13 februari 2017

GLÖM INTE PAUSA

Idag har jag varit iväg och fotograferat för min portfolio och till hjälp hade jag min klasskamrat Lina.
Ibland behöver man någon som trycker på knappen när man själv ska vara med på bild.
Visst det finns WiFi i kameran och avlösare, men ett par extra ögon och händer fungerar bättre.
När vi var klara flummade jag som vanligt ut och passade på att fota min läckra hörlurar Regent från Sudio

Visst är jag cool, ha ha

När man har fotograferat en hel förmiddag och hållit igång behövs det för mig i alla fall en paus, för att rensa hjärnan.
Musik i hörlurarna, en kopp kaffe och ett lugnt hörn med solen som värme i ansiktet, livskvalité.

Jag kan verkligen rekommendera dessa hörlurar och du 15 % rabatt om du skriver
Vintagehouse på din order.

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra