30 mars 2012

EN VY...

Fredag och vår tjej är redan en vecka tala om att tiden går fort fort.
Idag blir det en vy från vårt vardagsrum, något som jag hoppas hitta fler av på loppisar är gamla stora glasflaskor i brunt, grönt och glasklara.
Nu hoppas vi på lite sol i helgen fast man har hört att det ska bli kallt och snö.

Så kul att med era kommentarer har lusläst vart enda en och varit inne och kollat hos er, så skönt att man har mobilen det går smidigt och snabbt att titta i.

Nu önskar JAG ER en härlig helg!!
Kram
Sandra

43 kommentarer :

  1. Vilken härlig vy, fint skåp du har. Ha en skön helg du med. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Underbar vy.Skåpet så vackert. Jag snappar också alltid åt mig flaskor när jag loppar, gärna några som inte är som alla andra.
    Må så gott och ha en skön fredag
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Så fiiint!!!
    Ha en bra dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Jag vill önska dig och din familj en kanon fin fredag och helg!
    <3
    <3
    <3

    SvaraRadera
  5. Åhh så fint..och det där skåpet..det är så vackert..
    Ha det gott med lillan
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  6. Underbart fint!!!!
    Ja tiden går fort med dom små!
    Ha en fin Helg
    Kramar Kathrne

    SvaraRadera
  7. vilken underbar vy du visar!!
    Jag gillar ditt skåp!
    Ja tänk så fort tiden går!! :)
    Ha en skön helg! Kram AMelie

    SvaraRadera
  8. Ojojoj! Märks att jag legat på latsidan i bloggvärlden... Grattis till liten bebis! Elora, vilket fint namn, hoppas ni alla mår bra.

    KRAM Linda

    SvaraRadera
  9. Hej fina Sandra...
    Jag har inte tittat in på ett tag och blir alldeles rörd... Du har fått en liten tjej :)) Åhh va underbart... Stort Grattis dig dig och din familj.. Va fin hon är lilla Elora :)
    Njut av varje dag med ditt lilla underverk.
    Stor Varm kram till dig från mig.
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Redan en vecka! Hoppas ni har härliga dagar där hemma :)

    Ja, stora glasflaskor vore kul att hitta i sommar. Ja vet att förra året såldes stora glasdamejeanner på auktionerna för noll och ingenting, iår vill nog fler ha dom så då lär de väl kosta lite mer...synd man inte slog till då!

    Ha en fin fredag, kram Monica

    SvaraRadera
  11. Kan tänka att du tar med lilla tjejen på loppis inom det snaraste, hon måste ju lära sig tidigt vad som är viktigt i livet!!
    Må så gott du fina!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  12. Så vackra bilder från ditt vardagsrum! Ja, glasflaskor är verkligen användbara!

    Ja, tiden rusar verkligen iväg och er lilla prinsessa är redan en vecka gammal!
    Så...fortsätt att njuta av henne nu och vi håller tummarna för att det INTE blir snö!!!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  13. Happy weekend darling...translating does not work today....love Ria....xxx...

    SvaraRadera
  14. Vad fint! Ja, tiden går för snabbt. Mina tjejer blir 6 månader på måndag! Helt galet!

    Här faller det just nu snöblandat regn!! Usch! Hoppas det ger sig och att solen kommer fram. Vill ha våååår!!

    Ha en fin helg, snö eller inte!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  15. Usch o fy för snö, hos mig lyser solen än så länge..

    Ha en trevlig helg o kram

    SvaraRadera
  16. Hej fina Sandra:) Hoppas du har det skönt i soffhörnan med lillan. Det är ju så mysigt att andas in bebisdoft och förundras över att hon ligger där i famnen som att hon alltid har gjort det ♥
    Stor kram :)

    SvaraRadera
  17. Ooooo!
    Jag gillar ditt skåp!
    Och flaskor jagade jag i söndags på loppis men utan tur=))

    Mys på med ert lilla hjärta nu!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  18. Men åh Grattis!!!! Har inte varit inne här på ett tag och oj vad jag har missat. Ha en jätteskön helg. Kram Elina

    SvaraRadera
  19. Mysigt med gamla flaskor...
    Ha en go helg
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  20. Vilken härlig vy och sådana flaskor är jättefina. Ni får också ha en skön helg.

    Kramen

    SvaraRadera
  21. Visst går tiden fort?!?!
    Med första barnet så upplevde jag att tiden gick mycket saktare än med barn nr 3. Då bara svischade det till också står jag nu här och barnen är 23, 21, 14!
    Ja, vad hände?????

    Förstår att du njuter Sandra <3

    Ha en riktigt bra helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  22. Ja glasflaskor kan man nog inte få nog av ;). Vilken underbar pläd du har där.
    Trevlig helg till dig och familjen med!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  23. Så fina bilder, älskar skåpet!
    Ja, tiden går alldeles för fort. Två av mina bebisar har flyttat hemifrån och den tredje hemmavarande bebisen har skostorlek 43;)
    Ha en mysig bebishelg nu:))

    SvaraRadera
  24. Vilken vacker vy!!
    Skåpet är såå vackert!!

    ja såna flaskor är underbart vackra!!

    ha en fin helg
    Kram Tina

    SvaraRadera
  25. Först å främst, grattis till den bedårande tjejbebben, vilket vackert namn!!! Och du bloggar med lust, iver och ett fantastiskt estetiskt sinne, sååå vackert, gillar verkligen din stil, ha en mysig helg med nya familjemedlemmen!! Mari.

    SvaraRadera
  26. Så fint! Ha det så mysigt och njut i helgen:))

    Kram fina...

    Kråke

    SvaraRadera
  27. Ja men visst går tiden fort, man hänger inte med. Ta vara på tiden och njut, jag saknar mammaledighetstiden och att få mysa i massor med sina små. Hoppas ni får en riktigt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  28. Underbart skåp!
    Njut av nuet! Ha en härlig helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  29. Ha det så mysigt nu i helgen! Och njut! Kram från Maja

    SvaraRadera
  30. Vilken fin vy. Jag hittade en mini mini variant på din glasflaska häromdagen. Måste säga att du är helt otrolig som får till inlägg trots att du har en liten. Det hade jag aldrig fixat.

    Ha en härlig helg. Kram Therese

    SvaraRadera
  31. Så mysigt med eran Elora,vilket härligt namn!
    Det stora bruna skåpet är majestätiskt,är lite kär i ditt rosa fina täcke!
    Härlig familjehelg till er :-)
    Varm hälsning

    SvaraRadera
  32. Otroligt att det redan gått en vecka! :-)

    SvaraRadera
  33. VAcker vy! En vecka! tiden går så fort, kram

    SvaraRadera
  34. Stort grattis till er lilla tjej!! Imponerad att det kunnat hålla det hemligt på bloggen hela vägen!

    Njut nu av varje stund och sekund - den där tiden får man ju aldrig igen!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  35. Hejsan!
    Hoppas du och lillan har det bra.
    Vacker flaska, det är vackert med flaskor.
    Ert skåp är jätte fint.
    Ha en underbar helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  36. SÅÅÅÅ fina bilder:) Jag gillar din blogg, så mysig. Om du vill ha lite vårkänslor ala Paris:)kan du kolla in min blogg. Jag önskar dig en underbar helg.

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera
  37. Oj, jag har ju missat denna stora, underbara och fantastiska nyhet. Största grattis till dig och familjen. Så underbart. Är så glad för er skull. :) Njut ordentligt av denna fantastiska tid ni har framför er.

    Stor kram Linnéa

    SvaraRadera
  38. Hej!
    Ja, det var vackert! Dom gamla bruna glasflaskorna med den där raka kanten upptill, är alldeles särskilt fina tycker jag. Bakom vårt hus, i skogskanten, har jag hittat en del just sådana glasflaskor. Tanterna som bodde här innan oss, och säkert längre tillbaka också, grävde ner sånt som dom ville bli av med i backen, så där har jag funnit åtskilligt gott...
    Gillar ditt stora skåp också, så där lite outstanding...läckert!!!
    Egentligen ville jag bara kika in och önska Dig och lillan en fortsatt trevlig helg!
    (men som alltid lägger jag ut raderna;) )
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  39. Så fina bilder ...
    Ha en trevlig Söndag !
    Kram Karina

    SvaraRadera
  40. GRATTIS till lilla tösen!!

    Fina bilder från vardagsrummet! Gillar kofferten, har en liknande själv, men har inte tagit in den ännu.
    Ha en fin påskvecka!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  41. God natt Sandra !

    Hoppas att ni har det bra! Njut och njut ! Det går så fort!
    Så mysig tid !
    Vilket jätte fint skåp! :)

    Ha en fin påskvecka ! Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  42. This is very good post.
    Thanks for sharing.
    I really like it.

    SvaraRadera
  43. haven't checked it for a while. your blog is still so full of inspiration as always!
    have a wonderful easter
    ♥ Hanlie

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra