28 februari 2011

TISDAGSTEMA: KLÄDFÖRVARING

TAck söta för alla krya på sig hälsningar, vi mår bättre och hoppas det går åt det hållet.
Idag är det Klädförvaring/Klädkammare hos Fabriken och första tanken denna gången också jaha då har jag inget att visa.
Men så slog det mig att det har jag ju, vårt skåp i hallen är precis dagens tema Klädförvaring.
Svärfar har byggt den åt oss och den är perfekt förvaring för skor, jackor, mössor och vantar.
Men måste erkänna att jag är lite sugen på ett gammalt plåtskåp hit, vi får se vad det blir av den tanken.
Vi har så mycket tunga saker som står och väntar så jag vet inte om mannen är sugen på fler.

Imorgon blir det kök igen, titta in då också vet ja.

KRam
sandra

Ja ja detta inlägget kom lite tidigare än planerat, skrev fel datum det är ju inte den 29 imorgon.

21 kommentarer :

  1. Hej Sandra
    I like the cupboards in your hallway...they look neat...loving all the signs & numbers too!
    I hope you and your family are soon well again
    LOVE PEACE enJOY the spring weather
    Julie
    x

    SvaraRadera
  2. that is gorgeous Sandra!
    lovely decor! love the numbers on the cupboards!
    happy night
    Rosa

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra!
    Skönt och höra att ni mår bättre.
    Jag gillar din hall men förstår att du gärna skulle vilja ha ett gammalt plåtskåp ;).
    Klart jag tittar in imorn, är ju så nyfiken på ditt kök.
    Sov gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Ja, jag har ju applåderat dina skåp tidigare!
    Hade jag plats så skulle jag göra något liknande direkt!
    Så fina.

    Hoppas att ni får må bra nu.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Garderoberna är så fyndigt snickrade, passar jättebra där. Fast plåtskåp är inte dumma de heller.
    Vilken tur att ni alla känner er bättre..ha en bra dag!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Lekker gang du har... Likte skapet ditt veldig godt...

    du er en mester i å lage herlige miljøer 0)))

    klemmer

    SvaraRadera
  7. Vilka jättefina klädskåp! Perfekta att förvara kläder i! Snyggt med siffrorna också!

    Skönt att du börjar pigga på dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Underbar klädförvaring!
    Ha en fortsatt bra tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  9. Hej,
    Skönt att ni börjar känna er lite bättre! Segt att vara sjuk...

    Er garderob är så nice!

    Ha det gott, kram Monica

    SvaraRadera
  10. Himla snyggt och enkelt tycker jag /Therese

    SvaraRadera
  11. Verkligen fint! Kul att ha en svärfar som kan snickra ihop ett sånt där skåp. :-)

    SvaraRadera
  12. Inget att visa?! Du har en jättefin hall och en väldigt snäll och händig svärfar tycker jag. Ha en bra dag!/Josefine

    SvaraRadera
  13. Ert skåp är jättefint, vad snäll din svärfar är som byggde det åt er:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  14. Hej!!!
    Skulle oxå vilja ha ett plåtskåp;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Ohhh så fint skab - og så fint med tallene på lågerne ;o)
    Rigtig god aften til dig - klem Tina

    SvaraRadera
  16. Hej Sandra!

    Hoppas allt är bra,
    och köksrenoveringen flyter som det ska..

    Ett plåtskåp låter coolt! :) Även om jag gillar det Ni redan har..

    Ha det bra!

    kram/
    Smulan

    SvaraRadera
  17. Rackarns vilket fint skåp och så personligt när din svärfar har gjort det.. mycket snyggt..

    SvaraRadera
  18. Enkelt å snyggt:))

    Kramåkryahälsningar

    kråke

    SvaraRadera
  19. Verkligen underbar klädförvaring!!!
    Skulle önska att jag hade en lika händig svärfar som dig :).

    Får nog lov att plagiera idéen med siffror på skåpen, det var ju urläckert!!! Hoppas det är ok?

    Kramar till dig
    Maria

    SvaraRadera
  20. Så vackra skåp. Och det är spänande med ert kök. Roligt att få se processen.
    /Annika

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra