2 april 2011

Inte igen!!!!!

Lördag och helgen blir inte riktigt som tänkt.
Minstingen fick magsjuka igen torsdagsnatt och nu är det 4 gånger på 8 veckor, tala om att man blir trött.
Än så länge är det bara han som fått det så vi ska nog få lite gjort ändå.
Buketten kommer från Två Stolar och bara älskar det lila tillsammans med vitt.

Det har varit lite mycket på sista tiden med sjukdomar och renovering, så jag och min man har bestämt oss för att ligga lite lågt med Butiken.
Det går inte göra allt samtidigt fast man vill.
Så familj och renovering får gå i första hand, och vi återkommer med nyheter när allt har lugnat ner sig.
Det går KANON att beställa av det sortiment som ligger inne just nu.

Nu hoppas jag verkligen allt vänder det är ju ändå april och vår.

En GO lördag på ER!
kram
Sandra

12 kommentarer :

  1. Men kära nån, vilken otur ni har! Vilken envis kräksjuka!!! Har aldrig hört talas om att man kan få den så många gånger! Man borde ju bli immun till slut!!!!
    Jag tycker verkligen synd om er och håller tummarna för att inga fler ska drabbas nu!!!

    Ljuvliga blombilder du visar!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Men Sandra nu har ni riktig otur, vilka elaka baciller. Stackars lill-killen, så trött han måste bli.
    Pussa det lilla hjärtat från mig. Eller gör inte det! kom jag på...
    Kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. masse god bedring til dere,
    ja dere har hatt nok nå,
    nydelige bilder du viser, sitter å nyter.
    ønsker deg en herlig helg,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  4. Aj, Sandra...vet precis hur det känns..:(
    ...stackars liten!
    Detta påminner mig nämligen om min Hilmir, som alltid var sjuk, under ca. 4 års tid. Till slut så var han så nerkörd att han åkte på allting
    Vi var på allla sorters utredningar, för under 2 års tid växte han inget, och inget fel hittades heller.
    Engång konstaterades han tom. undernärd.
    Jisses, så ledsen man var då!
    Det var sååå jobbigt, och man tycker ju så synd om dem!
    Och idag är han nästan aldrig sjuk!

    Hoppas så att din lilleman repar sig fort, lilla hjärtat, och får vara frisk nu när solens strålar börjar värma.

    Stora kramen till er alla!

    *pssst*...har du möjligen nåt nummer på paketet, har inte hört nånting nämligen..
    Puss..:)

    SvaraRadera
  5. Men vilken otur!!!!
    Jag som är gnällig för att jag blev förkyld lagom till helgen...

    Stackars sonen han måste vara helt slut...Hoppas att Ni andra klara ER!

    Malin

    SvaraRadera
  6. Stackars er! usch att åka dit gång på gång....krya på er och hoppas på vår så bacillerna försvinner för gott ;)) Underbar vacker bukett, den behöver du!
    Stor kram Susanne
    ps...supernöjd med lådan!

    SvaraRadera
  7. Alltså va...vilka kräk det finns;))
    Ljuvliga blombilder...

    Kryakramar till er:))

    kråke

    SvaraRadera
  8. Vackra vackra bilder.
    Kryapåerhälsningar och hoppas ni får en skön lördagskväll
    AC

    SvaraRadera
  9. Vacker bukett o hoppas ni kryar er snabbt o för gott!

    SvaraRadera
  10. Stakkels lille pus, håber at han er frisk igen.
    Skøn buket - en rigtig vårbuket - og mon ikke den dufter dejligt.

    SvaraRadera
  11. Usch ! Stackare ! Hoppas att det går över snabbt och att ni andra klarar er !
    Ljuvliga blomsterbilder , älskar kombinationen av vitt och lila .
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  12. Vilken UNDERBAR bukett Sandra! Åh...den är helt ljuvlig!
    Hoppas ni är friska från magsjuka nu allihop!

    Hoppas det är ok att jag lägger in en bild på dig i samband med reportaget!

    Kram, Carina

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra