4 april 2011

HYLLOR I ARBETSRUMMET

Idag kommer bilderna från mitt arbetsrum, har två långa hyllor som täcker ena väggen.
På dem har jag samlat gamla vackra ting, som  bara är för ögongodis eller används.
Knappar i glasburk eller i en gammal låda, syrullar i en glasbruk, linnetyg på hög, urtavlor i glasburkar, gamla pappaskar är härligt dekorativt.
Japp det är vab igen, vi kör varann vecka här hemma just nu.
Så imorgon ska jag försöka lista ut hur man får plats med en 2 meter lång möbel i arbetsrummet.

Ha en skön måndag!
kram
sandra

26 kommentarer :

  1. Godmorgon Sandra!

    Känns som du håller oss på halster, innan vi får se den!!!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. go morrrooooon! Skulle precis lägga en kommentar på ditt kryddinlägg o vips så kom detta inlägg fram.....

    Underbart med kryddor och fina hyllor du har med MASSA ögongodis! ja hur mår ni alla nu? tycker verkligen synd om er som har varit så mkt sjuka.... Det kan ju inte vara så skoj....

    Ta hand om er!
    och må så gott!
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Så mycket härliga saker på dina hyllor!!!!

    Hoppas ni snart är pigga och krya igen!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Mmmm vilket arbetsrum du har !!!!
    Usch ja va trist det är med dessa vabdagar som har hållit på hela vintern hos oss med :-(
    Det blir bättre snart ska du se !!
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  5. Jätte fint du har d :D kram

    SvaraRadera
  6. Vilket superhärligt arbetsrum.
    Vackra detaljer på hyllorna, som man både får se på och röra :)
    Ha en fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Ååååå vad mysigt på dina hyllor, massa ögongodis!!!!!
    Ha en fin måndag och krya på er.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  8. Åh, vad fiiiint! Jag har inte plats med något ögongodis alls i mitt lilla arbetsrum... bara tyger i massor! Fast det är klart... för mig är ju det ögongodis! ;0) Hoppas helgen har varit härlig för dig vännen!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  9. Så fina saker i ditt arbetsrum, vi gillar likadana grejer eftersom en hel del samma saker hittas på mina hyllor :-)
    Köpmansdisken är ju fantastiskt underbaaaar! Här har vi också haft feber, då går det lite trööögt med det mesta, hoppas ni skall hållas friska nu snart en längre tid. Skön vecka!

    SvaraRadera
  10. Hejsan!! Jag brukar vara inne på din blogg ganska ofta,men har aldrig kommenterat innan...men jag måste tacka för tipset om Björn i Öhr! Jag och en vän var där i går och OJ så mycket fina grejer!! Det blir fler resor dit vill jag lova!! Tack! Ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  11. Hej tjejen!
    riktig ögongodis! bra idé med de långa hyllorna, jag har allt "skräp" på skrivbordet men det är lite trångt!

    hoppas ni kryar på er snart. det får räcka nu för iår!!!!!

    Kram

    Ps. Jag hade älskat det där trädet... Tanken som räknas gumman! ds

    SvaraRadera
  12. Du har så mycke fina saker, så härligt ögongodis. Tråkigt bara när allt ska dammas ;).
    Synd att ni är sjuka igen.
    Krya på er, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  13. Hej,
    ja stundtalls så är det knöligt att få ihop livet med jobb och sjuka barn.

    Dina hyllor är verkligen fyllda av vackra saker ... låter som ett angenämt problem, eller?? Om det nu är möjligt att få in möbeln? hi hi.. känner igen mig, när man hittar något man vill ha så glömmer man lätt att storleken kanske inte är helt rätt! Lycka till hoppas det löser sig. Kram Monica

    SvaraRadera
  14. Åh, så mange fine ting! Du har så flott stil :)
    Klem Madelén

    SvaraRadera
  15. Åhh så underbart med alla gamla ljuvliga saker som bara får stå och vara vackra. Skönt när någon med öm hand tar hand om det som många tycker är skräp.
    Jag tycker det är så vackert....
    Kram Raina

    SvaraRadera
  16. Åååå, vilka härliga hyllor och prylar :) en sån härlig blandning inspiration.

    Ha en fortsatt trevlig vecka!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  17. Hej Sandra! Vilka underbara hyllor, så vackra konsollerna är och mycket fint på hyllorna också. Undra just vad du nu fått tag på som är 2 meter långt :-)) Spännande!! Kram P

    SvaraRadera
  18. Så mycket fint att vila ögonen på!
    Hm, ny möbel..det blir spännande.

    Ha en skön resterande kväll!
    KRAAM

    SvaraRadera
  19. Spännande...med ny möbel! Det låter som nåt stort och fint.

    Det var lite roligt att kika in idag..för just nu håller jag på att måla vita hyllor till arbetsrummet..
    så det var inspiration med dina hyllor där...


    kram/
    Smulan

    SvaraRadera
  20. Hej Sandra!
    Vad mycket fint du har på hyllorna!

    Hoppas barnen kryar på sig!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  21. Vilka härliga hyllor - snygga konsoler! Så mycket fina saker dessutom!
    Det låter jättespännande med så långt grej....undrar just vad det kan vara!:)
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  22. Vilket fint arbetsrum! Jag bara längtar efter att få större och plats för ett arbetsrum, det är lyx!

    Ha en fin kväll!
    /Elina

    SvaraRadera
  23. ser så himla fint ut i ditt arbetsrum!! fina gamla saker med härlig patina!!:)

    kramis kråke

    SvaraRadera
  24. Hej Sandra!

    Vilken liten guldgruva du har där på hyllorna!!

    2m, ja du kanske sätter den på tvären eller låter ena änden sticka ut genom rutan?

    Det finns ju många fler alternativ!

    Kraam!

    SvaraRadera
  25. Ja det är verkligen vab månader nu tror det är förkylt i var familj och glest med barn på dagis!

    Spännade vad är det som är två meter? en köpmandisk kanske!

    SvaraRadera
  26. Men vad mycket fina saker du har på hyllorna. Det ser så mysigt ut.
    Kram Sonja.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra