25 februari 2017

DAGENS OUTFIT

Jag har haft tillgång till ett riktigt coolt och delvis öde hus eller våning.
Här har jag varit och fotograferat bilder till skolprojekt och till min portfolio.
När jag var där under sportlovet så fick min vän Lina fota min outfit.
Jag har hittat ett lågt läckert fönster i detta hus där man kunde slappna av en stund, njuta av en kaffe och solens strålar.
Önskar verkligen ett sådant fönster hemma.

Gult är egentligen inte alls min färg, men denna senapsgula halsduk kände jag att jag faktiskt kunde passa i.
Jag är verkligen en halsduk eller sjal tjej, älskar att ha något runt halsen och kura in mig i.
Blusen och byxorna har jag fått av en vän.

Fin  lördag på Er
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra