6 april 2011

MITT ARBETSRUM/PYSSELRUM I UNDERBARA IDÉER

Bilderna är tagna av Carina Olander

Mitt arbetsrum/pysselrum är nu med i den nya tidningen
Underbara Idéer
 som finns ute i butikerna nu.
I novermber förra året hade jag mina goda vänner
 Anna och Carina
 här på besök för att fota mitt pysselrum som hade fått sig en make over.
Jag har gått från en romantisk stil med prickar, ränder och rosor till en mer industriell stil med gamla vackra saker och det här rummet känns verkligen jag.

Här njuter jag till fullo.

Så nu får ni se det i sin helhet, har av denna anledning inte visat rummet fullt ut innan.

Ha en fin fin onsdag!
kram
sandra

43 kommentarer :

  1. Helt fantastiskt rum. Underbara gamla saker att både se på och att använda.
    Du kan detta med inredning.
    Ha en fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Jag tycker rummet är superfint, men det vet du ju :)

    Jag gillar båda stilarna och blandar i mixar det mesta, det tycker jag är skojjigt :) Snygg du va på bilden!

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Hallå snygging!
    Mumma för mig som också gör samma 'inredningsresa'. Det industriella lockar mer och mer..så fint!!!

    KRAAM

    SvaraRadera
  4. Guuuud så mycket fint att vila ögonen på! Rosor och romantik har jag också skippat för länge sen...nåja det kan få finnas i sovrummet men där går gränsen!
    Eija

    SvaraRadera
  5. Åh, hjälp så snyggt! Precis så - den stilen skulle jag också vilja ha mitt pyssel/arbetsrum! Så inspirerande och vackert!
    Kul med uppmärksamhet också och att du delar med dej av din härliga idéer!
    Ha en fin onsdag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. ja det är så snyggt!!
    kram

    SvaraRadera
  7. Så mycket fina saker, du är som jag sagt förut en riktigt sakletare! Fin bild på dig också, spanade in lite extra dina glasögon, snygga! Ska själv i väg och köpa nya nästa vecka. Jag ska köpa tidningen.

    Ha en fin dag (här öser det ner)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Äntligen får jag se det i sin helhet!! KANONLÄCKERT!!


    Kramis

    SvaraRadera
  9. Vad ljust och frächt och fräckt! Kan tro att det är lätt att sätta sig där och pyssla på med nått..
    Petra

    SvaraRadera
  10. Hej Sandra

    Your craftroom/study is wonderful!
    I LOVE it!
    LOVE PEACE enJOY
    Juie
    x

    SvaraRadera
  11. Ditt rum är ju helt outstanding! Wow! Där skulle jag vilja sitta och skapa i timmar...det börjar klia i fingrarna när man tittar på de fina bilderna...

    Ha en fin dag!
    Emelie

    SvaraRadera
  12. Det är så otroligt snyggt och charmigt.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  13. Vilket fantastiskt pysselrum!! Vilken dröm. Verkligen inspirationsspirande.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  14. Helt fantastiska bilder, så snygg och harmonisk helhet i ditt rum!
    (Tack för länken i förra inlägget :-))

    SvaraRadera
  15. Vilket härligt pysselrum! Så fyllt av vackra saker och massor av inspiration. Grattis till reportaget!

    Önskar dig en underbar dag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  16. Totally UNDERBART!!!

    Och du, tack för paketet =♥ it!!!

    Puss o kram...

    SvaraRadera
  17. Wow! Himla fint med en massa roliga och intressanta detaljer.

    SvaraRadera
  18. underbart rum.
    Ha en fin dag!
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  19. Olala, for en gjennomført stil! I love it! Man skal leite lenge etter å finne alle de fine småtingene (kan jeg tenke meg).

    Øsnker deg en fin dag og takk for kommentaren inne hos meg.
    Klem Madelén

    SvaraRadera
  20. Vilket superduperfint arbets/pysselrum du har! Så fint med den industriella looken och pardörrarna är så vackra.

    Fin bild på dig!

    Kram Renate

    SvaraRadera
  21. What a wonderful place and photos :)

    SvaraRadera
  22. Vilket underbart pysselrum! Gillar skarpt! :)

    Jag önskar dig en fin onsdag!
    //Sofia

    SvaraRadera
  23. Såå snyggt!!! Förstår att kreativiteten flödar här!!

    Ha en fin onsdag!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  24. Hej Sandra!
    Jag har ju räknat ut att ditt arbetsrum är snyggt genom alla små gluttar vi bjudits på :).
    Men nu när jag ser helheten får jag sådan lust att göra om här hemma, bara sååå häftigt ditt arbetsrum är.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  25. Guuuud, så läckert ditt arbetsrum är....me like a lot ;o)

    Ha en underbar dag!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  26. Förstår att du njuter där inne!!!
    Så läckert;o)

    kram Malin

    SvaraRadera
  27. Fantastisk! Så vakkert og kreativt rom!!! Det må være det fineste arbeidsrommet jeg har sett....

    SvaraRadera
  28. Så fint och vad roligt!!!
    Skön kväll till dig
    Cecilia

    SvaraRadera
  29. Helt undebart pysselrum! jättefina foton i tidningen också.

    Nu ska jag kika vidare i din blogg, första gången jag är här.

    Kram, Marie

    SvaraRadera
  30. Härligt rum! Du är sååå duktig. Grattis till reportaget. Kram!

    SvaraRadera
  31. Vet ej vad jag ska säga...jo det vet jag...outstanding:)))

    kramis kråke

    SvaraRadera
  32. Nu blev ju min längtan efter ett eget pysselrum mindre precis! Härligt rum!

    SvaraRadera
  33. Jag blir helt galen på vad fint du har och sååå mycket fina detlajer. Härlig njutning att vila ögonen på.

    Du ser alltid glad och go ut

    Kram Lena

    SvaraRadera
  34. So....
    I want the,
    chairs, the lights, the closet,
    EVERYTHING!!!!
    Just send them in village home in Greece.
    THANKS for your beautiful blog.
    (Many ideas for my home)

    SvaraRadera
  35. So....
    I want the,
    chairs, the lights, the closet,
    EVERYTHING!!!!
    Just send them in village home in Greece.
    THANKS for your beautiful blog.
    (Many ideas for my home)

    SvaraRadera
  36. WOW!!! Helt galet snyggt!
    Kul att hitta till din blogg, jag återkommer absolut:)

    Mvh Milla

    SvaraRadera
  37. Måste ju skriva ett par rader innan jag går. Jättefin och mysig blogg. Tittar in fler ggr. Ha en go dag från Marias Hörna - Njut av Livet

    SvaraRadera
  38. Heeelt underbart Sandra!!!! Å jag förstår att du trivs där. Helt underbart!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  39. Vilket underbart pysselrum du har! Helt fantastiskt - ett sånt önskar jag mig också!
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  40. Wow, så snyggt jag förstår att du trivs där och får inspiration av alla härliga saker
    Kul med ett reportage, nu får jag kila iväg och se om den finns i min butik
    Ha en fin kväll
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  41. Ljuvliga bilder Sandra ifrån ditt mysiga arbetsrum. Nu bara måste jag köpa tidningen.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  42. Ah vad roligt, ta mig tusan! Kanon fint Sandra! :)

    kram/
    Smulan

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra