8 februari 2017

MIN STIL

Jag strävar mer och mer efter att vara jag.
Jag passerade 40 i slutet av förra året och känner mig nöjd med mig själv, visst börjar det värka i mer delar av kroppen och behöver bygga upp rygg och magmuskelaturen.
Men förutom det  har jag blivit tryggare i mig själv och har hittat min stil både i kläder och inredning.
Min stil när det gäller kläder är otroligt spretig, allt från strikt till retro och färg till svart, vitt.
Min garderob består till 80 % av ärvda och second hand köp.
Kommer knappt ihåg när jag köpte något nytt ( om man bortser från underkläder) .
Jag har hittat så mycket snygga och unika kläder på second hand för inga pengar alls och för mig är det enda möjligheten att kunna köpa kläder överhuvudtaget.
Visst finns det även med ett miljötänk.

Dagens outfit
Består av en ärvd kråsblus och ett par gamla byxor från försvaret.

Kram
Sandra

2 kommentarer :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra