16 mars 2012

Det GRÖNA Skåpet

En ny fredag är här och vi har inget inplanerat för dagen eller helgen, det blir vad det blir.
För ett tag sedan berättade jag att vi har satt upp ett nytt skåp i vårt badrum och sedan hände det inget mer, men så kom jag på att jag inte har visat det på bloggen.
Vi hade ett vitt vitrinskåp stående där innan, men jag kände att det blev alldeles för mycket prydnad och ingen funktion plus att det stod ett skåp i garaget som väntade på att komma in.
Skåpet hade en dörr men den hade slagit sig så fruktansvärt så vi plockade bort den och målade det i samma färg som det vägghängda skåpet i köket.
Tanken hur det ska se ut med detaljer inne i är jag inte riktigt klar med, men så här ser det ut just nu.
Burkar och askar fyller allt från smycken till tops och hårsnoddar, i trälådan står shampoo, tvål som inte är så snyggt.

Om vi vill se hur det såg ut innan eller hur resten av badrummet ser ut så finns det en bild i högerspalten som heter Badrum klicka där och ni får se alla inlägg som har gjorts om badrummet.
Där kan ni även se alla inlägg om vår Glasveranda, Arbetsrum och Köksrenovering.

Nu får ni har en riktigt fantastisk fredag!
Kram i massor
Sandra

47 kommentarer :

  1. Jätte fint skåp! Önskar jag fick plats med nåt liknande på mitt badrum :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen vackert! Gillar färgen som attan, försökte blanda nått liknande här hemma men d blev ljusare. Får se om jag vågar måla om nått skåp, vill så gärna ha lite färg. Må så gott, kraaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Skåpet är superfint! Jag förundras dock över ert underbara badrum! Får man ha det så fin!?:)
    Ha en härlig fredag!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jag säger bara wow! Såå fint! Jag har ju en förkärlek för grönt också så skåpet är en favorit!! Det svart-vita golvet är fantastiskt!

    Kommer att ha ett inlägg om din fina blogg i morgon (om det är okej?). Kunde ju inte låta bli när den är min absoluta favorit just nu!

    Ha en fantastisk dag :)
    Kram Elin

    SvaraRadera
  5. Det vita vitrinskåpet var väldigt fint, men det här blev ett snäpp bättre. Vilket badrum! med kristallkrona och allt.. Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Inspiration på hög nivå. Skåpet är great.
    Önskar dig en riktigt härlig fredag. Det blir nog en toppenhelg, brukar bli det när inget är bokat.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Vad fint skåp, underbar färg också. Vad glad jag skulle bli om jag kunde hitta en lika fin kristallkrona som du har.

    Ha en härlig dag. Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Så snyggt med den gröna färgklicken, jättecharmigt skåp!! Jag letar just nu också efter ett skåp till vårt badrum, ett smalt högt och inte för djupt, har visst hittat men de var lite för dyra så jag letar vidare :-))

    Ha en fin fredag! Kramen Paula

    SvaraRadera
  9. Så jättesnyggt det blev med den gröna färgen! Just DEN gröna färgen är sååå läcker och bryter av så snyggt till det övriga!
    Skåp och förvaring kan man visst aldrig få för mycket av, och är det dessutom så vackra är det ju ett stort plus!
    Ha en härlig fredag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Jamen hur mycket snyggt har ni egentligen Sandra!!!! Jättefint!!!

    Önskar jag hade lite tid att pyssla och fixa hemma...känns som att jag bara hinner tänka tanken; vad ska jag göra här, så måste man göra något annat än just inredning...
    Man blir ju sååå sugen när man kikar in till dig att fixa på hemmafronten!

    Ha en riktigt fin helg!
    KRAM!

    SvaraRadera
  11. Så skönt det lär vara att ha plats med ett stort skåp i badrummet.. Man har ju mängder av grejer som måste stå lite varstans där inne.. Och det lilla badrumsskåpet är ju proppfullt med diverse.. Super fint i grön färg också..

    Ha en skön fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Så fint!!!gillar den gröna färgen =)
    Hoppas ni får en skön fredag vad ni än tar er för.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  13. Tänk om man hade något så vacker som stod i garaget och väntade!! Älskar färgen=) Ha en fin fredag! Kram A

    SvaraRadera
  14. Men du vilket vackert skåp och vilket underbart badrum, fantastiskt fint! Ha en toppenbra fredag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  15. Vilket fint skåp och väldigt vackert badrum, önskar dig en fin fredag kram

    SvaraRadera
  16. Hej Sandra!
    Så himla fint badrum är så avis på er!
    Mitt är så tråkigt och det har mestadels snedtak så det är svårt att få till.

    Vi ska på en rolig utflykt i morgon, det är så spännande....

    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Vilket badrum! Och skåpet passade så fint in, där har du den perfekta förvaringen också. Och så snyggt med grönt, blev lite inspirerad här . Ska nog flytta in min gröna pall i badrummet.
    Ha en toppenhelg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  18. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  19. Åh, vad fint! Önskar dig en fin helg! Kram Johanna

    SvaraRadera
  20. FANTASTISKT! Det enda som jag kommer på..:)
    Fulländad också!

    Önskar dig en ljuv helg kära Sandra och hopaps din väntan snart är slut! För vet du, jag väntar också, kollar varje dag..:))) Så himla spännande!

    Puss och kärlek till dig och de dina..!
    //Goa

    SvaraRadera
  21. Så fint med en färgklick i badrummet! Den gröna färgen är underbar! Inspirerande inlägg det förra, längtar sååå efter att få börja greja ute. Fint du fått till det på verandan! Mormorsfilten är så fin, jag har dille på såna filtar!
    Ha en fin helg Sandra!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  22. Vilket fint skåp och ditt badrum är ju bara såå fint.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  23. Åh det blev jättefint och snyggt med lite färg. För viss är det väll så att man gärna, vill ha inte lite färg i vita hem nu.


    Kram Marina

    SvaraRadera
  24. Jättefint! Ert badrum är så vackert och det måste vara skönt att ha så gott om plats.
    Ha en fin fredag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  25. Like your styling darling !! happy weekend...xxx..

    SvaraRadera
  26. Önskar dig en jättefin helg
    Kram Tina
    Vilket fint badrum

    SvaraRadera
  27. Vilken härlig färgklick det blev din fina gröna skåpet.
    Det är en härlig vårlig färg.
    Din passar kanonfin där i badrummet.
    Ha en mysig helg goa du.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  28. Hej vilken häftigt skåp...är det ett gammalt ekskåp som du plockat bort dörren i från????? gillar färgen....turkos.....precis så vackert va havet när jag körde över Ölandsbron till jobbet i dag helt turkos......kram i massor från Maja

    SvaraRadera
  29. Så fint skåp. Det är de som gör pricket över iet.
    önskar dig en trevlig helg .

    SvaraRadera
  30. Mysigt, fin färg på skåpet! :-)

    SvaraRadera
  31. Vilket fint skåp - och praktiskt! Vi har ett vitt vitrinskåp i badrummet som jag funderar fram och tillbaka kring.. vet inte riktigt om jag ska behålla det eller om jag vill göra ngt annat där inne...

    Tack för inspirationen.. Nu blev jag ju sugen att dona om lite..

    Kramen jenny

    SvaraRadera
  32. Sandra vilket superfint skåp, färgen är underbar!

    Ha en skön helg!

    Cattis

    SvaraRadera
  33. Superfint:)))

    Jag gillar Lindblomsgrönt, har sån lust att måla men hinner inte just nu.....

    Kram ♥

    SvaraRadera
  34. ljuvligt golv!! jag älskar svart/vitt!!
    UNDERBART!!
    Jag vill oxå springa in och önska dig en trevlig fredag!!
    KRAM

    SvaraRadera
  35. Så snyggt skåp!! Och vilken vacker färg :) Så fint du gjort inne i skåpet också! Ha det gott! kram jessica.

    SvaraRadera
  36. Superduperfint Sandra!!

    Ert badrum is to die for:)

    Ha en skön helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  37. Vilket härligt badrum Sandra och skåpet är ljuvligt:)) Skönt att inte ha så mycket planerat i helgen utan ta det lite som det kommer:)) Önskar dig en härlig helg:)

    kram kråke

    SvaraRadera
  38. Så vackert blir grön av avund:)
    Ett akvarium för papper?
    Ha en skön kväll.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  39. WOW!!
    Det blev ju supersnyggt!! '
    Vilket underbart skåp!!
    Gillar färgen!
    och vad praktiskt!!
    Önskar jag hade ett så stort badrum!!
    jag kan knappt vända mig i mitt... suck...

    Ha en underbar helg
    Kram Tina

    SvaraRadera
  40. Så vackert! Helt underbart skåp!
    Ha en fin helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  41. It looks great in there, Sandra! That pop of color is just perfect. And I love the way your loo is in the corner of the room! Very unique!

    xoxo laurie

    SvaraRadera
  42. Lustigt att du tycker det är rörigt. Hade jag haft det så hade jag varit helnöjd. Jättefint!

    SvaraRadera
  43. Så himla snyggt!!!!!
    Verkligen ett badrum att önska sig av tomten.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  44. Wow!!!!
    Alltså, jag gissar att ni har turlista för att få gå på toa hos er och att ni får leta efter gästerna....
    Så mysigt badrum, fantiserar om att ligga där i karet och bara njuta!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra