11 februari 2011

Flyttar runt, Flyttar runt och flyttar runt lite till.....

Vad kul att det var så många som tyckte om panelen, jag är otroligt glad att jag har funnit den.
Fredag igen och tycker veckorna går ännu fortare nu när man jobbar, tiden bara försvinner.

Har läst hos många av er att vi lider av samma sjukdom, nämligen att inget får stå kvar på en plast för länge.
Jag är en obotlig flytta runtare, och skänken jag visar idag har bytt saker så många gånger under förra året och några gånger i år  att jag har tappat räkningen.
Ja ja tur att man har en blogg så man kan gå tillbaka och titta hur man har haft det och vilka som var ens favoriter.
Nu ser det ur så här och jag tror att det är den bästa hittils.
Skänken innhåller allt det där som man inte vill visa, men ändå vill ha.
En massa ful elektronik helt enkelt.
Kom på att hela skänken kanske snart måste flytta, jag har köpt något stort stort från 1800 talet.

Helgen står vid dörren och idag ska vi baka bullar och åka och bada, fredagsmys.
Mikael skall lasta golvet till snickaren, fredagsmys för honom? Kanske inte.
Min bror och hans sambo kommer på besök och jag och Mikael ska på en liten rolig tripp på söndag, håll tummarna att vi hittar något.
Vad hittar NI på?

KRam på Er !
Sandra

22 kommentarer :

  1. Tror att vi alla är lite så , att vi flyttar runt . På det viset blir ju sakerna nya igen ! Din skänk är mycket fin och sakerna på den är superfina !! Önskar dig en mysig helg och lycka till på Söndag !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  2. Att flytta runt saker och ändra, känner jag igen..det kan bli många turer ibland.
    Men i helgen får möblerna vila och jag med, ska bara försöka vara ute i solen och koppla av! Ska bli så skönt, om jag nu kan lita på vad de lovat..

    Kram o håller tummarna för dig på söndag, Tina

    SvaraRadera
  3. Jättefint på din skänk. skänken är så himla fin också, härliga dörrar på den. Jag flyttar också runt saker...hihii, för det blir ju nytt när man flyttar runt eller hur?? Underbar panel du fått tag på i förra inlägget, blir nog hur fint som helst med den. Nu kallar jobbet...Hejs svejs...Trevlig helg. Kraaaam P

    SvaraRadera
  4. Nydelig skjenk... så spennende å se hva du har kjøpt denne gangen..

    kos dere masse med boller og bading =)

    klemmer =)

    SvaraRadera
  5. Haha, jag är också en flytta runt på möbler människa, medans min man står bredvid och suckar och undrar varför det inte kan stå kvar där det stod :)

    Kram och lycka till på Söndag!

    //Elvira

    Ps. Panelen var helt fantastisk, det kommer att bli jättefint!

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen!
    Du är en inspiration för mig och jag njuter av din blogg även om jag inte alltid är så duktig på att lämna små hälsningar.
    Stor kram till dig och ha en fin helg!
    Raina

    SvaraRadera
  7. Gomorron Sandra!

    Ja hihi, det blir en del runtflyttande här hemma också :)

    Men vilken underbar panel du har hittat (förra inlägget) ♥ Åh det kommer blir alldeles fantastiskt när det är klart!!!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  8. Nog har vi samma sjukdom=))
    Vilket fint skåp!
    Det sköna med alla dessa gamla möbler är ju att dom sväljer så mycket sånt som är "bra att ha men inte framme".

    Mysig helg till dig/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Det er også skønt at flytte rundt - og forandring fryder - siger man jo ;o)
    Skægt - så har jeg nøjagtig den samme skammel som du viser på dit billede - jeg har bare ikke fået min malet endnu - men så kan jeg jo se her hvor fin den bliver - når den får lidt maling ;o)
    Weekend klem
    Tina

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!
    Låter som om du har en skön helg att se fram emot! Jag håller tummarna för fina fynd!!

    Hemma hos oss tar vi det lugnt. Skruttan är sjuk....feber och halsont och gubben jobbar hela lördagsdygnet. Jag kanske kan flytta om lite, hi hi..

    Idag har vi i stort sett undantagstillstånd i huvudstaden! Helt galet!! Snön vräker ned och i stort sett alla bussar är inställda och nu hörde jag att det var strömlöst på tunnelbanan..

    Din skänk är underbar och alla detaljer ovanpå är sååå läckra, gillar skarpt!!

    Trevlig helg till dig och hela din familj! Kram Monica

    SvaraRadera
  11. Man måste flytta runt och ändra ibland, det blir för tråkigt annars, då kan man tro att ingen bor där. Så fortsätt du att vara en flytta runtare!
    Vad är det för något mysigt på söndag, kan det vara loppis?
    Ha en fin helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  12. Det är bra och flytta runt sakerna, då ser man dom liksom på nytt. Du har helt klart ställt jättefina saker på skänken, supersnyggt med pippin på böckerna.
    Trevlig helg och kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  13. Hej Sandra!
    Å din skänk är alldeles underbar! Å alla vackra saker som samsas på den!
    Ha en mysig helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  14. Hittar på och hittar på... Hos är det inte jag som hittar på - idag... Kolla in mitt inlägg så ser du vad de små husdjuren hittat på... ;-)
    Gillar din styling på skänken! Spännande med det stora du köpt... vi får väl se sen antar jag!
    Kram/Marie

    SvaraRadera
  15. Du har pyntat jätte fint.. men på nåt vis så känner man jämt att det blev bäst sist, men så lessnar man så fort ändå.. =)
    Din helg låter så spänande.. här softar vi bara, fast sambon är så klart i det blivande köket.. =)

    kram på dig!!

    SvaraRadera
  16. Du är en mästare på att flytta runt & loppa!!! Ser fram emot att se vad du hittar denna gången;o)

    Trevlig fredag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  17. Hej Sandra!
    Vad fint du "flyttat runt" saker på din skänk:)

    Låter som du har en trevlig helg framför dig! Själv ska jag gå på min systers bröllop imorgon,ska bli jättekul!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  18. Känner igen mig..skrev ett inlägg om det igår.
    Att det spelar verkligen inte någon roll om man älskar en sak, men den inte "hittar" sin givna plats..då får den inte rätta känslan.
    Så man är!!
    Trevlig helg, kram Sophia

    Pss. Jättefint på skänken.. :)

    SvaraRadera
  19. Så fint du har det.
    Ha en fin helg.
    kram Hanna

    SvaraRadera
  20. Ja, vi är nog alla i flyttsvängen ...hihihi! Visst ska du vara nöjd med hur skänken ser ut nu, det är helt enkelt skitsnyggt :))))
    Har aldrig förstått varför all elektronik måste vara så FUL???
    I helgen ska jag packa inför Frankrikeresan nästa vecka...vi sätter oss i bilen och börjar gasa på onsdagkväll. Med ett STORT leende på läpparna...:)))
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  21. Nej du är lång ifrån ensam , men låt oss få hålla på vi blir ju så lyckliga av det.

    Kram o trevlig helg ! Betty

    SvaraRadera
  22. Din skänk är så fin och Dina arrangemang alltid så fina.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra