8 april 2011

Första fikan ute

Tack Tack söta för alla kommentarer om mitt arbetsrum, det värmer otroligt mycket.
I måndags var det helt ljuvligt väder och passade på att fota när vi satt ute och tog vår fösta fika på altanen.
Krukan av betong fick jag av Monica med bloggen Betongkrukan när jag träffade henne förra sommaren.
Denna filten hittade jag för ett tag sedan på loppis älskar färgerna i den.

Idag fyller vår minsting Elvis 2 år och det blir lite kalasande.

Ha en fantastisk helg och vi hoppas på sol sol sol!
KRAM
SANDRA

25 kommentarer :

  1. Grattis till lille Elvis!!!
    Härligt med fika utomhus!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra Elvis!

    superläckerfilt!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. kul med kalas :D vi ska snart ha ettårs kalas för sonen :D kram

    SvaraRadera
  4. Hej Sandra

    You have a lovely rainbow coloured Granny blanket too! (Mormors Ruttor?)
    So lovely that to fika outside now
    even though we still have snow on the ground.
    Grattis till din sonne
    Ha en trevlig helg
    LOVE PEACE enJOY
    Julie
    x

    SvaraRadera
  5. Stort Grattis till din Prins!!!

    Önskar dig en underbar helg Sandra!!
    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder!
    Ha en fin kalas-dag!
    Önskar dig en mysig helg!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga bilder du tagit.
    Önskar er en härlig dag.
    Skickar med en stor grattiskram till Elvis :).
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  8. Underbart att kunna fika utomhus och känna att solen faktiskt värmer.
    Hoppas ni får en härlig födelsedag.
    2 år, det är en mysig ålder det :)
    Ha en fin födelsedagsfredag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Härliga utebilder. Å vad jag längtar efter mina utemöbler.
    Ha en riktigt skön fredag
    AC

    SvaraRadera
  10. Mysig filt! Vilka härliga färger!

    Ha en trevlig helg! :)

    /helena

    SvaraRadera
  11. Ser ut som sommarbilder, härligt!
    Stor Grattiskram till Elvis, hurra hurra hurra..

    Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera
  12. Grattis till födelsedagsbarnet!!

    Ja vi vill ha sool!! Det är alldeles för mycket grått och blåsigt!

    Pläden var för härlig med sina glada färger!

    Trevlig helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  13. Alldeles blå himmel!! Det ser underbart ut. Och fin filt.

    Kram från mej
    /Johanna

    SvaraRadera
  14. Ser ut som att det är mitt i sommaren ! :o)

    SvaraRadera
  15. Fina bilder och vilken härlig färg på himlen, så ska den se ut!
    Filten var ljuvlig, likaså betongkrukan.

    Hälsa och gratta din lille tvååring!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Mysigt med första fikan ute!! Här är det fortfarande kallt men nu har de lovat sol och värme i helgen...Håller tummarna för det..:-)
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  17. Underbart, vår!
    Ha en fin helg, kram Frida

    SvaraRadera
  18. Hej Sandra!
    grattis på födelsedagen till lilleman!
    Hoppas ni får ett härligt kals!

    Å vad jag längtar till kommande tider ute....i veckan har jag planterat de första blommorna på balkongen, lite Pärlhyacinter och Penséer.

    Kul att krukan får vara med! I sommar hoppas jag på tid för nya betongprojekt.

    Jag håller också tummarna för sol! Kram Monica

    SvaraRadera
  19. Hej Sandra.

    Så härligt med första fikan utomhus:)
    Och du, vilket fint arbetsrum du har. Helt i min smak:)

    Grattis Elivs på 2-års dagen.

    Hoppas ni får en fin helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  20. mysigt.
    Ha en fin helg.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  21. hurra för elvis!! Och hurra för första fikan ute:)) Hoppas ni får ett mysigt kalas och massor med sol i helgen:))

    kramis kråke

    SvaraRadera
  22. Grattis till lille gossen :-)
    Ohh vad det ser härligt ut att kunna fika utomhus, så härliga bilder du bjuder på med blommor och klarblå himmel...som jag längtar efter att kunna sitta på utemöblerna och inta första vårfikat. Här har vi bara haft kallt och blåsigt, nästan storm de sista dagarna, men nu i eftermiddag tittade solen fram så nu hoppas jag på riktig värme och solsken till helgen. Ha det gott. Kram Paula

    PS; Jättefint reportaget i tidningen!!

    SvaraRadera
  23. Grattis till Elvis..hoppas ni blivit kvitt er magsjuke bakterier ;))
    ha en trevlig helg!
    kram susanne

    SvaraRadera
  24. Vackra bilder som alltid hos dig!
    Önskar dig en fin helg. För min del bär det av på samlarmässa och sedan blir det trädgården.
    Kram Raina

    SvaraRadera
  25. Hej Sandra
    Javisst e det UNDERBART nu :)
    Å kul med kalas.....
    kanske lite Partysugen??
    missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra