18 mars 2012

Vackraste Kronorna


Visar er lite av mitt favoritporslin, har haft turen och hittat en del tallrikar med de vackra svarta kronorna.

Jag tackar ER alla söta människor där ute för era goa hälsningar och det hjälpte nog endel för jag känner mig bättre, febern är bort men ingen trevlig hosta.
Soffan och sängen var de två platser jag spenderade gårdagen i, fast det gjorde inte så mycket för vädret var grått och regn.

Denna dagen kommer nog gå i samma tecken som igår men förhoppningsvis med lite mer energie, kanske tittar in och se vad ni hittar på.

Vacker söndag till ER Alla!
Kram
Sandra

39 kommentarer :

  1. Skönt att du blir Piggare.
    Vilket fint Porslin du har.
    Hoppas själv hitta nått fint
    på min Loppisrunda i dag.
    Kram/Ellinor

    SvaraRadera
  2. Annorlunda porslin, är det armens eller bara ett svenskt märke? heter den tre kronor kanske? Nyfiken är jag, visst men annars får man ju inte veta något. Hoppas din söndag blir bra! Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Vackert porslin - men jag är inte fövånad att du har vackert porslin ;-)!
    Varm kryakram!
    /Helena

    SvaraRadera
  4. Ja, verkligen vackert porslin!
    Krya på dig! Önskar dig en fin söndag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Trist och bli sjuk igen, det har varit mycket virus i omlopp. Hoppas ni mår bättre idag, men bra ändå och vila. Gillar ditt porslin jättemycket.
    Krya på dig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. oj så fint!
    ha en fin søndag
    klem Hege

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Det är så fint ditt porslin! Skönt att du mår bättre idag.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Godmorgon Sandra!
    Skönt att du känner dig lite bättre idag. Hoppas hostan också släpper snart.
    Dom tallrikarna är verkligen snygga.
    Ha nu en skön söndag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  9. Skönt att det går åt rätt håll och att du kryat på dej, men hostan är jobbig! Själv hostar jag fortfarande efter senaste dunderförkylningen!
    Åh, de tallrikarna är såå fina!
    Fortsätt krya på dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Superfina tallrikar!
    Såg för någon vecka sedan på en loppis tallrimkar med svarta monogram på!
    Tror jag skall åka dit och köpa dom!
    ha en fin söndag
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  11. Vad skönt att du har piggnat till lite!
    Vilken tur du haft som hittat det fina porslinet. Det hade gärna fått flytta hem till mig!!
    Ha en skön söndag och krya på dig!
    Kram Amelie

    SvaraRadera
  12. Ja , jag gillar verkligen det porslinet och är grön av avund över alla dina . Jag har bara 6 st flata , men jag vill ha fler !!!
    Skönt att du känner dig bättre :)
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  13. Skönt att du är bättre. Vila är den bästa medicinen. Fint porslin.

    Kram på dig. Therese

    SvaraRadera
  14. Verkligen vackra o enkla...hade gärna fått bo här hos mig ;))
    Så bra att du är bättre...hostan fick jag dras med i 8 veckor ;((
    ha en bra dag
    kram susanne

    SvaraRadera
  15. Verkligen vackra o enkla...hade gärna fått bo här hos mig ;))
    Så bra att du är bättre...hostan fick jag dras med i 8 veckor ;((
    ha en bra dag
    kram susanne

    SvaraRadera
  16. Hej..Åhh det er bare så smukke billeder, du hver gang lægger ind ;) elsker at se dem..God søndag, kh Camilla..

    SvaraRadera
  17. Skönt att förkylningen är bättre.
    Dina tallrikar är superfina, jag har sålt slut på mina jag hade i butiken så den här sommaren får jag se om jag kan "vaska" fram några fler här på ön...vi har ju haft en del regementen här så det måste ju finnas kvar någonstans :)

    Kram Monica

    SvaraRadera
  18. Låter bra att du mår bättre!

    Ta det lugnt idag - och vila upp dig ordentligt!

    kramen jenny

    SvaraRadera
  19. Vilka vackra tallrikar! :)Ha en trevlig söndag!:) Neli

    SvaraRadera
  20. Skönt du känner dig lite bättre idag. Trist att vara sjuk. Tallrikarna med kronorna är jättefina.

    Kram

    SvaraRadera
  21. Vad skönt att du är på bättringsvägen, massor av krya på dig kramar. Dina tallrikar är såå fina! Ha de bäst:) anna.e

    SvaraRadera
  22. Hej!så skönt att Du mår lite bättre:)

    Vackert porslin i all sin enkelhet...och tänk att äppelskivor kan vara så dekorativa...

    Jag har varit ute och räfsat gamla grenar och pinnar idag, förstår inte hur det kan bli såna mängder. Men det är hyfsat skönt ute och perfekt väder att jobba i.

    Du får ha en fortsatt vilsam och skön söndag.
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  23. Ja det porslinet hade fått flytta hem till mig oxå!! :))
    Supersnyggt!!

    Skönt att du mår lite bättre!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  24. Hoppas att du mår bättre nu, det enda som verkar funka mot årets förkylningar är att vila sig ordentligt frisk! Ta dig tid till det nu! Porslinet är mycket vackert! Finns det någon historia bakom, har det något med Kronan eller försvaret att göra? Skulle passa fint här i i vårt hus på "Militärbaracken" (platsen heter faktiskt så efter att militären hade en stor anläggning här förr i tiden!).

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  25. Hej vännen! Skönt att du känner dig lite bättre:) Porslinet är så vackert:))

    Ha en fortsatt mysig söndag och krya på dig:))

    kram kråke

    SvaraRadera
  26. Hej Sandra !

    Hoppas verkligen att du ska krya på dig nu!
    Närmar sig !!!
    Hoppas att din dag har varit bättre! Krya på dig !

    Själ har jag sprängande huvudvärk.

    Fint porslin. Har set det på jobbet och tänker på dig då ;)

    Ha en fin vecka och lycka till ! Du vet vad jag menar ;)

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  27. Neeej inte sjuk IGEN.
    Men här hemma är det samma visa,både jag och J är fortfarande inte alls ok,så det blir till att vara hemma i morgon oxå.
    Krya på dig kramar till dig och Elvis.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  28. Jag skickar dig en stor famn med energi och krya på dig hälsningar.
    Stor varm kram Gerda

    SvaraRadera
  29. Väldigt vackert porslin, skönt att du känner dig piggare, ha en lugn och skön söndagkväll

    SvaraRadera
  30. Skönt att du känner dig piggare :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  31. Krya på dig gulliga Sandra! Kram jennie

    SvaraRadera
  32. skickar massor med kryakramar som innehåller honungste varma filtar skvätt whisky vacker musik iprenmannen och en kroppsmassage;))

    vackert porslin du samlar på;)

    Vidavårvindarfriskakram

    SvaraRadera
  33. Väldigt fina tallrikar! Hoppas att det fortsätter att gå åt rätt håll och att du får bli frisk snart! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  34. Som sagt, aldrig roligt att vara sjuk. Har haft både magsjuka och influensa under vintern. Ibland tänker man att det skulle vara skönt att bara vara så där lite lagom sjuk, titta på film å känna med gott samvete att man inte behöver göra något men det händer ju aldrig :)

    Krya på dig!
    Kram Ulrika

    PS Måste också få tag på såna tallrikar :)

    SvaraRadera
  35. Nää, jag blir så trött!
    Här har vi en kille med feber ikväll igen..
    Det känns som om ni som vi är sjuka lite hela tiden.. :(
    Krya,krya!
    Kram Evelina

    SvaraRadera
  36. Så himla fint porslin! Skönt att du är bättre!
    Ha en fin start på nya veckan!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  37. Jag sitter framför datorn och njuter av helgens sista timmar. Vill sända dig en krya på dig kram och önska dig en fin ny vecka. Har varit dålig på att skicka hälsningar den senaste tiden, men ibland räcker tiden inte till.
    Allt gott till dig!
    Raina

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra