24 oktober 2011

Höstbukett och VINNARE


Då var denna helgen över och en nöjd Tristan som fick en massa fina paket.
Vi har haft besök från min lillebror och hans sambo så förutom att ha bakat och städat vi har också ätit mycket gott och umgåtts, mysigt värre.
I lördags var jag på Två Stolar och inhandlade en höstbukett till kalasbordet.

Vacker som allitd när man kommer därifrån.
Anna som gjort buketten har lindat ett tjockt brunt garn runt buketten, läckert.

Sedan var det dax att presentera vinnaren av min utlottningen och det blev
Therese
med bloggen
 Lilla Majken
skicka ett email till mig så jag kan få din adress.
sandra.evy@iname.com

Superkul att det var så många som ville vara med.

En go start på denna veckan till alla er därute.
Kram
Sandra



27 kommentarer :

  1. Tack för en fin utlottning och Grattis till den lyckliga vinnaren (attans att det inte var jag)

    Ha en fin start på veckan

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Gomorron !ÅÅååå vilken söt bukett i underbara färger.Grattis till vinnaren.Önskar dej en fin måndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren..Hipp Hipp. Och viken underbar höstbukett :) Kram Mara

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker bukett och
    grattis till vinnaren förstås!
    Ha en fin dag Sandra!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker bukett och ett stort grattis till vinnaren.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Grattis till födelsedagsbarnet och vinnaren!
    Fin bukett.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Dom är verkligen duktiga floristerna vid den blomsterbutiken.
    Tack för fin utlottning och grattis till vinnaren.
    Ha en bra start på veckan, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  8. Grattis till din vinnare!! Attans:))

    Höstfin bukett oxå!!
    Kramis Malin

    SvaraRadera
  9. Vackert ! Grattis till vinnaren !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  10. En underbar bukett i höstfärger! Tyckte det var en fin effekt med stråna(?) mot den ljusa bakgrunden.
    Tack för en jättefin utlottning! och ett stort Grattis till den lyckliga vinnaren!

    Ha en fin dag!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  11. Och jag är SUPERGLAD!!!!

    Jag har skickat min adress till dig!!

    Kram på dig!!!

    SvaraRadera
  12. Grattis till fina lilla majken och ha en härlig start på veckan...

    kramis kråke

    SvaraRadera
  13. En nydelig bukett:) Gratulerer så mye til den heldige vinneren!:)

    Ha en riktig fin kommende uke!

    SvaraRadera
  14. Hej Sandra..
    Lite avis :)) Men stort grattis till din vinnare!
    Härligt med kalas och mysigt sällskap under helgen.
    Ha en härlig dag idag också :)
    Kram på dig
    Jessica

    SvaraRadera
  15. Jätteläcker bukett!!
    Har själv den grova ulltråden i butiken i natur och mossgrönt dock:)
    kraam

    SvaraRadera
  16. Congratulations to the winner...have a nice week darling...love from me...xxx..

    SvaraRadera
  17. Hej, vilken underbar bukett, man blir inspirerad och får lust att fixa till en egen.... Ha en bra dag, Kram Sofia

    SvaraRadera
  18. Hej Sandra!
    Vilken vacker bukett!

    Grattis till Therese och tack för tävlingen!

    Ha en bra start på veckan!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  19. Grattis till Lilla Majken, lyckans henne ;o)
    Vilken härlig höstbukett! Det gäller att frossa i färger nu :o)

    Ha en fin start på veckan!
    Kramis
    Ulrika

    SvaraRadera
  20. Hej Sandra!
    Vill du se lite bilder från vårt förra hus som jag tjatar om så har jag gjort ett inlägg med lite bilder från det.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  21. Grattis till vinnaren! Vilken härlig bukett - koncentrerad höst! I mitt nästa liv vill jag bli florist...
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  22. Grattis Therese, din lyckost, dom där överdragen är supersnygga.
    Och så fin bukett.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  23. Grattis till vinnaren, och tack för utlottningen.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  24. Ja du, hur hamnade jag här! Tack för titten i vart fall! Nu ska jag botanisera bland dina senare inlägg. Jag förstår att här finns en vinnare av något slag att gratulera! Din höstbukett är bedårande!!!

    Ingela på Hållplats Åhus

    SvaraRadera
  25. Grattis Therese . Vacker höstbukett

    SvaraRadera
  26. Kanonfin bukett! Rolig idé med garnet...

    Attans att någon annan vann utlottningen... Men grattis till henne!

    Kramen Jenny ♥

    SvaraRadera
  27. Tack för en trevlig utlottning (trots att jag inte vann, hehe)!
    Buketten var jätte vacker! Älskar de där äkta höstfärgerna, jag blir så glad av dem!!

    Hoppas veckan blir härlig för dig!

    Kramar Petra

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra