13 april 2010

Idébok...

I mitt huvudet snurrar det ibland alldeles för många idéer.
Men har en tendens att glömma av dom, börjar man bli gammal eller?
För att minnas alla, så köpte jag en liten anteckningsbok som får följa med vart jag än går..
Här i skriver jag ner idéerna, saker som jag ska leta efter på loppis m.m.
Har ni en liten bok eller har ni alla tankar i huvudet??

Vilken helt underbar dag det var igår, solen visade sig från sin allra bästa sida.
Det blev en kalasfika i lekplatsen, mysigt värre...

Hoppas på sol idag med!
kram

17 kommentarer :

  1. Gomorron !!
    Du, jag har också en bok, det finns inte en chans att jag ska komma ihåg allting annars..åldern..eller är det att man har så mycket på gång hela tiden..
    Kraaaam Anette

    SvaraRadera
  2. Jag har haft en idépärm i måånga år som nu blivit flera pärmar och böcker. Det är jätteroligt att se vad man hade för inspirationskällor för ca tio år sedan......kan ju säga att jag är mig rätt lik :)

    Visst är det härligt och underbart nu när solen tittar fram. Vi hade grått och kallt i helgen men igår kom solen hit, njutning!!!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. god morgen..
    så smart,
    jeg har dem i hodet,men må si jeg mister mange ut derfra igjen.
    så nå skal jeg gjøre som du.
    tusen takk for tips.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag har också en anteckningsbok med idéer, adresser och annat som alltid finns med mig.
    Idag har vi mulet, men i går var det en underbar dag tyvärr fick jag njuta av solen på insidan av fönstret på jobbet.
    Ha det så gott!
    Kramar Raina

    SvaraRadera
  5. Behoever ingen. Kommer hit istaellet! (:

    Vad underbara garderoberna blev! Jatteinspirerande.

    Och vilket "heartfelt" brev om soeta Snuffie. Jag aelskar djur saa jag foerstaar kaenslorna och minnena.

    Stor kram i rymden,

    Mon

    SvaraRadera
  6. Det kanske vore något, med en bok så man slipper ha allt i huvudet...
    Ha en härlig dag och njut att vara föräldraledig!!
    Kraam Anna

    SvaraRadera
  7. Ja, jag har också en bok där jag skriver ner allt jag kommer på. Skulle inte komma ihåg annars. Ha det så bra!
    Annika

    SvaraRadera
  8. Jodå, en liten idébok brukar finnas med i väskan....hur skulle man annars komma ihåg...mitt huvud är redan fullt!! Skulle behöva utöka minneskapaciteten lite men hur gör man då?? Man tar fram anteckningsboken! Sen gäller det bara att komma ihåg var man la den, förstås... ;)
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  9. Jag har också en "bok" men den har jag på sängbordet. Brukar komma på en massa bra när jag ska sova =) Får nog ta med den i handväskan oxå! Vad fin din är, gjort den själv?
    Kramen
    Therese

    SvaraRadera
  10. Hej! Så fin bok! Jag köpte en bok som jag tänkte samla alla mina projekt och idéer i.. men än så länge ligger boken oanvänd och alla kladdlappar ligger lite här och var.. :S
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  11. Jaa, vilka dagar vi haft!!

    Idebok är något jag läänge tänkt att skaffa mig.. Har "lånat" några av barnes små böcker och kluddat i en massa tips ni bloggare gett mig. Men jag behöver en egen större nu känner jag..

    Ha en go kväll Sandra!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  12. Har också en liten bok där jag klottrar ner idéer och annat.

    Här har vi haft ett par riktigt fina dagar med mycket sol, härligt! Nu hoppas jag att det blir fint även imorgon när jag och barnen har våran lediga dag.

    Trevlig kväll Sandra!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  13. Hej!!!
    Vilket bra tips!! Måste skaffa mig en fin bok;o) Jag skriver mest i ett vanligt block!!! Sånt som jag letar efter på loppis och idèer till inlägg!!! Just nu flödar kreativiteten, måste vara solen!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  14. Ja jag har en massa böcker och köper ideligen nya . Inte för att de andra e proppfulla utan mer för att jag ska hitta DEN RÄTTA boken som gör att jag oxå kommer ihåg att skriva i den och det bästa vore om jag kunde komma ihåg att titta i dom oxå ;-)
    Nej jag får nog snällt lita på mitt huvud .
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  15. Jag har en del i huvudet, en del nedskrivet i en bok, en hög med utrivna bilder, ett par dokument på datorn, en pärm med urklipp fint inklistrade + en massa Post-it-lappar här och där...har funderat på att lägga en anteckningsbok på nattduksbordet för ibland vaknar jag mitt i natten och har någon superidé som ofta har försvunnit på morgonen. Dåligt minne...nej...huvudet måste tömmas ibland för att få rum med nya idéer ;-)
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  16. Hej Sandra!
    Vilken fin bok! Jag har oxå huvudet fullt av idéer och bok jag ska skriva upp dem i:)

    Ha en trevlig onsdag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  17. Tyvärr har jag ingen bok, men MÅNGA kom-i-håg-lappar :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra