21 februari 2011

Ett hav av tulpaner...


.. finns nu på mitt matbord.
När jag var hos söta Gunilla (kan säga att det är så roligt att ha en blomsteraffär i sin stil så nära) i fredags och köpte lite presenter till mamma kom jag även hem med en massa ljuvlig tulpaner.
Kan säga att jag har njutit av dem hela helgen, vad blommor och färg kan göra en glad håller ni inte med?
Nu har jag visat mycket blommor och mycket närbilder och det kommer att fortsätta ett tag till, för nu ni har vi kök i vardagsrummet och resten av nedervåningen.
Dock inte i köket.

Ni vet min förkärlek till gamla burkar, blev så vackert ihop med tulpanerna.
Lite lyx är även ett ljuvligt doftlju och kan verkligen rekommendera dett, doftar fantastiskt.
Dessutom en vacker förpackning, finns också på Två Stolar för den som bor i närheten.
Många bilder och av någon anledning kan jag inte lägga bilderna jämte varandra vilket gick innan, vilken storlek jag än väljer dem.
Vet ni hur man gör eller är det photoshop som gäller??

Idag ska snickaren komma och lägga golvet vad jag längtar....

Ha en fantastisk måndag!
KRam
Sandra

30 kommentarer :

  1. Tulpaner är ALDRIG fel, särskilt inte i en så fin gammal burk.
    Kan tänka mig att det börjar hända grejer i köket efter att golvet blivit lagt, så skönt för er!

    Ha en bra start på veckan, kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tulpöaner är ju bara så himla underbara.Läckert i en gammal burk.Önskar dej en skön måndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Underbara tulpaner i en jättefin burk, det kan inte bli bättre!

    Kram Elvira

    SvaraRadera
  4. Ja, visst blir man glad av tulpaner! Har två stora buketter själv och känner att våren är på väg när jag tittar på dem!=)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Vilken bukett, jättehärligt.
    Vad skönt när allt börjar sätta fart.
    Ha en bra start på veckan kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. fina tulpaner.
    Ha en bra dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Såååå ljuvligt!!!!!!
    Ha en fin måndag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  8. Vilken enormt ljuvlig bukett med Tulpaner! Och så snyggt i den gamla plåtburken och på den grånande bordsskivan. Snyggt!

    Ha det bäst!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  9. Tänk vad blommor kan göra mycket! Bara att se dom på bild gör att man blir glad!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  10. Hej Sandra!
    Underbara tulpaner! Att ha dem sådär i en gammal burk blev pricken över i:et! :)

    Vad kul att snickaren kör igång med golvet idag!

    Ha en fin start på veckan!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  11. Åååh vilken härlig burk!! Vi delar kärleken till gamla plåtburkar :)

    Tulpanerna är så fina! Passar till vilket tillfälle som helst i och i vilken miljö som helst.
    Roligt att projekt kök går framåt :))

    Stora kramen
    Mia

    SvaraRadera
  12. Those tulips are the most vivid pink I have ever seen - simply gorgeous!!
    Hugs ~ Kerryanne

    SvaraRadera
  13. Blir också så glad av tulpaner. Lycka att köket nu börjar ta fart. Trevlig vecka.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  14. Så fräscha färger! Vi har också en blomsteraffär nära vår butik, tyvärr kommer jag mig in dit alltför sällan.
    När det gäller foton i bloggen använder jag alltid Photoshop innan jag sätter in dem.
    Väggen till vänster om skåpet är en skorsten där vi förhoppningsvis någon gång i framtiden skall mura in en kakelugn.

    SvaraRadera
  15. Underbara tulpaner, man blir så glad av lite blommor :) Och de passade ju perfekt i den gamla burken.
    Ha en bra start på veckan!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Så underbar tulpanbukett i den vackra burken. Ska bli så spännande att få se vad som händer i köket.
    Ha en fin start på veckan!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  17. Vd fint med alla dessa tulpaner! Jättefina bilder och fin plåtburk också! Jag använder picnik.com ibland för att fixa till mina bilder. Där kan man redigera och göra bildcollage. Standard är gratis, sen finns det en premiumversion också. Kanske kan vara ett litet tips?! Ha en fin måndag! Mvh Anna

    SvaraRadera
  18. Ännu en underbar tulpanbukett och så fint den gör sig i den gamla plåtburken! Såg en nyss inne hos vita ranunkler.

    Man blir verkligen glad av dem!

    Ha en fin start på veckan!

    Kram Renate

    SvaraRadera
  19. HEJ SANDRA!

    Din blomma ar saaa underbara i det gammal burk.

    The colours of the blue/turquoise mixed with the pink...heavenly!

    I may just have to link to your image for Flowers for Friday.

    Spannade ??? (Exciting) your floor is being laid...good luck!
    Ha en jattebra vecka
    LOVE PEACE enJOY
    Julie
    x

    SvaraRadera
  20. Kan tänka mig att du står och beundrar ditt nya golv nu, så spännande och se sen när du visar.
    Härligt med så många tulpaner, supersnyggt och ha dom i burken.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  21. Vilken underbar färg just DEN rosa är! Åh, så vackert! Jag förstår att ni har lite rörigt då...!Hm!
    Måste vara jobbigt att få till vardagen i röran!
    Härligt med lite lyxigt färska blommor då! Helt rätt!
    Ha en fin vecka!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  22. Tulpaner kan man aldrig få för många av, - dessutom känns det som om det är det enda som piggar upp en tråkig månad som februari.
    Så spännande med renovering, - det ser vi fram emot att få se bilder från framöver!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  23. Mysiga Du!

    Så sött,
    javisst,i en burk så fin!

    ha en bra dag

    Kram/
    Smulan

    SvaraRadera
  24. Snyggt med burken!
    Ja visst är det knepigt med bilderna? jag får jobba som bara den för att få det jämt och snyggt och sen minns jag inte ens hur man gör från gång till gång..
    Ha en fin måndagskväll!
    Kram F

    SvaraRadera
  25. Nydelig bukett.. og en skjønn farge...og den ble perfekt i en gamle boksen di n=))


    klemmer

    SvaraRadera
  26. vilka underbara bilder :) älskar rosa tulpaner. Så snyggt det var när du satt dem i en gammal burk sådär

    Kram Malin

    SvaraRadera
  27. Älskar tulpaner.....jag kan inte heller lägga bilderna bredvid varandra ;((
    kram susanne

    SvaraRadera
  28. Älskar tulpaner.....jag kan inte heller lägga bilderna bredvid varandra ;((
    kram susanne

    SvaraRadera
  29. Ljuvliga tulpaner i vackert rosa..vacker! Spännade med golvet.

    Jo vi känner os bättre men inte bra..hoppas på en lugn natt med sömn.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  30. Jag känner tydligt att jag måste skaffa mig ett hav av tulpaner jag också. Det är ju så vackert, så vackert!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra