20 februari 2017

BADRUMSDETALJER

Måndag är här och kan den bli mer grått, regnet öser ner.
Hemstudie idag och jag har njutit av tända ljus och massa te.

Vårt badrum på nedervåningen var det sista vi gjorde i renoveringsväg och idag tänkte jag visa detaljer från detta rum, som inte alls är stort.
Vitt 15x15 cm kakel på väggarna förutom en vägg som är täckt med träpanel, som vi har hämtat hos en såg och dessa har legat ute och skapat den vackra patinan.
Handfat och kran kommer från Svedbergs och är köpta på deras utförsäljning som de har två gånger om året.
Spegeln är gammal och kommer från butiken Lily&Oscar i Höganäs.
Hamam handduken köpte jag i Marrakech, men om du önskar köpa Hamam handdukar kan jag rekommendera
MarockoDesign.
 




Så får man inte glömma det gröna.
Badrummet har bara naturliga toner och inte många detaljer.

Kram
Sandra

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra