26 februari 2012

Jobbar På

Vilken lördag vi hade och kan säga att det är rent och fräscht inne, fantastisk känsla
Idag tar jag barnen och åker till mina föräldrar så får Mikael jobba på med köket.

Förutom att jag vill rensa glasverandan så skulle arbetsrummet behöva sig en omgång också, alldeles för mycket prylar där inne.
Mycket kommer nog att säljas på loppisen hos Marie den 5 maj.
Glasburkar är dock något jag behåller, blir så vackra stilleben av dem och praktiska.....

Vad händer hos ER idag?

Kram
Samdra

42 kommentarer :

  1. Väldigt fint med glasburkar och man ser vad det är i dem. Hoppas det blir mycket gjort i köket! Kram Pia

    SvaraRadera
  2. God morgon!
    Här ser vi ut att få fint väder idag, så jag ska försöka vara ute lite och njuta.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  3. Ja,slike glassburker er så greie til så mye:)Fint stillen du har laget.
    I dag som alle søndager står jeg på marked i en park som heter Birkelunden i Oslo:)
    ha en fin søndag
    klem

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra dag! Du tar så vackra bilder!!!
    Jag hoppas på lite sol idag.
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  5. Som vanligt superfina bilder. Vad härlig när det är rent och fräscht, håller med en underbar känsla.
    Spännande att se nästa resultat på köket.
    Ha en toppen söndag
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  6. Så härligt att ha städat och fixat - en skön känsla och gott samvete!
    Ja, det samlas alltid för många prylar någonstans, men man får ta en sak i taget!
    Här blir det en hel del förberedelse inför veckan som väntar!
    Ha en härlig söndag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Ja du gamla glasburkar kan man verkligen inte få för många av, de är bra att ha till mycket!
    Känner igen det där om att man vill städa bort allt skräp som samlats på altanen...
    Ha en bra söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Den loppisen kommer bli minst lika välbesökt iår, skulle vara roligt och åka dit. Härligt och ha nystädat.
    Ha en solig fin söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Jag gillar också glasburkar ! Fantastisk förvaring för allt möjligt !
    Trevlig söndag !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  10. Så fint! Inspirerende.
    Ha en flott søndag!
    klem Hege

    SvaraRadera
  11. Härlig känsla...ska försöka städa idag så jag kan få samma ;))
    Visst blir man sugen på verandorna!!
    ha en mysig dag
    kram susanne

    SvaraRadera
  12. Härlig känsla...ska försöka städa idag så jag kan få samma ;))
    Visst blir man sugen på verandorna!!
    ha en mysig dag
    kram susanne

    SvaraRadera
  13. Härlig känsla...ska försöka städa idag så jag kan få samma ;))
    Visst blir man sugen på verandorna!!
    ha en mysig dag
    kram susanne

    SvaraRadera
  14. Skönt att ha det rent och fräscht inne !!! Fina bilder !
    Täcket i förra inlägget var också härligt !
    Ha en mysig Söndag .
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  15. Hej Sandra
    va skönt när man känner sig nöjd......å en fiiiiiiiin dag blir det oxå :)
    å missa nu inte....

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.....
    redan 95fina bloggar å fin stämning :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder du har tagit i ditt pysselrum.
    Ja glasburkar slänger jag inte heller, de kan man alltid använda.
    Ha en skön och lugn söndag.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  17. Glasburkar kan man aldrig få för många av
    Härligt med fräsht hemma, här stökas det hemma för fullt idag ,
    Bara en liten kaffepaus framfördatorn
    Ha en skön dag

    SvaraRadera
  18. Glasburkar får man aldrig för många *ler*. Här har jag släpat hem en smal hylla som jag stirrar på. Jag får nog be er bloggare om hjälp en dag för jag har ingen aning om hur jag ska få snyggt på den. Ha en skön söndag.

    Kram

    SvaraRadera
  19. Härligt med glasburkar:)) här städas det en smula...
    sen ut i fina vädret:))

    Kram på dig

    Kråke

    SvaraRadera
  20. Den loppisen ska jag på minsann;) Snyggt med glasburkar! Kram

    SvaraRadera
  21. Glasburkar...det finns massor av användningsområde...och så kostar det inget.....Enkla och så fina, fina bilder du bjuder på! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  22. Ja gamla glasburkar kan man inte ha för lite av :) det är så snygg förvaring. Åh vi har varit ute i solen och tittat på Oskar när han har halkat runt på längdskidor och nu tar vi igen oss....eller nej jag tar igen mig och sambon står och gör egen ravioli :)

    SvaraRadera
  23. Det brukar vara bättre om en åker iväg, man brukar få mer gjort då.

    Ha en fin söndag. Kram Therese

    SvaraRadera
  24. Härligt med ett städat hem. Jag tog ett ordentligt drag med trasan i fredags men fy så mina fönster ser ut...
    Vackra bilder som vanligt. Du vad jag önskar att jag kommer kunna besöka er fina loppis iår, missade ju den förra året.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  25. Underbart med ett nystädat hem. Synd att det inte håller sig på det sättet så länge.. i alla fall är det så hemma hos oss..

    Tror kanske att vi har för mkt grejjer och för lite förvaring...

    Den här söndagen känns lugn, kom hem från tjejfest i Gävle mitt på dagen. Lite plock, städ och tvätt - som vanligt..

    Kramen jenny

    SvaraRadera
  26. Ja visst är det fantastiskt med nystädat hus :). Vi har haft fantastiskt väder så vi har varit på utflykt i skogen, härligt!.

    Ha en skön söndagkväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  27. Vackra bilder på dina glasburkar. Skall bli spännande att se vad du har att sälja på loppisen hos Marie. Tänker åka och kolla, väntar så på den dagen, Ifjol missade jag för jag var ute på andra äventyr men i år har jag bokat in ett besök till Hjo.
    Kram och ha en fin söndagskväll!
    Raina

    SvaraRadera
  28. Härliga bilder !!
    Här har oxå grejats och städats i dag,så skönt att fixa lite.
    Önskar dig en skön kväll.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  29. Varmt välkommen till KNORKAN! Just nu har du chansen att vinna ett virkat kuddfodral från Svanefors. Läs mer om tävlingen på KNORKANS facebook sida eller blogg ♥

    SvaraRadera
  30. Ja visst är det så, glasburkar är toppen till det mesta..
    Här har trädgården fått sig lite vårstädning..
    Kram Evelina

    SvaraRadera
  31. Visst är det något extra med glasburkar! Kram A

    SvaraRadera
  32. Hej! Så vackra bilder.....här håller vi på och renoverar lille Wilhelms rum så jag pulsar fram mellan slipdammet hahahaha fast en lite runda ute ha det blivit i dag kram från Maja

    SvaraRadera
  33. Härligt med nystädat!!!!!
    Ska åka då till Marie tänkte jag. Var dit förra året och det var så mysigt!
    Ha en fin start på nya veckan!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  34. Lovely!
    Ja, i Shedet luktar det såpa och sakerna är under kontroll. Men inte inne..

    kram

    SvaraRadera
  35. Vackert väder våren är här, Hurra!

    Ha en bra kväll!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Som vanligt då vårsolen börjar visa sig går jag omkring och plockar och rensar... och kommer på en massa nya saker vi absolut borde ta itu med ;)
    Det brukar lugna sig bara trädgårdssäsongen börjar... då flyttar jag utomhus med mina "göra om- ideer".
    Ha en fin start på veckan!
    Kram, Jessica

    SvaraRadera
  37. Hoppas ni har haft en bra dag ...
    Kram Karina

    SvaraRadera
  38. Hej,
    visst är det toppen att rensa! Och ett nystädat vår-hem är något alldeles speciellt.

    Älskar dina burk-bilder! Jag är ju som bekant en riktig burkoman!

    Helgen har gått alldeles för snabbt. Middag med vänner och korvgrillning i vårsolen.

    Ha det gott, kram Monica

    SvaraRadera
  39. Hej!

    Jag måste bara säga att jag finner din blogg oerhört inspirerande! Jag blir glad varje gång jag kikar in här och tycker att det du gör är väldigt fint!

    Johanna

    SvaraRadera
  40. Du har så mycket fina prylar Sandra så det blir nog kö till dem...

    Härligt att få städat och fint!

    Kram Mariette

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra