3 februari 2015

VINTERVITT

VINTERVITT
Jag är med och bidrar hos
Decorlife
 som finns både som blogg och på Instagram.
Så här skriver de om sig.
"En välkomnande samlingsplats för oss som vill stanna till lite, lyssna och fundera i vår strävan efter att skapa fint liv.
Här uppmanar vi inspirationen att flöda åt alla riktningar och du är varmt välkommen att vara med och
 bidra om du vill"

Veckans tema är just Vintervitt och för mig är vintern en årstid som jag gillar om det är vinter, vilket har blivit sämre och sämre.
Man får helt enkelt njuta av de dagar när snön ligger på marken och det är några minus i luften.

På en ödeplats, där det en gång har funnits en byggnad står detta kors helt allena med bara skog runt omkring.


Trappan leder till denna ödeplatsen och jag själv känner Narnia vibbar.
Får nog ta och läsa på vad som har varit där uppe.

Kram
Sandra
 

3 kommentarer :

  1. Härliga vinterbilder! Visst anar man Aslan bakom grangrenarna ;). Tack för titten!

    ~ Maria ~

    SvaraRadera
  2. The snow is beautiful!

    Lieve groet,
    Gerry

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra