26 februari 2017

DET DRÖJER

Det är ett tag till innan vi kan börja använda vår glasveranda, ett rum som vi gjorde när vi flyttade in och det är så skönt att ha detta extra rum, egentligen året runt men såklart mest under vår, sommar och sensommar.
Dock fyller det en funktion under den kalla årstiderna också och då som förvaring.
Jag brukar ändra om här ute varje år dock behåller jag samma bas, målade golvet i grön, vit rutigt för några år sedan.
Visst är jag sugen på en annan färg än vitt på väggarna, men ekonomin tillåter tyvärr inte det just nu.



Jag har köpt bord, stol, piedestaler och lampor i rotting.
Färgerna kommer gå i grönt, grått svart och senapsgult.

Stolarna är målade med samma färg som golvet.

Så någon gång i april kan jag städa ut och börja flytta ut växter när värmen kommer.

Ha en skön söndag !
Sandra

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra