19 februari 2017

KAPPAN

Jag är tacksam över att det finns second hand och loppisar, där man kan hitta unika ,snygga, speciella och praktiska ting och kläder till en bra penning.
Som sagt både bra för miljön och för plånboken.
När jag är på en second hand eller loppis är det vissa saker som jag alltid kollar efter och ett av dem är kappor.
Jag bara älskar kappan och är egentligen ägare till alldeles för många.
Drömmen är dock en kappa från 40-50 talet med ett snävt liv, dubbelknäppning och sedan klockad.
Senaste fyndet var dock denna svarta kappa ( har inte varit ägare till en innan ) och jag föll för den speciella kragen.
Tillsammans med kappan hittade jag även den gula halsduken.
 


Bilder tagna av min vän Lina
Instagram @linamelinda

Kram
Sandra

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra