..2 lotter tänkte ja slå till me..

    tjingenlingenkram..sofia

    en myshelg till dig o mannen din!!

    SvaraRadera
  31. Mysiga saker!

    Vill självklart vara med och tar 2 st. lotter tack!

    Ha det gott i "Storstan" i helgen,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  32. Superfina utlottningsprylar....det vill jag absolut inte missa och tar två lotter :o)

    Ha skönaste helgen i Göteborg och njuuuuut :o)
    Kramar
    Ulrika

    SvaraRadera
  33. Fin utlottning, självklart vill jag vara med:)

    1 lott för mig.

    Ha en fin helg.

    eva.hammenvik@telia.com

    SvaraRadera
  34. Vill så klart gärna vara med och tävla, en lott, tack!
    Det var kul att läsa om dina fem år som bloggare.

    Ha en trevlig dag!
    Agneta

    SvaraRadera
  35. Hej! Vill gärna vara med och vinna!

    Mvh Maria!

    maria66@bredband.net

    SvaraRadera
  36. Hejsan!
    Härlig utlottning som man inte vill missa
    Bildlänk hos mig
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  37. Hej Sandra!
    Vilken fin u
    tlottning, tänk att få lägga i ett täcke och få mysa med det fina överdraget i vinter :).
    Jag är helt klart med i din utlottning och roffar åt mig två lotter ;).

    Tror att jag är en av dem som du har svårt att komentera hos då jag bara får flera hej och ingett mer av dig. Inställningen du pratar om har jag ändrat till för ett tag sedan. Hoppas det löser problemet.

    Ha en skön helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  38. Hei:)

    Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)
    Kjempefine premier! Krysser fingre og tær;)

    Ha en fin helg! Klem

    SvaraRadera
  39. Hej Sandra!
    Vilken fin vinst! Jag är gärna med o länkar såklart från mig!

    Ha en mysig helg här i Göteborg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  40. Vilke spännande och fina saker du lottar ut och självklart vill jag vara med - 2 lotter till mej då, jag länkar såklart!

    Så härligt det låter med Göteborg! Ha en kul helg där!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  41. Åh vad trevligt med utlottning! Och så fina vinster! Madrassunderlaget passar ju finfint till kuddarna jag beställt. Så jag är med! Jag har länkat på min blogg. Trevlig helg! Kram Sofie

    SvaraRadera
  42. Så fina saker du lottar ut, det madrassöverdraget är ju så fint. Jag är gärna med, 2 lotter.
    Ha det så roligt i Göteborg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  43. Vill gärna va med i din utlottning! Kan tyvärr inte länka bild då jag inte har med ngn dator till norge dit jag är på väg nu! Kram Pia

    SvaraRadera
  44. Jag vill gärna vara med i utlottningen! Underbara saker! Tar gärna 2 lotter.
    Ha en mycket trevlig helg!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  45. Hej söta!
    Åh ett sånt madrassöverdrag skulle sitta fint så jag vill gärna vara med...Länkar! Skulle bli bästa födelsedagspresenten *ler*
    Tack oxå för tips om kommentarerna!

    Ha en fin kväll!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  46. Halloj!
    ja här har du ju en som behövde hjälp. Jag hoppas nu att alla som vill kan kommentera.
    Så fina vinster, jag vill vara med såklart, hade ju turen sist....

    Jag länkar.

    Ha så trevligt i storstan, jag ska jobba och S ska tapetsera (kanske lika bra att man inte är hemma:)

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  47. Spännande med tävling.Deltar med 1 lott och hoppas....
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Sandra - ibland kan man önska så där GAAAAAALET mycket att man vinner. Just nu är det ett sådant tillfälle. Himmel så fina saker du lottar ut. Sådana här gånger önskar jag att du hade utolottning precis jämt "fniss"
    Jag har länkat med bild och jag tar två lotter.

    Ha en riktigt fin helg!
    Kram på dig!!
    Mia

    SvaraRadera
  49. Hejsan!

    Åh vad roligt att vara med och fira dina 5 år, grattis! Jag tar 2 lotter tack:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  50. Hej!
    Vilken underbar vinst! Jag länkar med bild och tar 2 st lotter...och håller tummarna :)
    Härlig helg på dig!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  51. Hej! Grattis till femårsjubileumet! Jag är jättegärna med och tävlar om det underbara överdraget! Har ingen egen lott, så jag håller tummarna på att det är turlotten!
    Lycka till med den fortsatta köksrenoveringen, det blir sååå fint!
    Trevlig helg!
    /Erika, erikanorberg80@yahoo.com

    SvaraRadera
  52. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, vilka fina priser! Har ingen egen blogg så jag kan inte länka.
    Ha en trevlig Götebors-helg!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  53. Hei!
    Ouuh-jes, jes...I want to take part of your lottery:))

    -Sari-

    SvaraRadera
  54. Jag vill också gärna vara med och tävla om så fina saker! Älskar ju bokstäver så C:et lockar extra mycket :)
    Tar två lotter, har länkat i min blogg. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  55. Åh, jag vill ju också vara med!!! Så fina vinster, 1 lott tack.

    Hälsningar Kristine

    kristine@lenninge.se

    SvaraRadera
  56. Hej!

    Jag vill absolut vara med :) Tar 1 lott :P

    Kram,

    Emilia
    emiliamoiks@gmail.com

    SvaraRadera
  57. Hej jag är gärna med o tävlar om detta överdrag.. Har länkat från min blogg, så det blir två lotter för mej..

    Kram

    SvaraRadera
  58. Hej! Vilken härlig blogg! Jag tar gärna en lott! Hälsningar Susanne, Två Små Hus

    SvaraRadera
  59. Hej, vad roligt när det är när man hittar en ny blogg med så mycket fint och jag är gärna med i tävlingen och tar en lott, hälsningar från Elisabeth/Klarasvind

    SvaraRadera
  60. Hej Sandra!
    Vill jättegärna delta i din fina utlottning med härliga prylar!
    Länkar på min blogg och önskar dig en trevlig lördag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  61. Hej o Grattis till 5år!
    Jag är gärna med i utlottning av dina fina saker, jag har ingen blogg så det blir en enkel lott!
    Själv bor jag i lägenhet, men den dagen jag får lägga tassarna på ett hus så har jag såå många ideer (tack vare dig o ditt härliga hus!)och jag tackar för fina bilder och att du delar med dig av ditt liv,hus och vardag.
    Härlig höst på dig! :)

    Vänlig hilsen Zara (zarajansen@hotmail.com)

    SvaraRadera
  62. Åh vad läckert! Du vet ju att jag bara ÄLSKAR dessa fina gamla sakerna från militären. Känns som om jag aldrig kommer att få nog. Och linne är ju såååå vackert - ljuvligt! Jag länkar!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  63. Är det okejom jag flyttar in i pysselrummet?!! :) SÅ fint!!
    Jag är jättegärna med på en lott!!!
    KRAM!

    SvaraRadera
  64. Gratulerer med 5 år! Jeg vil gjerne være med i give away. Jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvaraRadera
  65. Hei.

    Jeg er med og tar 2 lodd. Spennende premie.

    Klem Mona C

    SvaraRadera
  66. Härliga vinster!! En lott till mig tack:)
    gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

    SvaraRadera
  67. vilken jättefin blogg du har, har tittat runt lite och gillar verkligen.
    2 lyckolotter till mig...hoppas verkligen på vinst, så fina saker du lottar ut.

    Kram Annika

    SvaraRadera
  68. hihi...får man plats å skriva här;)) Vill gärna vara med i din fina utlottning:)) Är med på två:)))

    Kram kråke

    SvaraRadera
  69. Kniper en lott och hoppas på tur:) Underbar blogg förresten. Har precis hittat hit och kikar in så fort jag ammar:)
    Otroligt inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  70. Härliga bloggår. Tiden rusar verkligen så fort förbi en.

    Jag vill gärna vara med i den fina utlottningen och kör på full pott och 2 lotter

    Kram Teres

    SvaraRadera
  71. Grattis till 5-års jubiléet!

    Du ger mkt inspiration =)

    O tävlar gör jag såklart!

    Kram Anna S

    SvaraRadera
  72. Hej har ingen blogg men vill väldigt gärna vara med i utlottningen av dessa fina vinster,tittar ofta in på din blogg o tycker att du har det helt underbart. Har tänkt att öppna en blogg så småningom.

    Rosa

    SvaraRadera
  73. Jag vill väldigt gärna vara med! :)
    Tar 2 st lotter tack! :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  74. Hej sandra! Såklart vill man vara med i din fina utlottning! jag tar 2 lotter! Kram Amelie

    SvaraRadera
  75. Jag vill självklart vara med. En lott blir det för mig i nuläget, fick inte till det med länken.

    Ha det fint! Kram Therese

    SvaraRadera
  76. halllååå jag vill vara med ;-)

    malin@malinagirl.com

    SvaraRadera
  77. Halloj! Klart jag vill vara med i din fina utlottning! Och två lotter önskar jag för maximal chans!

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  78. God morgon !

    Jag vill också gärna vara med i din fina utlottning och samtidigt fira.dina femår!
    Jag tar en lott för jag har knte kommit igång med datan och kan inte länka via mobilen...
    Ha en bra dag ! kramar Sirpa

    SvaraRadera
  79. Gomorron här är en förstagångskikare...:)) Å jag vill gärna vara med på den fina utlottningen...Jag länkar såklart oxå...
    KRAAAM och ha en ljuvlig dag!!!

    SvaraRadera
  80. Jaaa! Jag vill jättegärna vara med i denna fina utlottning!! Jag länkar till dig också Sandra och håller tummarna! =))

    C:et hade ju passat förträffligt! ))

    Kraaaam

    SvaraRadera
  81. Deltar gärna i din fina utlottning!
    Länkar och hoppas på tur med 2 lotter :)
    kram Tini

    SvaraRadera
  82. HEJ =)
    Såklart är jag med & tävlar.. Fina presenter, som alltid hos dig!
    2 lotter tar jag.. Kram

    SvaraRadera
  83. det här var en flott vinst..måste vara med på en lott och prova lyckan;) tvitvi

    Vidakram

    SvaraRadera
  84. Grattis till dina fem fina år- hoppas att det blir många till;) Vilka fina saker du lottar ut!!!Överdraget har redan en given plats i vår soffa, och någon jag älskar börjar på C. Så det är klart att jag gör allt för att knipa den vinsten;)- tar två lotter. kram Johanna

    SvaraRadera
  85. Oi,for en vakker gevinst!jeg er gjerne med og tar 1 lodd:) tvi,tvi!

    Klem Marit

    SvaraRadera
  86. Jag är gärna med och tävlar. Hoppas på tur nu :)

    SvaraRadera
  87. Jag vill självklart vara med i din utlottning. Vinsten hade passat perfekt hemma hos mig så jag tar två lotter och håller tummarna!

    Kramar Maria!

    SvaraRadera
  88. Hej Sandra!
    Jag vill vara med! Jag länkar från mina båda bloggar Milla på Österlen
    och Rufft och sött!
    Nu håller jag tummarna!

    SvaraRadera
  89. Hej Sandra! Så fina saker du lottar ut! Grattis till dina fem bloggår, du visar så mycket fint och inspirerande! Kram Anna

    SvaraRadera
  90. Hej gumman!
    Nu har jag länkat och kommenterat.
    Hoppas på tur!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  91. hej! Ja är din ny läsare :) En lot till mig tack! Du har vackra bilder! Jag talar bara lite svenska... 8O)

    SvaraRadera
  92. Jag är gätna med och tävlar med en lott,och hoppas på tur:) sådana fina vinster! Ha det gott, kram jessica.

    SvaraRadera
  93. Hej Sandra!
    Jag är gärna med...letar precis efter en sån liten klämma ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  94. Häärliga vinster, hänger med!

    SvaraRadera
  95. Jag vill oxå vara med!! Vilka underbar priser du lottar ut!!

    2 lotter till mig då tack!!

    Kramar Petra

    SvaraRadera
  96. Hejsan vännen!

    Klart jag vill vara med...
    Madrassöverdraget skulle må väldigt bra hemma hos mig ;0)

    Två lotter, tack!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  97. Jag vill gärna vara med och tar 2 lotter :)

    SvaraRadera
  98. Hej! "Hittade" dig idag och gillar verkligen det jag ser och läser, jättefina bilder:)
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar två lotter tack!
    Ha det gott//Marie

    SvaraRadera
  99. Är hemskt sugen på klämman! Tar en lott.

    Ha det fint

    /Anette

    SvaraRadera
  100. Stort grattis till 5 år!! Och jag som närmar mig 1 år och tycker det är stort :) . Deltar gärna i utlottningen. Har även länkat med bild fr min blogg. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  101. Åh, wow! vilka fina grejer du lottar ut! Jag kommer att hålla tummarna hårt och länge...;-)

    Jag länkar och tar två lotter.


    Jag undrar om jag kan låna din bild på den vackra dubbeldörren?

    Kram britt

    SvaraRadera
  102. Hej på dej!!
    Grattis till 5 år!!
    Vill gärna va med på din utlottning!!
    Tar 2 lotter...
    Ha en bra dag...
    Kram kram Lotta

    SvaraRadera
  103. Jag kniper en lott och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  104. Är gärna med i utlottningen med en lott. Älskar linne.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  105. Jag vill gärna vara med i utlottningen! Älskar din blogg, får massor med inspiration!

    SvaraRadera
  106. Åh vilken fin utlottning, är gärna med och länkar såklart också ;o)
    Ha en riktigt härlig lördag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  107. Hej !
    Ja tack,jag är gärna med. Jag tar en lott.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  108. Jag är så mycket gärna med, tar en lott, tack.
    Ha en bra höstdag

    SvaraRadera
  109. Så läckra saker!!! Vill väldigt gärna vara med i utlottningen. Jag tar 1 lott!!

    //lisamaja

    SvaraRadera
  110. En lott tack:-)
    Vintage saker och linne är är så vackra<3

    SvaraRadera
  111. Vilken fin sida du har Sandra. Den är verkligen inspirerande. Har precis skapat en egen liten blogg.

    Mvh Helena Klint Hansy

    SvaraRadera
  112. Hejsa, virklig inspirerende Blogg som jeg nyder at læse. Tak. Hilsen Anne

    SvaraRadera
  113. Jag är gärna med och tar 2 lotter:-)
    Mvh Malena

    SvaraRadera
  114. Hej Sandra!
    Fick läsa ifatt lite idag på din fina blogg. SÅ mkt fint och inspirerande. Klart man vill va med och tävla - länkar från Systrarna och hoppas på tur.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  115. Halloj!

    Första gången jag är här & jag kommer vara kvar.
    Jag kniper åt mig en lott!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  116. Hello!
    I love your blog…so beautiful! Not sure if I can win all the way her ein the USA..but I would simply love to ! Thanks for all of the inspiration!
    Kathi

    SvaraRadera
  117. Vilka fina saker du lottar ut,har helt missat att du har utlottning
    jag länkar och tar 2 lotter
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  118. Halloj Sandra!
    Oj oj...det var i sista stund jag upptäckte att du hade en utlottning på G!...:))
    Länkar såklart, o kniper åt mej 2 lotter...Håller alla tummar o tår, nudå..:))
    Kraam Git

    SvaraRadera
  119. Jätte fin blogg och hem! ska absolut följa framöver. Rekommenderar även din blogg på min. Vill gärna vara med i utlottningen också så klart ;)

    SvaraRadera
  120. Så fina vinster, självklart vill jag vara med, en lott tack!
    /Cia

    SvaraRadera
  121. Jag är gärna med med en lott
    hoppas nu att vinna denna fina pott:-)
    /vartomt@hotmail.com

    SvaraRadera
  122. Åh vad roligt med en tävling! Skulle bli super glad om jag vann :)

    Ha det bra!
    MVH
    Alexandra Eriksson
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  123. Fina saker som jag skulle bli jätteglad om jag hade turen att vinna..! Har börjat ta in lite brunt och beige i mitt hem såhär på hösten.

    SvaraRadera
  124. Heisann:)
    Blir gjerne med å din giveaway...herlige premier:)) Tar gjerne 2 lodd:)

    Ha en strålende uke:)
    Klem Maianne

    SvaraRadera
  125. Hej Sandra igen !

    Nu har jag fixat till din fina utlottning hos mig :)
    Så nu vill jag ändra min en lott till 2 :)
    Håll tummarna att jag kan vinna :)

    Ha det gott!

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  126. Hej å så roligt med en tävling, är gärna med och tävlar om de fina vinsterna!
    Hälsningar Veronica Ö

    SvaraRadera
  127. Hej Sandra & Grattis till dom 5 åren!!
    Vill jättegärna vara med i utlottningen!tar 1 lott håller tummarna hårt att turen är med mig.

    Ha en fin dag!/Mona.G

    SvaraRadera
  128. En lott till mig,som kanske rent av är vinstlotten....hoppas hoppas!
    dojjan74@hotmail.com
    Annika

    SvaraRadera
  129. Vilken söt blogg du har.
    Tar en lott, tack ; )

    Ulla64@gmail.com

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra