13 februari 2011

Söndagsbilden: Vilken helt underbar söndag!

Solen skiner, kallt ute och det är gudomligt vackert.
Sitter fortfarande i pyjamas och snart ska vi sätta igång med frukosten.
Sedan bär det iväg till vårt lilla utflyktsmål.
Var en snabbis på second hand igår och kom hem med ett litet fynd.
När jag är på second hand i Gnosjö så måste jag bara svänga förbi Två stolar och köpa mig lite blommor.
Var så sugen på en riktigt vårbukett och visst är den ljuvlig, älskar de lila nyanserna.
Tack söta Gunilla och Anna.

Ha nu en ljuvlig söndag för det ska jag ha.
kram
sandra

26 kommentarer :

  1. Hej Sandra

    What a beautiful bouquet...you chose the colours well.
    Being English I simply looove Roses...Is their perfume as strong as their colour?
    Today I will bake a typical English Cake a Victoria Sandwich Cake and my Swedish neighbour and her American husband and children will come 'FIKA'
    Ha en trevlig Sondag!
    LOVE PEACE enJOY
    Julie
    x

    SvaraRadera
  2. Fantastisk bukett darling.Mina färger med.Jag hottade tilld et lit eigår och köpte orange ranunkler.De lyser som solar i köket..
    ha så kul på trippen..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vackra blommor. Ha en fin utflykt i dag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Ja , en helt underbar bukett i ljuvliga färger ! Lycka till i dag !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vilken vacker bukett, härliga färger ;)
    kram Susanne

    SvaraRadera
  6. nydelige bilder.
    å gøy med funn.
    ønsker deg en god frokost.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  7. Hejsan Sandra!
    Ja det var en fin bukett. verkligen fina rosor i en härlig färg.
    Ha de så trevligt på utflykten idag.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  8. Så fina färger till lådan under och stormlyktan..härlig bukett!

    Önskar dig en fortsatt skön och mysig söndag, kram Tina

    SvaraRadera
  9. Beautiful roses , beautiful colours. Pam x

    SvaraRadera
  10. Great colours! Love the pictures you took of them. Have a nice sunday.

    SvaraRadera
  11. Vilken vacker bukett, vardagslyx på hög nivå!!! Lycka till idag;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Hahahhaaa! vi har typ bloggat om samma sak idag. två stolar alltså.....komiskt ;)

    Superfin bukett ju!
    ha d så skoj på er utflykt!
    KRAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  13. Superpretty! Thank you for the beautiful flowers... and have a great Sunday yourself too.
    Love, Maaike

    SvaraRadera
  14. Hej,
    Ljuvlig bukett!!

    Trevlig söndag och lycka till på turen...
    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  15. Vilken underbar bukett Sandra! Var precis in hos Susanne och njöt av hennes blomster också kommer jag hit och blir alldeles knäsvag igen......
    Gissa om jag känner ett stort behov av en bukett med svagt lila rosor?!
    Hoppas du får en riktigt bra dag!
    Stor kram Mia

    SvaraRadera
  16. Vilka blommor, det var en vacker bukett. Låter spännande med utflykten, kanske är det söderut. Jag skulle vilja göra en sån tripp ner till Nina Hartmans butik.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  17. Underbara blommor bara så underbart vackra.Önskar dej en skön söndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  18. beautifull!! really lovely colors, i like them!!
    véro

    SvaraRadera
  19. Hej goa Sandra!

    Underbara bilder..åh jag älskar gredelin rosor..!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  20. Ja nu är jag hemma från jobbet och kikar runt hos alla bloggisar. Vilken buket, såååå fin.
    Kul att se vad du har hittat på nu.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  21. Underbar bukett, helt magisk och du har ju fotat den så vackert.
    Så spännande det ska bli att få se när dina paneler är klara, kan se dem framför mig så snygga.
    Ha nu en skön söndagskväll
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  22. Helt underbart ljuvlig bukett!

    En bukett lyser och skänker glädje åt ens hem.

    Har alltid älskat vackra snittblommor.

    Hoppas att er utflykt blev skön och mysig idag.

    Kramisar

    SvaraRadera
  23. Ja, Du en fantastisk Dag, och hela buketten gör en så glad...tyckte om de bilderna. Hoppas utflykten var suverän! Vill också tacka för dina kommentarer, du har gjort mig så glad många gånger...det värmer.

    Ha en fin Dag
    kram/

    Smulan

    SvaraRadera
  24. heisan.:

    nydelig bukett.. denne fargen på rosene er en av mine favoritter..

    jeg fikk bukett med ranunkler, Waxblomst og tulipaner.. en nydelig bukett..

    ønsker deg en fin ny uke =))

    SvaraRadera
  25. Vilken underbar vårbukett! Ljuvliga färger. Ha det gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  26. Jättefina färger i den buketten. Vilken fin låda den ligger på också, den blev jag lite nyfiken på.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra