6 oktober 2011

Vårt pysselrum i Boligpluss, september


Foto: Carina Olander


 I november förra året var Anna Truelsen och Carina Olander här och fotade vårt Pyssel/arbetsrum ett reportage som först var med i tidningen Underbara idéer nr 1/2011 och nu är vi med i september nr av Bolig Pluss.

Foto: Carina Olander

Foto: Carina Olander

Foto: Carina Olander

Så här ser det ut i arbetsrummet/pysselrummet idag, lyckades på något märkligt sätt springa på köpmansdisk nr 3 och visste inte riktigt var jag skulle placera den.
Bäst blev det inne i arbetsrummet, här inne behövs verkligen mycket lådor.
Vill ni se hur vårt arbets/pysselrum har utvecklats titta i högersplaten och klicka på bilden där det står Arbetsrum så får ni se alla inlägg jag har gjort om rummet.


Anna skrev så himla gulligt inne på sin blogg igår om mig
"En tjej som inspirerar till tusen och som är en av mina bästa vänner som jag i stort sätt pratar med varje dag."
Gå även in på hennes blogg här, hon inspirera mig något enormt och är som sagt en av mina allra närmaste vänner vilken jag är så fruktansvärt glad över att ha i mitt liv.


Jag tror att Bolig Pluss går att få tag i Press stop affärer eller via nätet.


Imorgon ska jag ha min fin fina utlottning så titta gärna in då.
KRam
Sandra


31 kommentarer :

  1. Så fint ditt pysselrum är! Tänk att få ha ett sådant, det vore fanrastiskt.

    Ha en fin dag

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Ett jättehärligt rum!
    Där kan jag tänka mig att du stortrivs!

    kram

    SvaraRadera
  3. Så kul!
    Dom är duktiga tjejerna med så många fina reportage.
    Och ditt pysselrum är fantastiskt fint!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ditt pysselrum är verkligen hur härligt som helst! Förstår att du verkligen kan få utlopp för din kreativitet i det rummet.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart pysselrum! en massa vackra saker att titta på som det ska vara i ett sådant rum. Någon gång ska jag ta och rycka upp mig och spika upp de där listerna och måla betongväggen och framförallt städa, så kanske jag också törs visa mitt ;)

    SvaraRadera
  6. Underbart pysselrum - så himla mysigt!

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  7. Ditt pysselrum är en verkligen en dröm!

    Ha en bra dag! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Jag älskar ditt pysselrum, roligt att det fick komma med i Boling Pluss, den tidningen brukar jag att köpa i våran ICA butik.
    Ha en bra dag, här vaknade jag till regn och det är riktigt mörk, skönt att det finn ljus att tända.
    Kram Raina

    SvaraRadera
  9. Å det är ju som en dröm att ha ett sånt rum!!!!Ha en fin torsadg. Här var det grått och regn!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  10. Ditt pyssel/arbetsrum är verkligen helt underbart!!!
    skulle gärna ha ett sådant rum men var??
    hoppas vi får ihop en träff snart
    kraaaaam

    SvaraRadera
  11. Vilket pysselrum du har! Man blir ju helt däckad av alla fina bilder här!!! Grattis till uppmärksamheten och vilken fin bild på dej!
    Rummet inbjuder verkligen till pyssel och din köpmandisk!!!! Är det din tredje!!?? Jisses du! Hur gör du?:)
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  12. Grattis, jag är inte ett dugg förvånad. Finare pysselrum får man leta efter. Den köpmansdisken är helt underbar!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  13. Ditt pysselrum är också något alldeles extra !!! Köpmansdisken är fantastisk och ditt plåtskåp !!
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  14. gratuluję :)
    biuro masz przepiękne- aż chce się w takim pracować i tworzyć cudne rzeczy
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    SvaraRadera
  15. Ditt pysselrum är verkligen härligt och ett mer inspirerande rum är nog svårt att finna.
    Ha en bra torsdag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  16. Ditt pysselrum är som en dröm , helt otroligt !!
    Det bästa är att man kan ta ut svängarna rejält i sånna rum , less i bore , typ .
    Förstår att Anna gillar dej , det gör jag med !!
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  17. Hej Sandra.
    Du har så himla fint överallt och är så duktig, din blogg är verkligen inspirerande och man blir glad av att vara här inne hos dig.
    Ha en jättefin torsdag.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  18. Himlarns trevligt - heja! :-)

    SvaraRadera
  19. Hej. Vilken kanon fin blogg du ha.
    På den 2:a bilden i detta inlägget ser man ditt arbetsbord, och två stolar.
    Kag ville mest fråga vad du vet om stolen till höger. den träfärgade med vit sits.
    Jag har en precis likadan som jag hittat på en soptipp, fast då var själva sitsen i brunt manchester tyg, som jag nu klätt om i vitt tyg, roligt att din också har vitt tyg.
    Bara roligt att veta vad det är. Hur mycket betalade du för din stol?
    Mvh Malin

    SvaraRadera
  20. What a place !!...like that style !! have a nice day.......love Ria....

    SvaraRadera
  21. Hej Sandra!
    Kul att du kikade in till mig igen!
    Vet du, ditt förra inlägg ser nästan identiskt ut med vårt hus vi renoverade när vi bodde i en by utanför Umeå!
    Jag var tvungen att se om jag skulle hitta några bilder från renoveringen.

    Jag ÄLSKAR ditt pysselrum!!
    I vårt gamla hus gjorde jag om hela gamla köket (som var stort) till keramikverkstad.
    Där hade jag en stor gammal köpmansdisk som följde med när vi köpte huset, men den fick vi lämna kvar (med mycket annat) vid vår flytt söderut, snyft.. Nu står keramikugnen i förrådet då det inte går att få in den i vår hemska 70-talskåk vi bor i nu...
    Hoppas på annat boende så småningom..
    Ha en bra dag!
    Kram camilla

    SvaraRadera
  22. Ja, du vet ju vad jag tycker om ditt fantastiska pysselrum ;o))))
    En sådan köpmansdisk skulle min ateljé också behöva...för prylar finns det gott om ;o)

    Ha bästa hösthelgen vännen!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  23. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Kan inte sluta titta på bilderna och undrar hur man kan få ett så underbart pysselrum??!! Det är helt fantastiskt fint och helt i min smak. Perfekt planerat och inrett in i minsta detalj! Du är såå duktig vännen!!!

    Kramar Petra

    SvaraRadera
  24. Oj helt fantastiska bilder! Vilken inspiration man får där! Du kan verkligen få till det. Tack för titten.

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  25. Hej igen !

    Jätte fint ! Så trivsamt och dör vill nog alla sitta,pyssla och jobba :)
    Vänner är jätte viktiga i sin vardag !
    Trevlig helg !
    Vi ska få gäster imorrn...kanske du har hört det ;)
    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  26. Tack för hjälpen Sandra!
    Hoppas att nu det rasslar in kommentarer:))
    Man blir så arg när man har skrivit och sedan står det error eller nå´t !!
    Ditt pysselrum är så härligt "ett riktigt sakletarrum"
    Kanske har du någon inbyggd magnet i dig som drar dig till köpmansdiskar. Jag borde ta med dig och låta dig och leta för jag skulle så gärna vilja ha en. Vart jag ska ha den vet jag inte riktigt men det ordnar sig...

    Ha det gott, nu ska vi i väg till ridskolan!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  27. Hej Sandra! Så skoj att följa er köksrenovering! Vi har också bestämt oss för att renovera köket! Så jag suger in inspiration.. Så himla fint pysselrum du har också! Kram Anna

    SvaraRadera
  28. så fint så fint så fint....och köpmandisken sen då...så fin så fin så fin:)))

    kram vännen...

    kråke

    SvaraRadera
  29. Åh vad fint Sandra - stort grattis önskar jag dig! Vad roligt att det hamnat i en ny tidning också. Så roligt att läsa ditt inlägg nedan om ditt hus och hur din stil har förändrats genom åren! Otroligt spännande. Vad häftigt det är att man kan ändra stil sådär. Det gör jag också för jämnan!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  30. GRATTIS vennen, du har et helt FANTASTISK arbeidsrom !!! Jeg vet det er maaaange som gjerne ville hatt alt dette fine som du omringer deg med. Synes du hr vært heldig som også har funnet så mange spesielle møbler. Elsker kjøpmannsdisken med alle skuffene!! Enn sånn en har jeg alltid ønsket meg :)

    Stor klem, Aina

    SvaraRadera
  31. I have been browsing online more than three hours today,
    yet I never found any interesting article like yours.
    It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made good content as you did, the internet will be
    much more useful than ever before.

    My page novoline app apk

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra